הסיבות לשכור שירותי שיווק דיגיטלי למטפלים ואיך עושים את זה

למרבה הצער, האופי התחרותי של תעשיית הטיפולים, הקואוצ'ינג והרפואה מקשה על אנשי מקצוע רבים לשמור על עומס מטופלים רווחי. כיום, מאמנים במגוון שיטות ומטפלים במקצועות הרפואה הקונבנציונלית והמשלימה, פסיכותרפיסטים, פיזיותרפיסטים, קלינאיות תקשורת, מעסים ועוד, מבינים, שללא שיווק דיגיטלי שמתמקד בקהלי היעד שלהם, מגביר את המודעות לשירותים שהם מספקים ומקדם שימור מטופלים ולקוחות, הם לא יצליחו למלא את היומן באופן עקבי.

עבור רוב אנשי המקצוע האלו שלרוב עמוסים ברוב שעות היום, קורס שיווק דיגיטלי הוא לא משהו שעומד על הפרק, מה שמחייב כל אחד ואחת לפנות לשירותי שיווק מקצועיים לצורך בניית אסטרטגיית שיווק ותוכן ויישומה באופן מיטבי שימקסם את החזר ההשקעה.

רבים שואלים תחילה, איך לפרסם את העסק שלי? התשובה לכך היא, שאסטרטגיית שיווק דיגיטלית מוצלחת צריכה לכלול מגוון טקטיקות. העיקריות שבהן:

  • שיווק במדיה חברתית - הגעה למטופלים דרך המדיה החברתית באמצעות פרסום ממוקד בפייסבוק, אינסטגרם, טיק-טוק ולינקדאין. זהו סוג השיווק שממנף את כוחן של הרשתות כדי להשיג את יעדי השיווק והמיתוג שלכם. זה דורש פיתוח אסטרטגיה מתפתחת ממוקדת יעדים, וגורם לכם להיות יותר נגישים, למשוך תנועה לאתר, ליצור לידים ולקוחות, להגביר את המודעות לשירותים שאתם מספקים ולבנות מערכת יחסים עם הקהלים שלכם.
  • שיווק תוכן - יצירת תוכן כתוב וויזואלי לפרסום בפלטפורמות שונות, בכללותן אתר האינטרנט, הדפים העסקיים במדיות החברתיות ואתרי נישה, שמטרתו להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, למשוך לידים, להגביר את מעורבות הקהלים שלכם ונאמנותם ולשפר את הסמכות שלכם בתחום העיסוק שלכם.
  • SEO – קידום אורגני מקצועי. התאמת נוכחות האינטרנט שלכם וחשיפת האתר שלכם במנועי החיפוש לנוכחות דיגיטלית מוגברת, חשיפה, איסוף לידים והגדלת התנועה באתר ובקליניקה.
  • פרסום ממומן בגוגל - להגדלת החשיפה של העסק, שיווק מקומי ואיסוף לידים חדשים.
עם שפע של פלטפורמות שיווק דיגיטלי למטפלים, אך רק כך מומחים בפרסום בדיגיטל יודעים איך להגיע לקהל הרלוונטי

מדוע מטפלים, מאמנים ורופאים לא יכולים להרשות לעצמם להתעלם משיווק מקוון?

התעשיות הללו תחרותיות ביותר. אם יש מספר מטפלים בטכניקה זהה באותו איזור מגורים, הרי שכל אחד מהם צריך בידול, אחרת, למה שהמטופלים יבחרו דווקא במטפל כזה או אחר? נשאל זאת אחרת, האם יש דרך שבאמצעותה אנשי מקצוע יכולים לשכנע מטופלים פוטנציאליים להגיע דווקא אליהם?

הצורך ברופאים, מאמנים ומטפלים קיים, אך רק באמצעות מומחים בשיווק דיגיטלי למטפלים ניתן  להגיע אל הקהל הרלוונטי, לבדל את השירות ולמשוך לקוחות, מתאמנים ומטופלים חדשים.

7 הסיבות המובילות לשכור שירותי שיווק דיגיטלי למטפלים

  1. יותר מטופלים מחוברים:

האינטרנט ורשתות המדיה החברתיות מעצבות מחדש את הדרך שבה לקוחות מחפשים נותני שירות כמו גם חולים פוטנציאליים שמחפשים את ספק שירותי הבריאות שלהם.  בתור רופא, מאמן או מטפל, האם זו תהיה החלטה נבונה לוותר על הזדמנויות שהולכות וגדלות? לא משנה באיזו מומחיות המרפאה או העסק שלכם פועלים, יצירת נוכחות מקוונת הפונה למטופלים פוטנציאליים וקיימים היא קריטית. בסופו של יום, אתם רוצים למשוך יותר מטופלים, אז כדאי שתגיעו אליהם עד למקום שבו הם נמצאים – ברשת.

  1. קל יותר למקד את הפרסום בקהלי היעד:

חלפו הימים שבהם אותה שיטת שיווק התאימה לכולם. העידן הדיגיטלי של היום דורש אסטרטגיית שיווק מותאמת ומדויקת. כאשר לכל מוצר או שירות יש לקוח בחוץ, נשאלת השאלה, איך מוצאים את המטופלים הפוטנציאליים ומציגים להם את ההצעות שלכם? שיווק דיגיטלי למטפלים הוא התשובה! עם שפע של פלטפורמות וערוצים מקוונים, אתם יכולים למקד לשווקים ולקבוצות ספציפיות של קהלים בכל מקום על פני הגלובוס. לדוגמה, פייסבוק, אינסטגרם וגוגל מאפשרים לכם לחפש קבוצות ספציפיות על סמך נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין ועוד. זה אומר שאתם יכולים לפרסם ולקדם את הקליניקה שלכם ללקוחות שזקוקים לכם ולשפר את פוטנציאל הלידים שלכם.

  1. שיווק דיגיטלי למטפלים הוא חסכוני:

שיווק דיגיטלי מיישר את מגרש המשחקים כך שיהיה הוגן עבור כולם. עולם האינטרנט מציע הזדמנויות שוות לכל שיטות השיווק, ללא קשר לגודלם, תקציבם או מיקומם של העסקים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לאתר חברה לשיווק דיגיטלי שמתמחה בשיווק רופאים ומטפלים שתיקח את מאמצי השיווק שלכם כמה צעדים קדימה ולפתוח בפניכם את כל האופציות, כאלו שפתוחות עבור עסקים גדולים וקטנים באופן שווה.

  1. קל יותר לתקשר עם המטופלים:

הדרישות של המטופלים מתפתחות ללא הרף, וכדי להישאר בטופ, עליכם לעמוד בהעדפותיהם המשתנות כל הזמן. המשמעות של זה היא שאתם חייבים להיות מעודכנים ומודעים כל הזמן באשר למה שהמטופלים שלכם מחפשים, מה הם דורשים, מה הם מעדיפים ומה הם לא אוהבים. מידע זה חיוני למטרות שיווק וסולל את הדרך להצעות עתידיות.

שיטות השיווק המסורתיות הן בדרך כלל חד-צדדיות, כאשר המידע ממוקם במדיה לצפייה של לקוחות פוטנציאליים, ומציע אפס אינטראקציה. מצד שני, השיווק המקוון מציע שפע של הזדמנויות אינטראקציה ומעורבות עם מטופלים פוטנציאליים וקיימים. באמצעות רשתות מדיה חברתית פופולריות, אתם יכולים ליצור אינטראקציה עם המטופלים שלכם, לקבל תובנות לגבי העדפותיהם ולבנות תוכנית שיווק דיגיטלית חזקה יותר.

  1. לפתח ולשמר את המוניטין:

מיתוג הכרחי להצלחת העסק שלכם בטווח הארוך. מטופלים עשויים לזכור או לשכוח מוצר או שירות, אבל הם צפויים לשייך שיטות טיפול לאכפתיות ולחמלה שלכם. עם זאת, טעות אחת קטנה יכולה לתת לשירות שלכם רושם שגוי במוחם של המטופלים שלכם. תסתכלו על זה כך - מותג הוא תפיסה של עסק שקיים במוחם של הלקוחות. בניית תדמית לוקחת זמן, אך באמצעות ערוצים מקוונים יעילים תוכלו לפרסם וליצור חוויות משתמש נהדרות שיוסיפו לבניית המוניטין שלכם והפיכתכם לאוטוריטה בתחומכם.

  1. המתחרים שלכם עושים את זה:

בשוק דיגיטלי תחרותי כל כך, התעלמות מהרעיון של שיווק דיגיטלי היא אפילו לא אופציה. ניתוח מתחרים מהיר יגיד לכם כמה מהיריבים שלכם בוחרים באסטרטגיות שיווק דיגיטלי. החוכמה היא לעשות את זה טוב יותר מהם. כלי שיווק דיגיטליים מציעים שלל אפשרויות להתנסות במיתוג מקוון ולשווק את הפרקטיקה הרפואית והשירותים הייחודיים שלכם, ובאמצעות תוכנית שיווק דיגיטלית שתתאים לאידיאולוגיה ולמטרות הפרקטיקה שלכם, תמשכו יותר מטופלים מבלי לחרוג מהתקציב שעומד לרשותכם

  1. הפכו למובילי דעה:

אחת הדרכים הקלות ביותר להביא תנועה עקבית לקליניקה שלכם היא לעדכן במדיה החברתית בכל פעם שאתה מוסיף פוסט חדש בבלוג האתר שלכם. פלטפורמות מדיה חברתית מספקות הזדמנות לפרסם תוכן שימושי ורלוונטי שמגביר את המודעות לפרקטיקה הרפואית שלכם וממצב אתכם כמובילי דעה בקהילה שלכם. פרסום בלוגים ומאמרים אינו הדרך היחידה ליצור נוכחות מקוונת, תוכלו לעשות זאת באמצעות הפצת תוכן במגוון פלטפורמות שיווק דיגיטליות. התייעצו בנושא עם מומחים בשיווק מטפלים כדי שתוכלו למקסם את ההשקעה שלכם בשיווק השירותים שאתם מציעים.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן