עד כמה חשובה הנראות של העסק שלך בשנת 2022?

בשנים האחרונות הנראות באינטרנט הפכה למרכיב מכריע בפרסום מותגים, שיווק דיגיטלי וביצירת קשר עם לקוחות, והמגיפה העולמית אף האיצה את הצורך בנוכחות מקוונת עבור כל יזם, שכן העולם מתאים לדרך היברידית של חיים, עבודה ושופינג. נכון להיום, משך הזמן הממוצע של המשתמשים במדיה הדיגיטלית עומד על 8 שעות.

כולם מדברים על החשיבות של נוכחות מקוונת בעולם עסקי תחרותי. אך מה זה בדיוק, ואיך אפשר להשתמש בזה לטובת העסק? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות בשורות הבאות.

מהי נראות מקוונת?

בשיווק דיגיטלי נראות מקוונת או נוכחות מקוונת מתייחסת לכמות תשומת הלב או המודעות שיש לעסק שלכם באינטרנט, היכן המותג שלכם מופיע בערוצים הדיגיטליים השונים ומה מידת החשיפה שהוא זוכה לה.

זה שיש לכם אתר אינטרנט, לא אומר שהוא נחשף לקהל המתאים. היכולת להיחשף בפני הקהלים הרלוונטיים בכל מקום בעולם היא היתרון הטוב ביותר שיכול להיות לכל עסק מקוון, בעיקר בשל העובדה שהאינטרנט מחק את המגבלות הגיאוגרפיות, וכעת, ניתן לספק מוצרים וידע מכל מקום לכל מקום ברחבי הגלובוס.

למעשה, בכל רגע נתון, לקוחות פוטנציאליים מנהלים אינטראקציה מקוונת עם המתחרים שלכם. כדי שיוכלו להגיע אליכם, עליכם לדאוג לנראות מקוונת ולהיחשף בגוגל, ברשתות החברתיות המובילות ואפיקים דיגיטליים שרלוונטיים לנישה העסקית שלכם באופן ספציפי.

החשיבות של שיווק דיגיטלי בעולם עסקי תחרותי של שנת 2022

איך הנראות המקוונת יכולה לסייע לצמיחה העסקית?

  1. הגברת תנועה מקוונת

נוכחות מקוונת חזקה הופכת את הערוצים המקוונים שלכם לנגישים, ולכן זה אמור להיות הצעד הראשון שלכם בדרך למשיכת תעבורה. לשם כך עליכם ליצור אתר איכותי, שמספק חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר במכשירים הניידים ובשולחן העבודה. פרט לכך, האתר חייב למשוך את העין, להיות אטרקטיבי וידידותי למשתמש. ולבסוף, כדי שהאתר יהיה נגיש, הוא צריך להיות מקודם.

קראו את הכתבה שהכנו עבורכם שרלוונטית לעניין זה: דף נחיתה או אתר אינטרנט מה ההבדל ביניהם ומה אתם צריכים?

האופטימיזציה למנועי החיפוש היא המפתח לכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי מוצלחת. קידום אתרים יכול לעזור לאתר שלכם להיות מדורג במקום גבוה בתוצאות החיפוש (SERP), מה שמבטיח נראות רבה יותר ותעבורת חיפוש אורגנית. ככל שהשוק העסקי, המבוסס על הדיגיטל, ממשיך להתרחב, מאמצים אלו מגדילים את הסיכויים לראות את המותג והמוצרים שלכם.

למה חשובה אסטרטגיית ה- SEO שלכם?

ישנם 2 היבטים עיקריים לקידום אתרים – טכני ויצירתי. הראשון מגדיר את האתר שלכם בהצלחה במנועי החיפוש ומסייע לכם לעמוד בשיטות העבודה המומלצות ותקני הרשת כדי לשמור על תעבורת משתמשים. מצד שני, התוכן היצירתי של האתר שלכם הוא מה שהופך את המותג שלכם לרלוונטי לחיפושים שהמשתמשים מבצעים.

אופטימיזציה של האתר שלכם לא רק תשפר את חוויית המשתמש, אלא תסייע לספק מידע טוב יותר למנועי החיפוש, כך שניתן יהיה להוסיף את התוכן של האתר לאינדקס ולהציג אותו בתוצאות החיפוש.

מכיוון שקידום אתרים אורגני בגוגל עוסק בנראות ובאופטימיזציה של הסיכויים שלכם להימצא באינטרנט, זה רק הגיוני לשלב אותה באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי הכוללת שלכם.

  1. הגברת המכירות

האינטרנט מאפשר לכולם לקנות ללא מגבלות גיאוגרפיות, וכפי שציינו בתחילת המאמר, המגיפה העולמית גרמה לכולם לעבור לדיגיטל, כולל חנויות מסחר שעברו אדפטציה והשתלבו בזירה הדיגיטלית. כפועל יוצא, ככל שאתם מושכים יותר מבקרים ייחודיים, אתם מגדילים את הפוטנציאל שלכם להגדיל את המכירות שלכם, את המחזור העסקי ואת ההכנסות שלכם דרך העסק המקוון שלכם. קראו עוד על קידום חנויות באינטרנט.

גם במקרה הזה, תוכן הוא אמצעי יעיל, שיכול לתגבר את הפרופיל הדיגיטלי שלכם, ליצור אינטראקציה עם הלקוחות ולבנות אמון. התוכן שאתם מייצרים ומשתפים עם הקהל לא רק מועיל, אלא מעביר מסרים חיוניים לאנשים שצריכים לשמוע אותם. שיווק תוכן מקצועי יכול להוביל את מערך המכירות המקוון שלכם, להגדיל את ערך חיי הלקוח ולייצר תפיסת מותג חיובית. קראו את המדריך הרשמי לשיווק עסקים באינטרנט לשנת 2022 שהכנו בעבורכם.

  1. בניית מוניטין חיובי ויציב

תדמית אמינה של המותג היא חלק חיוני בזירה הדיגיטלית וחשובה לאין שעור ליצירת יתרון תחרותי ובולטות בנישה העסקית שלכם. אנשים מעדיפים לקנות ממותגים מהימנים, ורק נראות אינטרנטית חזקה יכולה להקל על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לבדוק את העסק שלכם באינטרנט לפני שהם רוכשים מכם. עוד על ניהול מוניטין באינטרנט.

  1. פתיחת ערוצי תקשורת

נוכחות דיגיטלית מספקת למותג שלכם פלטפורמה מושלמת ליצור קשר ולתקשר עם קהל היעד שלכם. זה נותן לכם הזדמנות לבסס את המותג שלכם ולבדל אותו מהמתחרים שלכם. למעשה, הנראות הדיגיטלית שלכם היא הרבה יותר מאתר אינטרנט, בעיקר מכיוון שהיא כוללת את כל נקודות המגע שאנשים עשויים לחוות עם המותג שלכם ברשת.

  1. שיפור שירות הלקוחות

ככל שיותר אנשים מזכירים, דנים ומעורבים בתוכן שאתם מפרסמים, כך גדלים הסיכויים שמשתמשים נוספים ייחשפו אליו. ככל שתצליחו למשוך יותר משתמשים לדון במוצרים ובשירותים שאתם מספקים, כך יהיה לכם קל יותר לאסוף ביקורות וחוויות צרכניות ולגלות על הניסיון של הלקוחות שלכם עם המותג במטרה לקבל הזדמנות לשיפור מערך שירות הלקוחות שלכם, להימנע מפרסום שלילי ולבנות מוניטין חיובי וחזק.

  1. מיקוד בקהלי היעד של המותג

עקב השינויים התכופים בנוף הפרסומי, מודעות מותאמות הפכו להיות פופולריות ביותר. יצירה ואופטימיזציה של חשבונות מדיה חברתית נגישה לכל משתמש, חינמית ולא נחשבת מורכבת במיוחד. עם זאת, התפעול של החשבונות הללו לצורך שיווק וקידום מותגים דורש מיומנות, ידע וניסיון.

יחד עם אנשי המקצוע הנכונים, שזהו תחום התמחותם, תוכלו ליצור קמפיינים ייחודיים שמתמקדים בקבוצות דמוגרפיות שונות ומביאים את התוכן הייחודי שלכם ישירות לקהל היעד שלכם.

  1. שיפור חוויית המשתמש

נראות מקוונת עוזרת לכם לאסוף נתונים על שביעות רצון הלקוחות לגבי הממשק שלכם, כמו דפוסי אינטראקציה והאינטואיטיביות של האתר. ממצאים אלו יעזרו לכם לשפר את חוויית המשתמש באתר ויבטיחו שהמבקרים לא יתאכזבו בזמן חיפוש מוצרים. כפועל יוצא, אחוזי הנטישה יקטנו, זמן השהייה יגבר וגם כמות הרכישות. קראו עוד על מילון המונחים לשיווק דיגיטלי חלק שני.

  1. השפעה על קונים עתידיים ויצירת הוכחות חברתיות

כדי להבטיח את המשכיות מחזור הקנייה, אתם צריכים שהלקוחות הנוכחיים שלכם ישפיעו על הלקוחות הפוטנציאליים, הלקוחות העתידיים שלכם, על ידי כתיבת ביקורת חיובית, שיתוף תוכן שאתם מייצרים ודיבור אודות המותג במדיה החברתית. הדבר יוצר הוכחה חברתית חשובה, וללא נגישות קלה ומהירה של הערוצים שלכם, לא ניתן יהיה לייצר את זה וליהנות מיתרונות אלו.

  1. שותפויות

נוכחות מקוונת חזקה תעזור לשותפים פוטנציאליים ולמשקיעים לגלות את המותג שלכם ללא מאמץ, מה שעשוי להניב שותפויות באופן טבעי וללא כל מאמץ נוסף מצדכם.

  1. פיתוח המותג

כאשר היא נעשית בצורה נכונה, נוכחות דיגיטלית מייצרת הזדמנויות רבות. אתם יכולים למקד את הקהל שלכם בצורה מדויקת ומיד להבחין בתוצאות – אם וכיצד הם מגיבים למודעות שלכם, לסרטונים, טקסטים, תמונות וכדומה. אתם יכולים גם להשיב לקוחות אבודים באמצעות שיווק מחדש (רימרקטינג) ואפילו לקבל תנועה אורגנית חינמית לאתר שלכם, במיוחד אם אתם נוקטים בטקטיקות SEO שמייעלות את האתר שלכם.

למה לא מספיק לייצר דף נחיתה? והאם די באתר אינטרנט איכותי?

דף נחיתה יכול להיות מוצר מאוד יעיל לקידום מכירות, אך כדי להציג את המותג שלכם כמוביל ואתכם כאוטוריטה בתחומכם, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט, כזה שמציג את כל השירותים שאתם מספקים ומאפשר למשתמשים לקבל עליכם הרבה יותר מידע.

מצד שני, לא ניתן להסתמך רק על חשבונות עסקיים ברשתות החברתיות, גם אם יש לכם מאות אלפי עוקבים. הסיבה לכך היא, שחשבון בפייסבוק לדוגמה יכול לההיסגר לפתע, רק כי צוקרברג החליט שיש לעשות זאת (ובשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר סיפוריםכאלו). האם הייתם רוצים שהעסק או הפעילות העסקית שלכם תהייה תלויה בכך?

עם זאת, לא די באתר אינטרנט, גם אם הוא מקודם מספיק. נוכחות דיגיטלית טובה נועדה לנקז לאתר משתמשים מכל רחבי הרשת, וזה כולל את כל אפיקי השיווק והנכסים הדיגיטליים, בכללותם דפי הנחיתה והחשבונות העסקיים ברשתות החברתיות, שבהם הקהל שלכם נמצא. עוד על שיווק אתר אינטרנט כאן.

מילים אחרונות

נראות מקוונת חיונית לשנת 2022 יותר מתמיד. למרבה המזל, קל מתמיד לייעל את הנוכחות המקוונת, וכן לנתח את התוצאות של כל שינוי. מכיוון שהעולם המקוון הוא תחרותי מאוד, חשוב להתעדכן באופן תדיר בכל אסטרטגיות השיווק הדיגיטליות הכי חמות.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן