כל הלקוחות שלך כבר שם! אתה חייב לדעת איך לפרסם באינסטגרם

קהל הגולשים ברשתות החברתיות נכבש בסערה על ידי רשת האינסטגרם, המאפשרת להעלות תמונות וסרטונים. ברשת האינסטגרם המשתמשים אוספים עוקבים, וככל שיש יותר עוקבים, החשבון נחשב לפפולרי יותר.

בשנת 2012 נרכשה אפליקציית אינסטגרם על ידי פייסבוק, ומאז נפתחו בה גם אפשרויות פרסום מתקדמות, ושעריה נפתחו לחברות ועסקים עבור פרסום שירותים ומוצרים. אפשרויות הפרסום הללו הזניקו את האפליקציה וכמות המשתמשים בה הולכת וגדלה ללא הרף, ורק על מנת לסבר לכם את האוזן נספר שלאינסטגרם יש 800 מיליון משתמשים פעילים, ובכל יום פעילים באפליקציה מעל 300 מיליון משתמשים!!!

אין ספק שהחשיפה באינסטגרם חזקה ופרסום בה הוא עוצמתי. רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם? המשיכו לקרוא, אבל לפני כן, הנה כמה מיתרונות הרשת:

  • פילוח קהלים לפי גיל, סטטוס, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין ועוד.
  • יצירת מודעות, המכילות תמונות, סרטונים ומודעות קרוסלה בפורמטים שונים, שניתן להעלות מראש ולתזמן את מועד פרסומם.
  • כפתורי הנעה לפעולה לביצוע קנייה, הורדת אפליקצייה, הרשמה לשירות, יצירת קשר ועוד.
  • בניית מאגר לקוחות או עוקבים פוטנציאליים לפי דמיון לעוקבים קיימים, שמאפשר להרחיב את קהל הלקוחות הפוטנציאליים, הנחשפים לעסק.

הפרסום באינסטגרם מתאים לכולם (כמעט)!

בעלי עסקים ונותני שירות מתחומים נרחבים, טיפוח ויופי, עיצוב, ביגוד ואופנה, כושר ותזונה, צילום, חנויות אינטרנטיות ועוד, חברות ומותגי ענק, עסקים קטנים ובינוניים, אומנים ונותני שירות לקהילה, לכולם הפרסום באינסטגרם יכול להועיל רבות! העסק או השירות מצטלם טוב? המוצרים פוטוגנים? כל תמונה שווה יותר ממילים ברשת שכולה ויזואלית ועין הגולשים תמיד רעבה לעוד!

בישראל תפסה רשת האינסטגרם תאוצה בעיקר בשנים האחרונות, ואלו הסטטיסטיקות:

  • 26% מכלל הגולשים ברשת מתוך כלל הבוגרים (מעל גיל 18) הן נשים. האפליקצייה פופולרית במיוחד בקרב בני 18-29 (53%) ובקרב בני 30-49 (25%).
  • גילם הממוצע של הגולשים בישראל עומד על 29.
  • אינסטגרם היא הרשת החברתית האהודה ביותר בקרב נשים (21% לעומת 11% בקרב הגברים).
  • זו הרשת האהודה ביותר גם בקרב בני הנוער בישראל (55%). לבני הנוער גם מספר העוקבים הגבוה ביותר בממוצע ברשת.
כל הלקוחות שלך כבר שם, אתה חייב לדעת איך לפרסם באינסטגרם

איך לפרסם באינסטגרם?

הפרסום באינסטגרם נעשה כאמור באמצעות יצירת מודעות, המכילות תמונות, סרטונים ומודעות קרוסלה. אך הפרסום לבדו לא מספיק, וחשוב להגיע לחשיפה מיטבית. איך עושים את זה? לפניכם מגוון הדרכים לקידום הפרסומים שלכם:

  • תוכן איכותי הוא שחקן משמעותי באינטרנט בכלל וברשתות החברתיות בפרט. בדרך כלל כשמזכירים תוכן, נוטים מייד לחשוב על מילים, אך באינסטגרם כללי המשחק קצת שונים, ומאחר וזו רשת ויזואלית במהותה, חשוב לשים דגש על איכות התוכן הויזואלי- תמונות מקצועיות וצילומים באיכות גבוהה בלבד, תמונות אווירה, צילום מוצרים ואתרים, הכל עובד, אך זכרו שזו רשת חברתית, ואנשים תמיד אוהבים לראות אנשים. מומלץ לגוון את סוג התמונות ולהביא אותנטיות שחודרת ישר אל לב הגולשים. תמונות וסרטונים של פגישות עסקיות, לקוחות מרוצים, עצות וטיפים בתחום העסק, מדריכים מוסרטים וכדו' מומלצים גם הם. כמובן שכדאי להיעזר בקובעי הדיעה של הרשת, שהגולשים מחשיבים כמקור אמין לאיכות השירות או המוצר.
  • גאוני האינסטגרם המציאו את ה"האשטאג". כן, המושג ההזוי שבטוח שמעתם, ולא הייתם בטוחים שזה מה שזה, הוא בעצם שיטת התיוג של האינסטו'ש. זוהי למעשה שיטה לקטלוג וסימון נושאים, המקשרת את הפרסום לנושא מסויים (על ידי הוספת סולמית לפני הערך המקושר). השימוש נוסף בהאשטאג נעשה עבור הוספת סאבטקסט לפרסום. פרט להאשטאג ניתן לתייג עוקבים ולהוסיף מיקומים, המסייעים למתעניינים לאתר את העסק.
  • את הפוסטים ניתן להטמיע גם באתרים חיצוניים בלחיצה על אפשרות ה- Embed, המאפשרת לגולשים במחשבים להיחשף לפרסום ישירות מהאינסטגרם ובכך מרחיבה את חשיפת הפוסט.
  • דרך נוספת להגדלת החשיפה היא העתקת הלינק והפצתו ברשת הפייסבוק או במייל, ב- SMS ועוד.
  • את כל הפרסומים מטרגטים לקהלים מפולחים ומתזמנים בהתאם לימים ולשעות הכי אפקטיביים לעסק או לשירות. בנושא זה נדרשת עקומת למידה מסויימת, אך המעקב אחר הסטטיסטיקות יכול להניב עבורכם לקחים רבי ערך ולהניב תוצאות אפקטיביות ומיטביות. טרגוט הפרסומים מתאפשר בפרופיל עסקי בלבד. רוצים לדעת עוד על פרסום באינסטגרם? בקרו כאן.

רוצים סיפור קצר?

כלי נוסף לפרסום באינסטגרם הוא פיצ'ר סטורי'ז המוכר מהסנאפצ'ט, ומאפשר חשיפת סרטונים ותמונות (גם הם בתוספת האשטאגים, תיוגים ומיקומים) מקושטים באמצעות סאונד, טקסט וסטיקרים. תכנים אלו זמינים ל- 24 שעות ונחשפים לצד חשבונות מועדפים או חשבונות של חברים בחלקו העליון של המסך.

אז איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם?

אנחנו תמיד שמחים לחלוק עם החברים שלנו בידע שצברנו לאורך שנות פעילותנו בקידום ברשת. הפעם אנו משתפים אתכם במדריך פרסום באינסטגרם, שיספר לכם בקלילות ובצורה קולעת וממוקדת איך עושים פרסום ממומן באינסטגרם ב- 6 שלבים.
אך לפני שנתחיל, אם עוד לא הכרתם את התוספות ואת הפלטפורמה לקידום ממומן באינסטגרם, אין סיבה לדאגה, כי הדרך הקלה לעשות זאת היא באמצעות מנהל המודעות של פייסבוק. קידום ממומן באינסטגרם מתנהל באופן כמעט זהה לקידום בפייסבוק, על כך במדריך פרסום באינסטגרם ממש עוד כמה רגעים!

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן