מהו כלי מילות מפתח של גוגל ועד כמה הוא אפקטיבי בפרסום הממומן?

עבור רוב האנשים, מנוע החיפוש הוא משאב מומלץ לכל שאלה שהחיים מביאים. סקרנים לגבי מוצר? רוצים לערוך סקר שוק? מחפשים רעיונות למסיבת רווקים? או אולי סתם רוצים לדעת מה הגובה של נועה קירל? (1.55 מ'). לא משנה מהן השאלות שיש לגולשים, מנוע החיפוש של גוגל מספק היצע כמעט אינסופי של תשובות, ואין מנוע חיפוש גדול יותר ממנו. זו הסיבה שהוא כל כך יעיל, בין היתר לשיווק ומכירות באינטרנט.

נשאלת השאלה, אם יש מיליוני מפרסמים ברחבי העולם, איך נקבעת התוצאה הראשונה שמופיעה בגוגל?

זה המקום לעשות סדר.

כשאתם רואים את תוצאות החיפוש בגוגל, מופיעות בראש הדף התוצאות המקודמות באמצעות קידום ממומן, ומעליהן מופיע הכיתוב ממומן או .Sponsored  אחרי המודעות האלו יופיעו התוצאות המקודמות באמצעות קידום אורגני וסרטוני יוטיוב.

הצורה העיקרית של גוגל לקידום במנועי חיפוש מספקת לעסקים אפשרות מועילה מאוד. היא עובדת עבור חברות בכל הגדלים, וגם עסק קטן שרק עכשיו נפתח יכול לנצל אותה כמעט בן רגע. האם ניסיתם בעבר פרסום ממומן בגוגל?

לפני שאתם נכנסים לחקור כמה עולה פרסום בגוגל, בואו תבינו מה בכלל מחכה לכם כאן, ועד כמה זה יכול להגדיל את הצלחת מאמצי השיווק שלכם.

האם כלי מילות מפתח של גוגל הוא הדרך להגיע לתוצאה הראשונה

הכירו את המודעות של גוגל אדס

מודעות גוגל אדס מציעות את היתרון הרווחי ביותר לפרסום בגוגל לעסקים קטנים וגדולים כאחד במיקום שבו אי אפשר להתעלם מהן. עם זאת, אין ערובה שמשתמשים ילחצו עליהן או אפילו יקראו אותן, כי זה תלוי לעתים קרובות באיכות המודעה עצמה ודף הנחיתה או האתר, ועל כך נרחיב בהמשך.

עם זאת, כאשר אתם מקבלים מקום בעמוד הראשון של Google, אתם יכולים להתחיל אוטומטית למדוד את הלידים שאתם מקבלים הודות לפרסום בגוגל PPC. המודעה הנכונה עלולה להוביל לתנועה נוספת, לידים חדשים ולמכירות נוספות על בסיס יומי.

הכללים הנפוצים עדיין חלים על מודעות גוגל אדס

מודעת חיפוש ב-Google Ads  פועלת בדיוק כמו כל תוכן אחר. האסטרטגיות החיוניות ביותר לנראות בגוגל עדיין חלות. עליכם להיות רלוונטיים, להתמקד בתוכן ולכתוב תמיד לבני אדם ולא לרובוטים. המודעות שבהן אתם משתמשים צריכות להיות מעוצבות ולהיכתב עבור המשתמשים על סמך מילות מפתח, כך ששיטות מחקר ואופטימיזציה נכונות עדיין מועילות.

אם תרצו, תוכלו להיכנס למדריך שלנו בנושא גוגל אנליטיקס למתחילים, שם תקבלו את ההדרכה המלאה על מה קורה לאחר שתנועת הגולשים נוחתת באתר, איך מודדים את זה? בכל אופן, יש לנו כאן מדריך לא פחות חשוב, אז הישארו איתנו!

צפו מראש מה המחפשים רוצים

אתם צריכים לחפש יותר מאשר רק מה שאנשים יזינו במנוע החיפוש. היתרון של ניהול קמפיינים בגוגל הוא, שאם אתם צופים מה אנשים רוצים לדעת, אתם יכולים לגרום להם ללחוץ על המודעה שלכם ברגע שהם רואים אותה.

האם פרסום ממומן בגוגל באמת רלוונטי לכל סוגי העסקים והחברות?

בהחלט! אם אתם עסק קטן שרוצה לעקוף את המתחרים במהירות ולהתחיל לקבל פניות בתוך 24 שעות, ולהופיע בראש תוצאות החיפוש, זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. עבור חברות וותיקות שכבר מקודמות בתוצאות החיפוש האורגניות, זו פשוט דרך נפלאה לעקוף את המתחרים ולקבל עוד חשיפה בראש הדף הראשון של החיפושים בגוגל שרלוונטיים לעסק ולמה שהוא מציע.

וזה המקום לציין, שהדף הראשון של תוצאות גוגל מקבל בין 71-92%  מכלל התנועה.

הנתון הזה מבהיר שגם עבור חברה שכבר מצליחה, השימוש ב-Google Ads  עדיין חיוני. לא רק שהמפרסמים הללו שומרים על המיקום הגבוה שלהם בתעשייה שלהם, אלא שהם כל הזמן מגדילים את טווח ההגעה שלהם.

עבור החברות הקטנות, פרסום בפלטפורמה כמו גוגל חשוב אפילו יותר. זו דרך לזנק לראש הדירוג ולקבל נראות וחשיפה. לפעמים החיזוק הקטן הזה הוא כל מה שצריך כדי לעזור לסטארט-אפ מבטיח לקבל את תשומת הלב שהוא צריך.

אז איך עושים את זה הלכה למעשה? באמצעות כלי מילות מפתח של גוגל.

כלי מילות מפתח של גוגל

כלי מילות המפתח של גוגל, הידוע בתור מתכנן מילות המפתח, מסייע למקדמים ולמשווקים דיגיטליים, יוצרי תוכן ובעלי אתרים כאחד. כלי רב תכליתי זה מציע תובנות לגבי התנהגות החיפוש של משתמשים במנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, ומאפשר למשתמשים לגלות מילות מפתח וביטויים רלוונטיים הקשורים לנישה או לתעשייה שלהם. עם הממשק האינטואיטיבי והפונקציונליות החזקה שלו, מתכנן מילות המפתח של Google מספק נתונים חשובים על נפח חיפוש מילות מפתח, רמות תחרות והצעות המחיר במכרז עבור מסעות פרסום בתשלום. על ידי מינוף המידע הזה, מפרסמים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי אסטרטגיית התוכן שלהם, לבצע אופטימיזציה של האתר שלהם למנועי חיפוש ולפתח קמפיינים פרסומיים ממוקדים כדי לשפר את הנראות המקוונת שלהם ולהגיע לקהל היעד שלהם ביעילות.

כלי חיפוש מילות מפתח של גוגל הוא כלי חינמי. לא רק שהוא חושף את כמות החיפושים שיש לכל ביטוי, הוא מציע בתוכו כלי נוסף, המכונה Google Search, המשתמש בהשלמה האוטומטית של גוגל, כדי ליצור מאות מילות מפתח רלוונטיות עם זנב ארוך לכל נושא. מונחי החיפוש המוצעים על ידי ההשלמה האוטומטית של Google נבחרים על סמך גורמים רבים ושונים. אחד מהם הוא התדירות שבה משתמשים חיפשו מונח חיפוש מסוים בעבר.

כלי בדיקת מילות מפתח מציע גם את Google Suggest למחקר מילות מפתח, באמצעותו ניתן לחלץ הצעות למילות מפתח ולהציג אותן בפניכם בממשק קל להבנה. כדי ליצור הצעות למילות מפתח בעלות זנב ארוך, כלי מילות המפתח מוסיף את מונח החיפוש שאתם מציינים באותיות ומספרים שונים, ממקם אותו בתיבת החיפוש של Google ומוציא הצעות למילות מפתח. החלק הכי טוב, הכל קורה בשבריר של שנייה!

הגרסה של כלי מילות מפתח של גוגל יכולה ליצור עד 750+ מילות מפתח מההשלמה האוטומטית של Google בתוך שניות.

כך לדוגמה, אם אתם רוצים לקדם ייעוץ משכנתאות, אתם עשויים לרשום בכלי מילות מפתח של גוגל את הביטוי "יועצי משכנתאות", ולקבל מגוון ביטויים רלוונטים, כמו "יועצי משכנתאות נכסים להשקעה", "יועצי משכנתאות למסורבי בנק", "יועצי משכנתאות לרוכשים ראשונים", "יועצי משכנתאות לאיחוד חובות" וכדומה.

אם אתם רוצם לקדם שירותי מנעולנים, אתם עשויים למצוא ביטויים כמו "מנעולנים SOS", מנעולנים  לעסקים", "מנעולנים 24 שעות למקרי חרום", "מנעולנים זולים" ועוד.

למכון אסתטיקה רפואית, ייתכן שתקבלו ביטויים כמו "מכון מומלץ לאסתטיקה רפואית", "אסתטיקה רפואית למראה צעיר", "אסתטיקה רפואית טיפולי לייזר", "אסתטיקה רפואית למיקרובליידינג  בחולון" וכדומה.

ומה עכשיו?

עכשיו, כשאתם יודעים עד כמה העמוד הראשון של גוגל פופולרי, אתם מבינים איך המודעות הממומנות יכולות לסייע לכם, ואתם יודעים באיזה כלי להשתמש כדי לאתר ביטויים נפוצים, אתם יכולים להתחיל ליצור מודעות משלכם. אך תחילה, זכרו לעצב את המודעות שלכם בצורה כזו שתתקשר עם הקהלים שלכם ותוביל אותם לאתר, לדף המוצר או לדף הנחיתה.

זה המקום להדגיש, שמודעות גוגל יכולות להיות מאוד אפקטיביות, אך ללא דף נחיתה או אתר שמותאמים לנייד ומבטיחים חוויית משתמש טובה מכל הבחינות, אתם יורים לעצמכם ברגל. חשוב לנו לציין את זה כאן, כי עיצוב אתר או דף נחיתה הוא הצעד הראשון שעליכם לעשות לפני שאתם מפרסמים מודעות. אם תעשו זאת נכון, לא רק שהמודעות שתפרסמו ימירו, אלא שתקבלו פניות חמות ישירות לבית העסק או לדף הסליקה.

ובחזרה למודעות של גוגל.

אם עיצבתם אתר ברמה גבוהה והשקעתם במסרים ממוקדי לקוח, ערכו את מחקר מילות המפתח שיבטיח לכם חשיפה נרחבת וממוקדת בקהלים שאליהם אתם רוצים להגיע. אם תעשו את זה נכון, לא רק שתגיעו למקום הגבוה ביותר בדף הראשון של תוצאות החיפוש, אתם גם תקבלו פניות רלוונטיות ותהנו מתוצאות מפתיעות. יש לנו הרגשה שאתם כבר מוכנים לצאת לדרך.

ואם הגעתם עד כאן, אנחנו ממליצים לכם ללמוד גם על פרסום ממומן ביוטיוב. פרסום במגוון הפלטפורמות של גוגל יכול להניב לכם תוצאות אפקטיביות במיוחד. רוצים לדעת על זה יותר? השאירו לנו הודעה בתחתית העמוד.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן