תבחר כמה רחוק אתה רוצה לקחת את העסק שלך השנה עם פרסום באינסטגרם!

לא ייתכן שכולם שם, ורק אתה עוד לא מבין איך עושים את זה! גם העסק שלך ראוי להצטלם ולהיות פוטוגני, וסביר להניח שאם האינסטגרם עוד לא מזרים לך לקוחות חדשים לעסק, אתה לא נוכח. זה לא בהכרח אומר שאתה לא קיים, אלא שהגולשים פשוט לא מודעים לך.

כמה נתונים סטטיסטיים על האינסטגרם שיעיפו לך את הפוני

✔️ אינסטגרם מתגאה בלמעלה מ – 111 מיליון משתמשים ברחבי העולם, המספרים ממשיכים לעלות גם בזמן שאתה מתפעם מהנתון המטורף הזה.

✔️ לכל 6 מתוך 10 גולשים ישראלים יש חשבון אינסטגרם.

✔️ בשנתיים האחרונות חלה עלייה של 91% במספר המשתמשים בישראל. נכון לסוף שנת 2019 כמות החשבונות הישראליים באינסטגרם עמדה על 3,675,000.

✔️ האינסטגרם היא הרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני הנוער והצעירים.

✔️ הישראלים אוהבים את האינסטגרם – בשנת 2018 הקהל הישראלי ייצר תוכן יותר מהממוצע העולמי.

✔️ 10% מהמשתמשים בישראל מעלים מידי יום תמונה לאינסטגרם, ו – 25% מהם מעלים סרטון.

קידום באינסטגרם – מה זה, ואיך זה עובד?

באינסטגרם משתפים תמונות. התוכן הוויזואלי עובד כאן חזק, וסביר להניח שזו אחת הסיבות שגרמו לפרסום ממומן באינסטגרם להפוך לאחד הכלים החזקים לקידום מותגים ועסקים, שהופכים אותה לפנים שלהם בעזרת תוכן חזותי שמייצר נוכחות דיגיטלית חזקה ורבת ערך שמתורגמת בסופו של דבר לכסף.

פרסום באינסטגרם מניב עבור העסק שלך יתרונות אדירים!

✔️מאז שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, הממשק של פייסבוק זמין גם למפרסמים באינסטגרם, והמיקוד בקהלים ספציפיים הפך להיות הרבה יותר קל, ומאפשר לעשות שיווק באינסטגרם בצורה יעילה והרבה יותר רווחית.

✔️המודעות באינסטגרם אינן פולשניות, והן לא נוטות לעצבן את הגולשים.

✔️ שיעור המעורבות באינסטגרם הוא הגבוה ביותר ברשתות החברתיות.

✔️​ניתן לשלב בפרסום באינסטגרם את ה – Shopify, וכך להגדיל את המכירות של העסק שלך.

נעים מאוד, אנחנו Digitwow החברה שמביאה תוצאות בפרסום ממומן באינסטגרם!

 

ולמעשה בכל הזירה הדיגיטלית. עם קילומטראז’ מצטבר של פרסום בפייסבוק, קידום אתרים אורגני, פרסום ממומן בגוגל, רשתות חברתיות, ניהול מוניטין באינטרנט, אנו גאים להיות חלק ממובילי קהילת מקדמי העסקים בישראל בשיווק בדיגיטל ולהציע לך לקדם את העסק שלך איתנו!

Digitwow היא הבחירה הנכונה עבור העסק שלך לשיווק באינסטגרם

✔️ השותפים לעשייה חיים ונושמים את האינסטגרם והרשתות החברתיות, ומבטיחים לכל לקוח שכל עדכון או פיצ’ר חדש ייכנסו מייד לאסטרטגיית השיווק באינסטגרם של העסק שלו.

✔️ מבחן התוצאה הוא הפרמטר היחידי שמגדיר את ההצלחה שלנו, ולכן אנו לא מפסיקים לייעל, לדייק ולשפר את הקמפיינים שאנו מובילים, כדי שהעסק שלך ירוויח כמה שיותר מהפרסום באינסטגרם.

✔️ אנו מתמחים בזיהוי מגמות באינסטגרם, ולכן מבטיחים שכל פעולה תהיה מדויקת ומכוונת לקהל היעד שלך, כך שתניב עבורך את התוצאות הטובות ביותר.

✔️ אינסטגרם דורשת מאתנו להיות קריאייטיביים בצורה יוצאת דופן, ולכן אנו בוחרים את אנשי הארט, הקופי והקריאייטיב הטובים ביותר, כאלו שחושבים מחוץ לקופסה ויודעים לייצר ערך מוסף לגולשים. וחוץ מזה, אנחנו מאסטרים בהאשטגים, שהופכים כל פרסום באינסטגרם לאקטואלי ונותנים לו חשיפה נרחבת.

 

האם כל אחד יכול לשווק באינסטגרם ולהרוויח יותר?

האינסטגרם פתוחה לכל מפרסם שיש לו תוכן חזותי מושקע, כלומר, עסק שמצטלם יפה. זה יכול להיות עסק של מזון, של אופנה, של עיצוב או של תיירות, אם זה פוטוגני, זה מושלם, ואם לא, נהפוך אותו להיות כזה!

אם העסק שלך מסוגל לייצר תמונות, סרטונים, מדריכים וכו’ אנחנו כאן כדי להעלות, לשתף, לטרגט באופן ממוקד אל קהלי היעד שלך, להעלות קמפיינים ממוקדי מטרה ולנתח אותם ועוד.

בעזרת מחקר שוק, מחקר מתחרים והגדרת קהלי יעד אנו מדייקים כל קמפיין ופוגעים ישירות במטרה, בין אם זה הגדלת החשיפה, הגדלת מעורבות הגולשים או הגדלת היקף המכירות של העסק.

המטרה שלנו היא ליצור לפרסומים של העסק שלך עדיפות גבוהה בפיד, ואנו מצליחים לעשות זאת באמצעות 3 פרמטרים: רמת עניין גבוהה, רלוונטיות ומעורבות גבוהה.

על מה אנחנו אף פעם לא נוותר?

מעורבות: על מעורבות הקהל יקום וייפול דבר, ולכן אנו תמיד חותרים למגע. חשוב לנו שהעוקבים יגיבו, ינהלו איתנו משוב ודיאלוג ויהיו מעורבים. זו הדרך הכי יעילה לקדם את העסק שלך באינסטגרם ולקבל יותר חשיפות והחזר גבוה יותר להשקעה שלך.

עקביות והמשכיות: ללא פרסום עקבי הפרופיל העסקי נראה משעמם וישנוני. אנו תמיד שומרים על דינמיות, רעננות ופרסומים קבועים, שהעוקבים מתרגלים לראות ומחכים להם. הם למעשה מעידים על הדופק של העסק שלך באינסטגרם. זה חשוב לגולשים, ולכן זה חשוב גם לנו ולך. לא מעט אנו שומרים על רצף בין הפרסומים השונים, כדי שהעוקבים יחכו לפרסום הבא ויגבירו את המעורבות שלהם בפרסומים שלך (טקטיקה אלגנטית ויעילה, שמוכיחה את עצמה פעם אחר פעם).

אינטראקציה עם חשבונות אחרים: אנחנו לא מביעים התעניינות רק בעצמנו, כי האינסטגרם פותח לנו דלת לשיתופי פעולה וקשרים עסקיים שעשויים לקדם את העסק שלך. כמו בחיים האמיתיים, גם כאן, פיתוח קשרים היא אחת הדרכים החשובות לגרום לעסק שלך לצמוח.

מנצלים את כל הפיצ’רים של האינסטגרם: פרסום תמונות זה אחל’ה, אבל לא מספיק. גם בבישול, המלח הכרחי, אבל הוא לא מספיק כדי להפוך את המנה למשהו ממש טוב ועסיסי שכיף לאכול ממנו עוד ועוד. על ידי שימוש בסטורי, בשידורים חיים ובפיצ’רים הנוספים של אינסטגרם אנחנו הופכים את העסק שלך לבולט, מיוחד, אטרקטיבי ומושך יותר, וזה ממש על קצה המזלג.

תוכן מעניין: אם אין לך משהו מעניין לספר, עדיף לא לפרסם אותו בכלל, אז אנחנו דואגים שכל פרסום יהיה מעניין וסופר אטרקטיבי לגולשים.

פרסום אלגנטי, לא אגרסיבי: שיווק אגרסיבי לא עובד באינסטגרם. הרעיון הוא לפרסם בלי לפרסם. נשמע פשוט? אז זהו, שלא, אבל אנחנו ממש טובים בזה!

הקמפיינים של אינסטגרם נותנים לכם לבחור לאן אתם רוצים להגיע

האינסטגרם מאפשר לכל מפרסם לבחור אסטרטגיה לפרסום העסק, ומעמיד לרשותו מספר קמפיינים.

באפשרותו לבחור באחד מהם או בכמה יחד, ולכל אחד מהם יתרונות שונים:

קמפיין קידום ממומן באינסטגרם לפוסט/סטורי: נועד ליצור נוכחות, להגדיל את החשיפה ולהחדיר את המותג לתודעת הגולשים, שלאורך זמן ייצרו פניות חדשות לעסק.

קמפיין שיווק באינסטגרם ליצירת לידים: הקמפיין המושלם לעסקים, שמבקשים בשורה התחתונה להביא לקוחות חדשים לעסק, להגדיל מכירות ולייצר תנועה עסקית מצרכנים ולקוחות פוטנציאליים שמעוניינים בשירות או במוצר שהעסק מציע.

קמפיין קטלוג מוצרים לקידום באינסטגרם: קמפיין מסוג זה דורש סינכרון בין אתר העסק או בין דף נחיתה לחשבון האינסטגרם והבנה נעניקה באשר לקהלי היעד של המוצרים שמפרסמים במסגרתו. באמצעותו ניתן לרכוש מוצרים ישירות מהאינסטגרם ולחסוך תהליכי מכירה ארוכים, שעלולים לגרום לגולשים לנשור מהתהליך.

פרסום ממומן באינסטגרם באמצעות קמפיין מובילי דעת קהל: קמפיין מסוג זה אומנם נחשב ליקר יותר ולמורכב יותר, אך הוא מאפשר חשיפה אדירה, וכשהוא נעשה בצורה נכונה וחכמה הוא עשוי להוביל לבאז ולגל מכירות מיידי. במסגרת הקמפיין נוצרים שיתופי פעולה עם אושיות מוכרות, שמשפיעות על דעת הקהל וחושפות את העסק לכל העוקבים שלהם ברשת. קמפיין עצמתי שיכול למנף כל מוצר, שירות או מותג.

יש לנו על מה לדבר אתך!

קידום באינסטגרם הרבה יותר מורכב מצילום תמונה יפה ופרסום שלה בפיד. כדי להביא את התוצאות הטובות ביותר ולמקסם את ההשקעה שלך, צריך להתמחות בפרסום ממומן באינסטגרם, לבצע טסטים לפרסומים, לדייק את הקמפיינים, לעקוב אחר תוצאותיהם, להגיב, להתעדכן, להיות קריאייטיבים ותמיד להיות ראשונים להגיב.

אנחנו מוכנים לעשות את זה בשבילך, אבל לא לפני שנקבע פגישה, שבמסגרתה נכיר את העסק שלך ונחקור את הנישה אליה הוא משתייך, נאבחן את הקהלים שלך ונבנה אסטרטגיה שתוביל אותך להצלחה גבוהה עם קידום באינסטגרם.

לתיאום פגישה השאירו פרטים בטופס👇

קראו עוד על פרסום באינסטגרם: