לשלש את הרווחיות של יועצים ונותני שירותים פיננסיים מבלי שהם יצטרכו להכפיל את הוצאות השיווק עצמם - הנוסחה הסודית

מתכננים ויועצים פיננסיים של אחד או יותר מהתחומים הבאים זקוקים לשיווק דיגיטלי כמו כל עסק אחר:

  • יועצי משכנתאות
  • יועצי השקעות
  • יועצי פרישה
  • יועצי כלכלת המשפחה
  • יועצי ביטוח
  • יועצי קרנות השתלמות ופנסיה ועוד ועוד.

 

הם חולמים להפוך לביזנס מספר 1 בשוק שלהם ושלקוחות חדשים יזרמו אליהם כמו מים כל חודש מחדש

הם רוצים לשבור את השגרה הקשוחה שהם נמצאים בה כרגע, שהם מלקטים שאריות בין לקוח ללקוח מבלי שהגיעו עדיין לפריצה הגדולה שלהם.

הם רוצים להכפיל ולשלש את הרווחיות של השיווק שלהם מבלי שהם יצטרכו להכפיל את הוצאות השיווק עצמם.

הם רוצים לגבות פי 2 יותר כסף משאר המתחרים שלהם כי הם מביאים תוצאות כל כך טובות שללקוחות לא יהיה אכפת לשלם כל עוד הם ממשיכים לקבל מהם שירות. הבעיה שאנשים לא יודעים שאתם מקצועיים עד שלא יכירו אתכם. בינתיים המתחרים שלכם שעושים עבודת שיווק טובה גוזלים מכם את קהל הלקוחות ואת ההכנסות.

אולם, כדי להתאים את השיווק של העסק לתחום העיסוק הייחודי הזה, חיוני להבין איך כל פלטפורמה יכולה לתרום למאמצי השיווק.

מכיוון שתכנון פיננסי וניהול כלכלי הם תחומי תעשייה מסודרת עם חוקים ברורים, לא מעט אנשי מקצוע חוששים, שהשיווק הדיגיטלי יפר את כללי המשחק, ולכן נמנעים משיווק בכלל או שהם מצמצמים את השיווק הדיגיטלי שלהם לפלטפורמות מצומצמות בלבד. בפועל, המגבלות, כמו תמיד, קיימות יותר בראש. במציאות, הכל אפשרי במסגרת החוקים הקיימים.

לשלש את הרווחיות של יועצים ונותני שירותים פיננסיים מבלי שהם יצטרכו להכפיל את הוצאות השיווק עצמם – הנוסחה הסודית

הדבר הטוב ביותר שאפשר להסיק מכך הוא, שבשל כמות היועצים שלא מנצלים את הפוטנציאל שמציע השיווק הדיגיטלי, הלקוחות שלנו זוכים למינוף ומקדימים את המתחרים, לעיתים, מהר יותר מהמצופה.

אז אילו אסטרטגיות שיווק יכולות להועיל לכם?

קידום ממומן בגוגל:

בתוך 48 שעות ניתן להרים קמפיין חיפוש ממומן בגוגל ייעודי על פי מילות מפחת שהגדרנו מראש ולהתחיל לקבל פניות ולידים מלקוחות פוטנציאליים.

שיווק במנועי החיפוש שואף להציג את האתר שלכם כאחת מתוצאות החיפוש המובילות בכל פעם שמשתמש מחפש שירותים הקשורים לעסק שלכם.

לדוגמה, אם אתם עוסקים בייעוץ פיננסי בהוד השרון, כאשר משתמש יחפש "יועץ פיננסי הוד השרון", השם שלכם יופיע כאחת מתוצאות החיפוש המובילות.

הפרסום הממומן נמצא בכל מקום, מודעות ממומנות הן דרך נפלאה לחזק את המותג שלכם ולייצר פניות ומכירות באופן מיידי בעזרת עבודה עם סוכנות לשיווק דיגיטלי, שמבינה את צורכי ומגבלות תעשיית הפיננסים, יכולה לסייע לכם בבניית אסטרטגיית פרסום שתעמוד ביעדי החברה מבלי להפר את חוקי התעשייה.

 

קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO)

כאשר האתר שלכם מדורג במיקום גבוה בעמוד הראשון בגוגל, זה אומר שגוגל כביכול "חתם" עליכם שאתם האוטוריטה בתחום! וזה העבודה שלנו לגרום לגוגל להבין שאתם אוטוריטה בתחום. ברגע שהאתר שלכם מופיע בעמוד הראשון הוא מקבל יותר חשיפה למשתמשים רלוונטיים ולידים חמים, שכן הם ימצאו באתר שלכם מידע רלוונטי ואמינות, וכך תקבלו תנועת משתמשים שוטפת ושפע של הזדמנויות להציג את השירותים שלכם למי שמחפשים אותם. כמו כן בעידן של היום המשתמשים יודעים להבחין בין תוצאות ממומנות לתוצאות אורגניות, והאורגניות נחשבות למייצרי הלידים הכי טובים באינטרנט.

האופטימיזציה נועדה לבנות את התשתית הטובה ביותר לשיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. קראו עוד על קידום אתרים אורגני בגוגל.

אופטימיזציה למנוע החיפוש פירושה להנגיש את האתר לגוגל ולמשתמש על פי ביטויים שהחלטנו לקדם לטווח הארוך. בין היתר זה אומר שנקפיד על יצירת תוכן שלקוחות מחפשים באופן פעיל, מחקר מילות מפתח, הגדרת עמודי ייעודיים לקידום ביטוי ספציפי, תגי מטא ועוד הרבה דברים מעניינים. אם העסק שלכם חשוב לכם ואתם רואים את עצמכם בטווח הארוך בשוק נותנים פייט למתחרים, חובה להתמקד ב- SEO, מכיוון שזה מה שנותן לכם יתרון תחרותי על פי אחרים לחשיפה רחבה יותר.

על חשיבות האתר אנחנו יכולים לדבר רבות. אין ספק, שזהו הנכס הדיגיטלי הכי חשוב שעליכם לטפח, שכן הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם, והמקום אליו אתם רוצים לנקז את כל תעבורת המשתמשים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם ברשת. מסיבה זו האתר חייב להיות נגיש, מותאם לכל המכשירים (רספונסיבי), מעוצב בהתאם לערכי המותג והשפה המיתוגית, עשיר בתוכן אינפורמטיבי ושיווקי וכמובן, להציע חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.

שניים מהיתרונות הגדולים ביותר של אסטרטגיית שיווק דיגיטלי SEO הם:

  • חיסכון כלכלי של עשרות אלפי שקלים בשנה
  • לידים חמים מאוד בחינם!

כדי לעשות זאת בצורה מיטבית, יש לערוך מחקר מילות מפתח, שיחשוף מה אנשים בנישה שלכם מחפשים בגוגל, ולנסות להשתמש בידע הזה בעת יצירת התוכן שלכם לדירוג SEO טוב יותר בגוגל.

אפרופו אתר אינטרנט, חשוב להבהיר שמדובר בנכס הדיגיטלי היחידי שלכם, שכן עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם, עמוד טיקטוק או כל עמוד סושיאל כזה או אחר אינו נכס שלכם, שכן מחר בבוקר פייסבוק יכולים לכבות את השלטר וכך גם גוגל ואז מה? לכן, האתר ורשימת התפוצה שתטפחו עם הזמן הנם הנכסים הבלעדיים של העסק שלכם ואותם לא ניתן לקחת מכם. לא מעט בעלי עסקים נופלים בנושא הזה ומחובתנו כסוכנות דיגיטל להנגיש את הדברים.

 

רוצה לגלות איך להפוך את העסק שלך לסיפור הצלחה?
זה הזמן ללחוץ כאן

 

שיווק בגוגל עסקים (Google My Business)

אם אתם עושים את צעדיכם הראשונים בזירה הדיגיטלית, התחילו בשיפור הנוכחות המקומית שלכם. אף על פי שהשירותים שאתם מעניקים יכולים להתפרס על פני רדיוס נרחב, תמיד טוב ליצור לעצמכם מוניטין בסביבה בה אתם פועלים, במיוחד עבור מי שחשוב לו להיפגש עמכם פנים מול פנים.

שיווק בגוגל עסקים יבטיח שתופיעו בחיפושים המקומיים, כך שכל מי שבסביבתכם ימצא אתכם כאשר הוא זקוק לייעוץ או לשירותים פיננסיים, בין שמדובר בלקוח פרטי שרוצה ייעוץ משכנתאות או באיש עסקים ששוקל כיצד להגדיל את תיק ההשקעות שלו.

שיווק במדיה החברתית

המדיה החברתית מעניקה לכם הזדמנות ייחודית לעסוק באינטראקציה דו כיוונית עם הלקוחות שלכם. זה מוסיף ממד חדש לגמרי למעורבות הצרכנים שלכם. קראו עוד על אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל.

במקום פשוט לשדר מסר לקהל גדול, אתם יכולים למעשה ליצור אינטראקציה עם כל הלקוחות שלכם (קיימים וחדשים כאחד) ולהקשיב למה שהם רוצים או למה שיש להם להגיד לכם.

ישנם ערוצים שונים שיעזרו לכם לשווק בצורה אפקטיבית, ביניהם פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ויוטיוב. אם אתם מייעצים ומעניקים שירותים גם לעסקים, ייתכן שפרסום בלינקדאין יהיה מאוד אפקטיבי עבורכם.

שני היתרונות העיקריים של השיווק במדיה החברתית הם:

  • התוכן שלכם נחשף ללא מאמצים נוספים ככל שיותר אנשים אוהבים או מגיבים אליו ומשתפים אותו עם חברים שלהם ברשת החברתית.
  • מודעות הפרסום מתוחכמות מאוד ומאפשרות למקד את התוכן ללקוחות ספציפיים על סמך מיקום, גיל, סטטוס, השכלה, מקצוע ופרמטרים נוספים.
  • בעזרת אסטרגיה מתאימה, ניתן לייצר קהל מעריצים גדול שצמא לתוכן שלכם ואותם קהל מעריצים יהפכו ללקוחות משלמים עם הזמן.

למעשה, הפלטפורמות המובילות ביותר לצורכי שיווק של יועצים פיננסיים הן פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב, קהל היעד שלכם נמצא ברובו שם, צמא למישהו מקצועי שיוכל לפתור לו בעיה מסויימת. בעיקר בשל היכולת שלהן לאסוף מידע דמוגרפי אודות המשתמשים ולמקד בקלות מודעות לקבוצות, שסביר להניח שיזדקקו לשירותים שלכם.

ארבעת היתרונות העיקריים של הפרסום בפייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם ליועצים פיננסיים:

  • הפלטפורמות הללו מאפשרות ליצור סוגים שונים של מודעות שיכולות לקדם את האתר שלכם ולהניע לפעולה.
  • פרסום בפייסבוק לעסקים בין אם מדובר בניהול העמוד (ויזואלית) ובין אם מדובר בבניית קמפיינים ממירים, זו ה-דרך ליצירת לידים איכותיים. גם אם המשתמשים שנחשפים אליכם לראשונה לא יפנו אליכם מיד לשיחת ייעוץ, הם ייחשפו למותג, המודעות שלהם אליו תגדל, ובהדרגה גם האמון שלהם.
  • בסופו של דבר, כאשר הלקוחות הפוטנציאליים מודעים למותג שלכם, תוכלו ליצור מודעות שמניעות לתיאום פגישה או שיחת ייעוץ.
  • בעזרת עבודת שיווק נכונה, ניתן לייצר תכנים לקהל שכבר היה מעורב עם התוכן הקודם שלכם וימשיך לצרוך עוד ועוד תוכן עד שיהפוך ללקוח משלם.
  • גולת הכותרת של הפרסום בפייסבוק ובאינסטגרם היא האפשרות לקבל מדדי הצלחה ולבצע אופטימיזציה של כל קמפיין תוך כדי תנועה.
  • חשוב לחדד: ככל שהלקוח הפוטנציאלי מכיר אתכם יותר, כך שהוא ירצה לסגור, בכלל לא תתקלו בהתנגדויות של מכירה, אלא מס' כרטיס אשראי וקביעת פגישה אתכם להתחלת התהליך.

 

טאבולה ואאוטבריין

פרסום בטאבולה ואאוטבריין נחשבות לפלטפורמות שיווק התוכן המובילות בארץ ובעולם מאפשרות לכם לייצר חשיפה נרחבת על ידי זיהוי תחומי עניין ונושאים שעשויים לעניין את קהל היעד שלכם. משמעות הדבר היא, שאתם נחשפים למי שאתם עשויים לעניין אותו, אך מעבר לכך, מקבלים סיקור תדמיתי ו/או שיווקי שהופך להיות נספח לכרטיס הביקור שלכם.

זו דרך נפלאה לחשוף את התוכן שאתם מייצרים לקהלים חדשים פוטנציאליים לשרותים\ מוצרים שלכם, ליצור מודעות למותג ולהגיש תוכן עם ערך ללקוחות פוטנציאליים. בשורה התחתונה, זה נועד למשוך לאתר שלכם תנועה נוספת ולהגדיל את הפוטנציאל העסקי שלכם. מתלבטים במה כל פלטפורמה מתמחה ואיפה כדאי לפרסם? קראו את הכתבה שעוסקת בנושא זה.

הנכס הדיגיטלי החשוב מכולם הוא האתר שלכם!

חשוב להדגיש, לפני ואחרי הכל, שהשיווק הדיגיטלי שלכם חייב להתחיל בפיתוח ועיצוב של אתר אינטרנט תדמיתי לא פחות ממ-ע-ו-ל-ה!

אתר האינטרנט שלכם קריטי, מכיוון שכל תנועת הגולשים מפלטפורמות שיווק השונות צריכה בסופו של דבר להתנקז אליו. לא רק שזה יועיל לקידום האורגני שלכם וייצור שטף של כניסות חדשות מידי יום, זו הדרך היעילה והיחידה למעשה, ליצור רשימת תפוצה, שתעזור לכם גם לחמם לידים שטרם הזמינו את השירות שלכם, גם למכור שירותים נוספים ללקוחות קיימים, וגם לתחזק את הקשרים שלכם עם קהילת הלקוחות והעוקבים.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן