במה כל פלטפורמה מתמחה ואיפה כדאי לפרסם - טאבולה או אאוטבריין?

בעידן המודרני, תוכן ושיווק דיגיטלי תופסים נפח חשוב מתשומת הלב של המפרסמים, ומשווקים תמיד מחפשים דרכים חדשניות להגיע לקהלים חדשים ולהרחיב את טווח ההגעה של תוכן, כמו שיווק ברשתות חברתיות, פרסום ממומן ועוד.

כשזה מגיע לשיווק עסקים באינטרנט באמצעות תוכן, אאוטבריין וטאבולה הפכו להיות ל- 2 פלטפורמות פופולריות. אולם, הבחירה בין השתיים עלולה להעמיד את המשווקים בפני דילמה לא פשוטה. עם זאת, מי שמכיר את היתרונות של כל אחת מהן ואת ההבדלים ביניהן יכול לעשות בחירה מושכלת ומוצלחת, שתניב תוצאות טובות ותייעל את מאמצי השיווק בהן.

תחילה, למה חשוב לשווק באמצעות תוכן?

יש מגוון יתרונות רחב לשיווק באמצעות תוכן. אספנו את הסיבות העיקריות שבגללן אסור לוותר עליו:

  • יותר ויותר משתמשים מפעילים חוסמי פרסומות.
  • מובילי שיווק תוכן זוכים לפי 7.8 יותר תעבורה לאתר.
  • הזמן החציוני שאנשים מקדישים למאמרים עומד על 37 שניות.
  • שיווק באמצעות תוכן מניב אחוזי המרה גבוהים יותר.
אאוטבריין או טאבולה מי טובה יותר למשווקים

כמה מילים על טאבולה:

טאבולה היא פלטפורמת גילוי ושיווק תוכן עבור מפרסמים וחברות מדיה. היא מחברת עסקים עם קהלי היעד שלהם על ידי פרסום מודעות לתוכן רלוונטי באתרי האינטרנט השונים ומסייעת לבעלי עסקים B2B ו- B2C להעלות את המודעות למותג עבור אפשרויות מיקוד, מאפשרת להם להגיע לקהלים גדולים יותר ולהמיר יותר לידים.

טאבולה משרתת כיום למעלה מ- 550 מיליון מבקרים ייחודיים מידי חודש עם יותר מ- 200 מיליארד המלצות תוכן שמתבססות על צריכות תוכן קודמות של המשתמשים במטרה להשאיר אנשים באתרים המפרסמים, לייצר רווח מהתנועה שלהם ולהפיץ את התוכן שלהם לקהלים איכותיים.

בין התכונות העיקריות של הפרסום בטאבולה נמנים:

  • שיפור איכות התוכן באמצעות מבחני A/B TESTING.
  • הגדלת התנועה לאתר העסק על ידי שיתוף תוכן עם אתרים צד שלישי.
  • ביצוע אופטימיזציה לאתר, שמאפשרת שיפור חוויית משתמש המתבססת על האופן שבו המשתמשים מתקשרים עם האתר.
  • יצירת "ארועים" והמרות שמאפשרות בטווח הארוך להביא קהל איכותי ביותר שימיר באתר שלנו.
  • שילוב של סרטוני פיד באופן מושלם עם התוכן לחוויית צפייה טובה יותר.
  • התאמת דרישות בעלי האתרים להתנהגות המשתמשים באופן אופטימלי.

כמה מילים על אאוטבריין

אאוטבריין הנה משתמשת גם כן כפלטפורמת גילוי תוכן, המספקת פלטפורמה להגדלת הכניסות לאתר על ידי הצגת מודעות באתרים ופורטלים. היא מסוגלת להגיע אל קהלים מעורבים מאוד דרך אתרי מפרסמים מובילים. נהוג לשלב את אאוטבריין כחלק מאסטרטגיה לשיווק דיגיטלי עם אפיקי שיווק שונים.

בין התכונות העיקריות של אאוטבריין נמנים:

  • הצגה של המלצות וידאו ושיפור מדדי הצפיות על ידי השימוש בממשק API.
  • כלי המרה ובדיקה מתקדמים לצורך השגת מטרות ספציפיות.
  • איסוף נתונים שנאספים באמצעות המלצות אלגוריתמים וניתוחים לצורך קבלת החלטות מושכלת לשיפור מעורבות המשתמשים.
  • גישה לקהל מעורב באמצעות תשלום לפי קליק, שמפנה תנועה לבלוגים, מאמרים ותכני וידאו.
  • חשיפה למגמות עדכניות ומידע חיוני שרלוונטי לעסקים לפי נישות ספציפיות.
  • לפטלפורמה יש יותר אתרים להצגה בישראל מאשר טאבולה.

טאבולה VS אאוטבריין – גורמים שמניעים את החלטת המפרסם

לשאלה באיזו פלטפורמה כדאי לפרסם אין תשובה חד משמעית. שתי פלטפורמות הפרסום הללו פופולריות בשוק, ולכן הבחירה צריכה להתבסס על צרכי החברה, התקציב וגורמים נוספים. להלן העיקריים שבהם:

אפשרויות תמיכה

לתמיכה הטכנית חשיבות עליונה כאשר מדברים על פלטפורמות תוכן ושיווק דיגיטלי. חשוב לקבל שירות פרואקטיבי, הכולל שירותי וידאו, הדרכה, עזרה ומהירות תגובה על מנת לפתור תקלות במהירות כאשר הן צצות.

טאבולה מספקת מידע בסיסי ומגיבה תוך זמן סביר. היא מספקת מנהל חשבון אישי ונגישה לצורך פניות לסיוע. אאוטבריין, לעומת זאת, מספקת שאלות נפוצות, עזרה טלפונית ומקוונת ושיעורי אאוטבריין. כמו כן, במהלך 30 הימים הראשונים, נציג מטעמה יוצר קשר ומספק המלצות ותמיכה.

חוויית משתמש

ממשק המשתמש של טאבולה השתפר עם הזמן ומספק כיום חוויית משתמש ידידותית. הוא כולל גם כלי דיווח מותאמים אישית ומספק מערכת המלצות מובנית לשיפור ביצועי מסעות הפרסום.

ממשק המשתמש של אאוטבריין נחשב ליותר אינטואיטיבי ומושך מבחינה ויזואלית. הוא גם מציע בונה מודעות קל לשימוש עם אפשרויות של ייבוא וייצוא שחוסכות זמן.

איכות וביצועים

זה אולי אחד הפרמטרים החשובים ביותר שמעידים על הצלחת הפלטפורמה, ובאשר לפלטפורמות בהן אנו עוסקים, ניתן לומר, ששתיהן צברו נתח שוק משמעותי הודות לאיכות ולביצועים שלהן.

טאבולה יכולה להיות בחירה טובה עבור מי שמתמקד אך ורק בפרסום ישיר ובקבלת החזר השקעה גבוה. מודל התמחור שלה, שמתבסס על תשלום פר קליק רומז לאסטרטגיית פרסום שחותרת להחזרי השקעה גבוהים והמרות ספציפיות שמתרחשות לאחר הצפייה במודעה.

אף על פי שמודל התמחור של אאוטבריין זהה, היא מבדילה את עצמה בכך שהיא מאפשרת חיבור אתרי אינטרנט פופולריים עם קהל מעורב מאוד, והיא מסתמכת על מדדי הצלחה רכים יותר, כמו תעבורה ומעורבות.

שיטות עבודה מומלצות

טאבולה מייעצת ליצור תוכן אינפורמטיבי ומרתק, ומאמינה ששימוש בנתונים וסטטיסטיקות מעניין את קהל היעד ובכך מייצר יותר תנועה. לעומת זאת, אאוטבריין מציעה להשתמש במונחים דרמטיים ולעורר רגש על מנת להבטיח ביצועים טובים יותר.

קראו את המאמר שכתבנו בנושא איך אאוטבריין וטאבולה מייצרים כסף לעסקים ומה צריך לעשות.

מסקנות

העובדות בשטח מצביעות על כך שלטאבולה יש שיתוף פעולה עם יותר אתרים בחו"ל, כך שאם מטרת הפרסום היא ישראל, כנראה יהיה לה פחות מה להציע.

מצד שני, ממשק הפרסום באאוטבריין מציע ידידותיות למשתמש, וזו נחשבת פלטפורמה זולה יותר. עבור מי שנמצא בתחילת דרכו עם מודעות מותאמות וחשוב להשיג תנועה לבלוג, זו תהיה בחירה עדיפה.

באופן כללי, נפח התנועה של כל אחת מהפלטפורמות האלו גדול מספיק בשביל להצדיק את הפרסום בשתיהן, כך שאם החלטתם ללכת רק על אופציה אחת, זה בסדר, אך אם יש לכם תקציב להשקיע בשתיהן, אתם פשוט תרוויחו יותר. חשוב לציין ששיווק בפלפטפורמות אלו דורש ידע ומקצועיות ובדרך כלל אנו ממליצים לשלב אותן ביחד עם אפיקי שיווק נוספים.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן