איך לקדם דף עסקי בפייסבוק ולפצח את הרשת החברתית הכי פופולרית

פתחתם דף עסקי בפייסבוק, וכעת מה? כיצד מקדמים את הדף ואוספים עוקבים אוהדים? כיצד הופכים את החשיפה להצלחה עסקית? ומהם הצעדים שצריך לנקוט, כדי לגרום לנכס הדיגיטלי הזה לשגשג ולסייע לעסק שלכם לגדול ולהצליח? אספנו עבורכם את הטיפים הכי פרקטיים, שילמדו אתכם תוך מספר דקות איך לקדם דף עסקי בפייסבוק.

צעדים ראשונים

  1. הכירו את הדף ללקוחות קיימים

אם יש לכם לקוחות קבועים בעסק, סביר שהם ישמחו לעקוב אחריכם בפייסבוק. המשתמשים מחפשים דרכים נוספות ליצור עמכם אינטרקציה, והרשת החברתית פייסבוק, היא אחת הדרכים הנגישות והפופולריות, להגיע אל הקהל שלכם באופן תדיר, לעדכן במבצעים, לשתף בחדשות או סתם להעלות סטורי של אוירה יומית.

באפשרותכם לשלוח קישור לדף העסקי שלכם באמצעות דואר אלקטרוני, מסנג'ר ואפילו וואטסאפ ולהזמין לקוחות, ספקים, עובדים וחברים.

  1. הוסיפו כפתור מעקב באתר האינטרנט שלכם

השאיפה היא להביא לתנועה באתר האינטרנט, ואנחנו ממש לא מעוניינים שמבקר שנכנס לאתר יצא ממנו אל הרשת החברתית, שם הוא חשוף למתחרים ולעודף מידע שיסיח את דעתו. לכן, הוסיפו כפתור מעקב לאתר האינטרנט או לבלוג שלכם, כך שמבקרים יוכלו לקבל עדכונים ברשת החברתית ולהמשיך לגלוש באתר שלכם. ניתן למצוא את הלחצן הרשמי למעקב פייסבוק בדף המשאבים החברתיים של פייסבוק.

  1. צרו מודעות

הפעלת מודעה היא דרך קלה לפרסום בפייסבוק לעסקים, שמסייעת להיחשף לקהלים רלוונטים חדשים, ובעזרת תכונות המיקוד של פייסבוק ניתן ליצור מודעה, שמגיעה לאנשים בעלי מכנה משותף, כמו גיל, סטטוס, אזור מגורים, תחביבים, השכלה, מקצוע ועוד.

בנוסף, השתמשו בתכונה "קהלים מותאמים אישית", שמציע פייסבוק כדי להעלות את רשימת האימייל שלכם ולהגיע לאנשי הקשר הקיימים שלכם.

  1. שתפו תוכן מקורי, מסקרן ובעל ערך

תנו לאנשים סיבות לאהוב את הדף העסקי שלכם על ידי שיתוף תוכן מועיל, שמעניין אותו, וצרו בו סקרנות ורצון לקבל מידע נוסף. מאחר ופייסבוק היא מדיה ויזואלית מאוד, שתפו תמונות וסרטונים, והשתמשו גם ב- Facebook Live, כדי לגרות את האוהדים שלכם להיכנס ולצפות בכם.

  1. קדמו את הדף באמצעות מדיות לא מקוונות

אמצעי השיווק הדיגיטליים הפכו נפוצים מאוד ויעילותם מוכחת. יחד עם זאת, אמצעי שיווק מודפסים ועזרי מכירה עדיין שמישים עבור סוגים מסוימים של עסקים, בעיקר ברמת השיווק המקומית. הקפידו לקדם את הדף על גבי החומרים המודפסים שלכם, הפלאיירים, הפולדרים, התפריטים, החולצות, השקיות הממותגות ועוד.

אל תשכחו להזכיר את דף הפייסבוק שלכם במדריכים שאתם מפיצים, בסדנאות שאתם מעבירים או בכנסים בהם אתם משתתפים.

  1. קדמו את הדף ברשתות החברתיות הנוספות, בהן אתם פעילים

אם אתם פעילים בערוצי מדיה נוספים, כמו אינסטגרם, טוויטר, פינטרסט וכדו', קדמו גם שם את דף הפייסבוק שלכם, והתחילו לאסוף אוהדים נוספים, שממילא כבר עוקבים אחריכם.

איך לקדם דף עסקי בפייסבוק - עשה ואל תעשה

פייסבוק שונה מכל מדיה אחרת, ועל מנת לנצל את ההזדמנויות שהרשת מציעה חשוב להבין כיצד היא פועלת.

  • וותרו על גישות מכירה אגרסיביות: מכיוון שאנשים רואים בפייסבוק מרחב חברתי מהנה, שבו הם משוחחים עם חברים, נרגעים ומעבירים את הזמן בנעימים, עליכם להיות חלק מהקהילה, להתמזג בה בטבעיות ולהיות חלק מההוואי.
  • גוונו את התכנים שאתם מפרסמים: פרסום מודעות שיווקיות יכול להועיל לכם, אך עליכם לשלב אותם בתמהיל המודעות שלכם, שיכלול גם מודעות אינפורמטיביות בעלות ערך, כך שהאוהדים ירגישו שהם מקבלים מכם ולא רק מתבקשים לרכוש מכם. שלבו סרטוני אוירה מהעסק, תמונות עם לקוחות מרוצים, הציגו פתרונות לבעיות שהלקוחות שלכם יכולים להתמודד עימם והיו אותנטים.
  • בנו אסטרטגייה, שתגדיר את כמות הפוסטים השבועית שאתם מפרסמים ואת המטרה שלשמה אתם מפרסמים. ייתכן שתגדירו מספר קמפיינים שונים לקהלי יעד שונים, וגם זה בסדר, אך עליכם להיות עקביים על מנת שתוכלו למדוד את הצלחתכם.
  • צרו קול אנושי לעסק שלכם: משתמשי פייסבוק אוהבים לשוחח עם אנשים אחרים. וודאו שמנהל הדף שלכם זמין להגיב, ושהוא יודע לשוחח עם האוהדים בשפה שלהם, כך שיוכלו להתחבר לעסק ולדף בקלות.
  • פרסמו באופן קבוע: המדיה החברתית ניזונה מעדכונים תכופים, והאוהדים מצפים לקבל עדכונים באופן תדיר. הקפידו לשמור על רוטינת פרסום קבועה, שתשאיר אתכם בתודעת המשתמשים ותשמור על הרלוונטיות שלכם.
  • עודדו הערות והשיבו במהירות: הדור שלנו נקרא "האדם המיידי", שרוצה הכל כאן ועכשיו. מענה מהיר להערות ותגובות יגביר את האינטרקציה עם האוהדים ויחזק את מערכת היחסים שלהם עם העסק שלכם.
  • השתמשו ב- Facebook Insights כדי ללמוד יותר על הלקוחות שלכם. תוכלו לדעת מדוע אנשים אוהדים את הדף שלכם ולהכיר את המאפיינים של הקהל שלכם.

פרסום ממומן

בדומה לפרסום ממומן באינטרנט, גם פייסבוק מציעה חשיפה רחבה יותר למודעות מקודמות, שחושפות את המפרסם לקהלים חדשים ומקדמות את הדף העסקי שלו. השיטה די פשוטה, אך כדי לדעת איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק בצורה נכונה ומדוייקת, חשוב להבין את ניתוח תוצאות הקמפיין, ולשם כך כדאי להיעזר בחברה מקצועית, שמכירה את הרשת החברתית ומנוסה בקידום עסקים. צרו קשר לפרטים נוספים כאן.

פייסבוק ואינסטגרם - אחיות לרשת

מאז שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, פתוחות למפרסמים אפשרויות פרסום רבות, הפועלות באופן דומה ב-2 הרשתות. יחד עם זאת לכל מדיה יש יחודיות משלה והקהלים שלהן מעט שונים, ולכן חשוב לדעת איך לפרסם באינסטגרם לפני שמתחילים ולהיעזר בחברה מנוסה. כיום, מפרסמים רבים משלבים את הפרסום בשתי המדיות החברתיות ונהנים מחשיפה לקהלים חדשים מידי יום והצלחה עסקית דרך הרשת החברתית.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן