יש לך עסק? פרסום בפייסבוק ימשוך אליך יותר לקוחות, הרבה יותר לקוחות!

כדי שהעסק שלך יממש את כל הפוטנציאל שלו, אתה חייב לקדם אותו בפייסבוק. כשכל המתחרים שלך כבר שם, והלקוחות הפוטנציאליים שלך נחשפים אליהם, אתה חייב להיכנס לזירה הזו, ולהיכנס בה בעוצמה!
שים לב, היום אף אחד לא מבקש ממך כרטיס ביקור, כי השאלה הפופולרית ביותר שלקוח מציג בפני בעל עסק כשהוא רוצה ליצור עמו קשר היא, איך אתה מופיע בפייסבוק.
אז איך אתה מופיע באמת? והאם אתה נראה מספיק טוב? האם המותג שלך בולט ביחס למתחרים? עד כמה אתה מצליח למשוך את הקהל שלך? והאם אתה מצליח לייצר מזה כסף?

מה הופך את פלטפורמת פייסבוק לכל כך עוצמתית?

✔️ בפייסבוק רשומים קרוב ל – 2.5 מיליארד משתמשים ברחבי העולם, שמהווים למעלה מ – 20% מאוכלוסיית העולם, ובישראל 6 מיליון, שהם קרוב ל – 80% מכלל האוכלוסייה.
✔️ המשתמש הממוצע מבקר בפייסבוק 8 פעמים ביום, ממוצע זמן השהייה שלו בכל ביקור עומד על 20 דקות.
✔️ בין עשרת הקטגוריות האהודות ביותר על משתמשי פייסבוק בישראל נמנות תכשיטים, מחשוב, בריאות ויופי, הנעלה, אומנות ובידור, סופרמרקט, צרכנות, ארגונים ממשלתיים, הלבשה וארגונים.
✔️ בשנת 2019 קרוב ל – 80% מהמשתמשים בפייסבוק גלשו דרך הנייד. הנתון עולה מידי שנה.

בוא נעשה את החישוב…

כשמרבית הלקוחות שלך כבר שם, והם מבלים שם מידי יום קרוב ל – 3 שעות, אתה לא צריך לחפש את הקהל שלך, אתה צריך פשוט להראות נוכחות.
הקהל שלך ממתין ליזון ממך תוכן. אתה צריך לפרסם משהו שמעניין אותו, שימשוך את תשומת הלב שלו או שיענה לו על צורך מסויים, המסקנה המתבקשת היא שהקידום בפייסבוק חייב להיות חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק של העסק שלך.

קידום שיווק ופרסום בפייסבוק עם חברת Digitwow
אנחנו ב"Digitwow" מתמחים בניתוח קהלי יעד , בניית קמפיין עם מסרים מותאמים לקהלי היעד ואיסוף לידים של לקוחות רלוונטיים.

נעים להכיר, Digitwow, החברה המובילה בקידום עסקים בפייסבוק

כל מה שהעסק צריך זה חברה מקצועית שתסלול לו את המסלול השיווקי בפייסבוק ובזירה הדיגיטלית, ובדיוק בזה אנחנו הכי טובים. יותר חשיפות, יותר עוקבים, מעורבות גבוהה, לידים חמים והגדלת הפעילות העסקית של העסק!

בוא להפוך את העסק שלך למשהו שכדאי להכיר, שמעניין לדבר עליו ושטבעי לרכוש ממנו שירותים ומוצרים.

✔️ פרסום מבוסס מחקר – חקר מתחרים, חקר שוק וטרגוט מדוייק לקהלי יעד ממוקדים.
✔️ אופטימיזציה ובקרה שוטפת – לא מספיק לנו לשגר קמפיין, ובהתאם לתוצאות אנחנו משפרים את התוצאות שלו תוך כדי תנועה, כדי שתוכל להרוויח ממנו כמה שיותר.
✔️ קמפיינים מדידים – אנחנו נותנים למספרים לדבר, כמות ההקלקות, החשיפות, העלויות, החזר ההשקעה ועוד.
✔️ עוקבים אחרי העוקבים – רימרקטינג, או במילים אחרות, פרסום ממוקד לקהלים שנחשפו לעסק וטרם ביצעו המרה.
✔️ מייצרים תוצאות!!! הגיע הזמן לחדור לתודעה של הגולשים וליהנות מלקוחות חדשים.

איך Digitwow מביאה אותך אל קהל היעד של העסק שלך על ידי פרסום בפייסבוק?

הסוד בשיווק הדיגיטלי הוא להגיע אל קהל היעד של העסק שלך באופן ממוקד, כלומר לחשוף את התוכן שלך למי שזקוק לו או מתעניין בו, בשירותים או במוצרים שהוא מציע.
עד לפני זמן מה נהוג היה לחשוב שפייסבוק מיצתה את עצמה, אך כפלטפורמה דינמית שמשתנה באופן תדיר, אחד היתרונות שבה הוא השינויים והחידושים הבלתי פוסקים, שמתאימים את הפלטפורמה כל פעם מחדש לתקופה, לקהל ויותר מכל – למפרסמים.

וזו הסיבה העיקרית שבגללה העסק שלך חייב חברה שמתמחה בשיווק דיגיטלי קריאייטיבי ובקידום עסקים בפייסבוק.
חברת Digitwow היא חברה מנוסה שתמיד נמצאת עם היד על הדופק. אנו מתעדכנים באופן תדיר בכל העדכונים, החידושים והשינויים שמתרחשים בזירה החברתית בכלל ובפייסבוק בפרט, ומצליחים למקסם כל פעולה שיווקית בעזרת אפיון של העסק, חקר מתחרים, בניית תוכן וקריאייטיב שגורם לגולשים לרצות עוד, עידוד יצירת אינטראקציה עם העסק שלך ובמלים אחרות, אתנו פרסום בפייסבוק לעסקים נותן לך יותר חשיפות, יותר המרות, יותר מכירות ויותר כסף.

פרסום בפייסבוק לעסקים – איך זה עובד?

יותר ויותר עסקים נהנים מהפיכת גולשים פוטנציאליים ללקוחות משלמים וכתוצאה מכך מגדילים את היקף המכירות באופן עקבי בזכות קידום דף עסקי בפייסבוק ונוכחות דיגיטלית בולטת.
כפלטפורמת תוכן היא מחייבת אותנו להיות יצרנים, ולהזין את הגולשים בתוכן מסקרן, אטרקטיבי, מושך, חשוב ובעל ערך. על ידי פילוח שוק נכון, יחד עם בנייה חכמה של קמפיין בפייסבוק וטירגוט מדויק, התוכן מגיע אל הקהל הרלוונטי, כלומר אל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך, ומושך אותם לעקוב, להגיב, ליצור קשר או לבצע רכישה.

חברתנו מתמחה הן בניהול דפים עסקיים והן בניהול קמפיינים בפייסבוק, ומסתפקת בלא פחות מתוצאות מעולות. כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר אנו עורכים מעקב ובקרה באופן תדיר לאורך כל תקופת הקמפיין, ומדייקים את המסר והטירגוט בהתאם לנתוני החשיפה וההמרות.
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בפרסום תוכן והחדרת מותג לתודעת הגולשים הוא היכולת ליצור קריאייטיב ממש טוב, שישמור על הגולשים ממוקדים וימנע מהם להיות מוסחים, שכן בפייסבוק כל הזמן צצים מותגים ומתחרים נוספים. אפשר לומר שעל קריאייטיב מקורי, מוצלח ואיכותי יקום ויפול דבר, כלומר, ההצלחה שלך בפייסבוק תלויה ביכולת שלך ליצור תוכן שונה ויצירתי שקולע בול למה שהקהל שלך נמשך אליו.

מה העסק שלך צריך כדי להתחיל ליהנות מהיתרונות של שיווק בפייסבוק?

קידום דף פייסבוק עסקי חיוני עבור כל עסק שמבקש לנקוט בפעולות שיווק בפייסבוק שמניבות רווחים למפרסם, אך לא די בפתיחת דף עסקי, כיוון שנחוצים פרסומים מכווני מטרה שמזינים את הגולשים כמו לב שפועם באופן תדיר ומספק חמצן לכל חלקי הגוף.
ניהול וקידום דף פייסבוק עסקי דורש מהמפרסם להעלות פוסטים שיווקים מעניינים הקולעים לצרכים ולתחומי העניין של הלקוחות, לפרסם את הדף בקבוצות רלוונטיות אחרות וליצור אינטראקציה עם הקהל באופן עקבי ותדיר.
המטרות העיקריות הן הגדלת חשיפות של הדף העסקי והגדלת כמות העוקבים באמצעות דף דינמי ונושם ופרסום פוסטים עם טירגוט לקהלים באופן ממוקד, זאת להבדיל מניהול קמפיין, שמטרתו להביא לידים לעסק.
אחד המדדים להצלחת מאמצי השיווק בפייסבוק הוא האינטראקציה של הקהל עם הדף וכמות השיתופים. בעבר כמות הלייקים שהדף קיבל היוותה אינדיקציה חד משמעית להצלחתו, אך היום חשוב יותר לקבל לייקים מלקוחות פוטנציאליים ולאו דווקא מגולשים מזדמנים ברשת. רק כך מצליחים ליצור אמון בגולשים ולקבל דחיפה מפייסבוק – כאנשים רוצים לעקוב, לקבל עדכונים ולהיות חלק בלתי נפרד מההתפתחות של העסק זה מניע אותם בסופו של דבר ליצור קשר ולהפוך ללקוחות של העסק שלך.

מה ההבדל בין הפרסום הממומן בגוגל והפרסום הממומן בפייסבוק?

לכל אחת מהשיטות – פרסום ממומן בגוגל ופרסום ממומן בפייסבוק יש מגוון יתרונות.
פרסום מודעות בגוגל מאפשר לכל בעלי העסקים לפרסם את עצמם ולהגיע לחשיפה נרחבת. יש לציין שלמרות שהתהליך נגיש לכל מפרסם, רצוי לפנות אל מומחים בתחום, אחרת תרגישו את תוצאות המאמצים שלכם בעיקר בבזבוז זמן וכסף במקום בגידול בהכנסות העסק.

שיטת התשלום עבור פרסום בגוגל מאפשרת למפרסם לנקוב במחיר שהוא מעוניין להוציא על התהליך השיווקי, והחיוב בפועל מתבצע ברגע שמשתמש מקליק על המודעה אותה בחר לקדם בקמפיין. כאשר התקציב נגמר המודעות יורדות כך שאין הפתעות מבחינת ההוצאות ואין כל התחייבות כלפי גוגל (זאת בניגוד לשיטת קידום אתרים אורגני בגוגל במסגרתה בעל האתר מחויב לגוגל אך אינו משלם על כל קליק.
יותר ויותר מפרסמים בוחרים להגדיל את התקציבים עבור קידום עסקים בפייסבוק משום שהפרסום בפייסבוק לעסקים הולך ומשתבח עם השנים, מכוון לקהל יעד סופר ממוקד ושומר על עלות נמוכה, בהשוואה לאח הגדול גוגל.
בניגוד לשיטת הפרסום הממומן בגוגל, הפרסום בפייסבוק מסתמך פחות על קליקים וניתוחי עלויות ומכיוון ששטחי הפרסום שבו קטנים יותר משטחי הפרסום בגוגל המודעות בולטות יותר.

יתרון נוסף שיש לקידום פוסט בפייסבוק על פני קידום מודעה בגוגל, הוא, שפרסום בפייסבוק מאוד ממוקד ביחס לפרסום בגוגל, כך שמצליחים להגיע ישירות אל הקהלים שהמודעה רלוונטית עבורם. בפייסבוק ניתן ממש להגדיר את הלקוח האידאלי הבא של העסק, האם הוא יהיה זכר או נקבה, בן כמה הוא, היכן הוא מתגורר, מה תחומי העניין שלו ועוד שלל שיטות וכלים מתקדמים שבסופם ניתן לקבל את הלקוח הבא על מגש של כסף, והופכים את מלאכת הקידום מכירות בפייסבוק לאפקטיבית יותר.

ניהול קמפיין – צעד אחר צעד

ניהול קמפיין פרסום בפייסבוק נועד להגדיל את הלידים שמגיעים מהפייסבוק, להגדיל את המכירות, ליצור המרות ולהעביר את הגולש מסטטוס עוקב ללקוח, והוא מתבסס על 6 יסודות שיווק:
1. בדיקת קהל היעד (טירגוט): בתחילת הקמפיין יש לנתח את קהל היעד, שהוא אותם גולשים שעשויים להתעניין במוצרים או בשירותים שהעסק מוכר. ככל שניתוח קהל היעד יהיה מדויק יותר, כך נזכה ליותר לידים מלקוחות פוטנציאליים ונשלם פחות לפייסבוק.

2. ניסוח מודעות בהתאם לשפה של קהל היעד: בהתאם לקהל היעד יש לבחור במסרים נכונים. לכתוב כל אחד יכול אבל לכתוב בשפה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, לדבר ללבם, להעביר מסרים בין השורות, להבין את הצרכים והכאבים ולתת פתרונות בהתאם – לא כל אחד יכול, אבל אל דאגה כי בחברת Digitwow נמצאים קופירייטרים מובילים בתחומם, שמתמחים בפרסום בפייסבוק לעסקים וקולעים בניסוח מודעות בשפה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

3. שיווק בפייסבוק שנעשה בצורה נכונה ומקצועית אמור לעורר רגש בלקוח: הרגש יכול להיות שמחה, תשוקה, הזדהות ואפילו כעס. כל עוד המסר יוביל לתגובה רגשית מצד הלקוח שתיצור עניין במוצר או בשירות שלכם וכתוצאה מכך יגדיל את כמות ההמרות – המטרה הושגה!

4. בניית קהל אוהד: חלק בלתי נפרד מהשיווק בפייסבוק הוא בניית קהל גולשים שאוהבים את העסק, מסמנים לייקים, יוצרים קשר ומבצעים רכישות על ידי כתיבת תכנים רלוונטיים, הצעת מבצעים והנחות, העלאת סרטונים מתאימים (שבין היתר אינם ארוכים מדי), כתיבת תגובות לשאלות ומתן מענה מהיר (תגובתיות גבוהה). כידוע, הצלחה גוררת הצלחה וככל שכמות הלייקים והתגובות (תגובות חיוביות כמובן) גבוהה יותר, עשויים גולשים נוספים לסמן לייקים ולגלות עניין בעסק. בעבר רבים מהמפרסמים נהגו לרכוש לייקים פיקטיביים, אך הם פגעו באמינותם כעסקים וכמפרסמים, וכיום פחות נפוץ להיתקל בתופעה.

5. תוכן איכותי ורלוונטי: הדף העסקי צריך להכיל תכנים איכותיים שמעניינים את הגולשים, מעניקים להם מידע רלוונטי ויוצרים באז. תוכן מעניין יגרום לגולשים לדבר על העסק ולשתף אותו עם חבריהם, וזה מסייע יותר מכל להגדיל את החשיפה בצורה ניכרת ולהצליח במאמצי קידום מכירות בפייסבוק. חשוב לציין כי ישנם מוצרים שאי אפשר לפרסם כמו למשל: מוצרי אלכוהול, תמונות שמכילות מעל 20% טקסט, פורנוגרפיה, נשק, תמונות “לפני ואחרי” כתוצאה מדיאטות או כושר שמתקבלים כתוצאה משיטות שאינן בריאות, תרופות במרשם ותכנים נוספים.

6. אופטימיזציה: ביצוע סטטיסטיקות ומעקב מתמיד אחר תוצאות הקמפיינים הנם חלק מהותי בתהליך השיווקי. כדי לנתח את הנתונים יש להשתמש בכלים מתקדמים שמאפשרים לבעל האתר להבין אילו פעולות עובדות היטב ואילו פעולות אינן מביאות לתוצאות הרצויות ולכן יש לשפר אותן.

עם Digitwow העסק שלך נהנה מניהול דף עסקי שמזרים קמפיינים מוצלחים ומרוויח את כל היתרונות של השיווק בפייסבוק:

✔️נוכחות, חשיפה, מעורבות גולשים והמרות
✔️פרסום שחושב שיווק והופך כל גולש ללקוח
✔️טראפיק גבוה באתר ובעסק
✔️מכירות גבוהות
✔️החזר השקעה מהיר, תשואה גבוהה

פייסבוק לא מפסיקה להתרחב, אנחנו נדאג שהעסק שלכם יתרחב במקביל!

כבכל דקה נרשמים כ – 400 משתמשים חדשים בפייסבוק, ועם 5 מיליארד משתמשים מידי יום ו – 35 מיליון משתמשים שמעדכנים את הסטטוס שלהם מידי יום, אין סיכוי שהעסק שלך נשאר מחוץ לחבורה!
חברת Digitwow בוחרת להתעסק בתוצאות אפקטיביות ואיכותיות, ולכן אנו ממליצים גם לך לבחון את הפוטנציאל שטמון בפעולות השיווק שלנו עבור העסק שלך בפייסבוק. 

שניפגש מחוץ לזירה הדיגיטלית כדי לדון בזה?

לתיאום פגישה 👇

קראו עוד על פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם: