המדריך הרשמי לשיווק עסקים באינטרנט בעידן הדיגיטל של שנת 2022

החלטתם שאתם טובלים רגליים בזירה הדיגיטלית לשיווק העסק? התכוננו להירטב!

שיווק עסק מתחיל בהכרת עקרונות השיווק בזירה הדיגיטלית.

האינטרנט כבר מזמן הפך לאפיק דומיננטי בשיווק עסקים, והוא מציע מגוון רחב מאוד של דרכים לעשות זאת. אף על פי, שלא כל אפיקי השיווק מתאימים לכל סוג עסק, חלק מהם מציעים ממשק מאוד ייחודי או יתרונות בולטים, שהופכים אותם לאפיקים מועדפים בקרב אינספור מפרסמים בארץ ובעולם.

לפניכם המדריך לשיווק עסקים בעידן הדיגיטל. מה תמצאו כאן?

  • 5 עקרונות לשיווק עסקים בדיגיטל
  • הסיבות לכך ששיווק מפה לאוזן ונטוורקינג אינם מספקים
  • אפיקי השיווק שכדאי לכם להשקיע בהם
  • הדרך שתכשיר אתכם להיות מאסטרים בשיווק העסק שלכם

5 עקרונות השיווק בדיגיטל

כמו בכל תחום שיווק, גם בזירה הדיגיטלית ישנם חוקים, שיעזרו לכם גם להניב תוצאות טובות יותר, אך גם לגרום לרשת ולגולשים לאהוב אתכם יותר. לפניכם 5 עקרונות שכדאי להכיר ושווה לעבוד על פיהם.

  1. פילוח שוק: להבדיל משיטות שיווק מסורתיות שפונות למכנה המשותף הנמוך ולקהלים רבים במסגרת קמפיין אחד, בדיגיטל שיווק עסקים נעשה באופן ממוקד לקהלים מפולחים ובאמצעות מספר קמפיינים או מודעות שונות. כדי לשווק באינטרנט עליכם להכיר היטב את קהלי היעד שלכם על מאפייניהם והצרכים שלהם, ולהתאים לכל קהל מודעה שמכוונת ישירות אליו.
  2. אופטימיזציה: שיווק לעסקים בדיגיטל דורש אופטימיזציה לאפיק השיווק שבו מפרסמים. לצורך העניין, אם אתם מקדמים את אתר העסק בגוגל, עליכם ליצור תשתית שתאפשר לו להתקדם במעלה הדירוג של גוגל ותקל על הגולשים שמחפשים את השירותים או המידע שבאתר להגיע אליו.
  3. ניתוח ושיפור התוצאות: שיווק דיגיטלי מאפשר לאמוד את הצלחת הפרסומים תוך כדי תנועה ומעניק נתונים מדויקים באשר לנתוני חשיפה, כמות המרות ועוד. על ידי ניתוח הנתונים הללו ניתן לשפר את הקמפיין, עוד בהיותו באוויר וכך להשיג תוצאות טובות יותר מכל מאמץ שיווקי בדיגיטל. זיהיתם מודעה שלא מניבה תוצאות? אתם יכולים להחליף אותה באחרת. שיווקתם מוצר בהצלחה ונגמר לכם המלאי? תוכלו לבחור לעצור את הקמפיין ולחסוך כסף.
  4. תוכן הוא המלך: והוא גם המפתח להצלחת קמפיין שיווק במדיה דיגיטלית, ובלעדיו עדיף לוותר על כל מאמצי השיווק ברשת. כשאומרים תוכן הכוונה היא לתוכן המוזן לתוך מודעות פרסום שונות, כותרות מושכות ומסקרנות, לתוכן עם ערך לגולש לתוך האתר, מקורי וכזה שמשאיר לגולשים טעם של עוד. בין אם תבחרו בפרסום סרטונים ומדריכים או במודעות פרסום, עליכם תמיד לשים את הדגש על תוכן רלוונטי, מונגש, ענייני ושעונה למטרות ולצרכים של קהלי היעד שלכם!
  5. חוויית משתמש: האופן שבו הגולשים חווים את הפרסומים שלכם עשוי להשפיע באופן דרסטי הן על הצלחת הקמפיין והן על היענות הגולשים לפעולות השיווק. כשמדברים על חוויית משתמש (בכמה משפטים) הכוונה היא לטעינה מהירה של דפי אתר, דף סליקה קצר ובטוח בדף הנחיתה, נראות ומיתוג דיגיטליים, התאמה למכשירים השונים (רספונסיביות) ועוד.

למה שיווק עסקים מפה לאוזן ונטוורקינג לא מספיקים לשיווק העסק?

אף על פי שאלו אפיקי שיווק עסקי נפלאים, שעושים שירות טוב לכל סוג של עסק, אין בהם די כדי להביא את העסק שלכם להצלחה, מכיוון שיש להם חיסרון אחד משמעותי - השיטות האלו מוגבלות ברדיוס גאוגרפי, ומוגבלות למעגלי לקוחות ספציפיים. אומנם שיווק מקומי הנו חשוב מאוד לעסק, אך בהשוואה לשיווק עסקים באינטרנט, כמות הלקוחות שעסק מסוגל לצבור בשיטות הללו היא כמו טיפה בים.

המדריך הרשמי לשיווק עסקים באינטרנט לשנת 2022

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן