על הקשר בין AI ושיפור התוצאות שלכם מפרסום ממוקד בפייסבוק

אם אתם נמצאים די זמן בתחום השיווק הדיגיטלי או מקדמים את העסק על ידי פרסום באינסטגרם ובפייסבוק במהלך השנים האחרונות, אתם וודאי ערים לשינויים שחלו בתחום השיווק לעסקים בדיגיטל. במהלך העשורים האחרונים קיבלנו בברכה שירותי אינטרנט טובים יותר, מכשירים ניידים, מדיה חברתית ומספר  שירותים נוספים, שלא היו מוכרים לנו בעבר.

התפשטות המגפה העולמית דחפה את אחרוני המפרסמים שנותרו מחוץ לזירה הדיגיטלית אל מרחבי הרשת, וכעת כולם משווקים את עצמם ברשת. בין אם מדובר בשיווק דיגיטלי למטפלים ונותני שירותים אחרים או שיווק קמעונאי, אנו עדים מצד אחד לתחרות גדולה מאוד, יותר ממה שהכרנו עד היום, ומצד שני, לפיתוח טכנולוגיות שמייעלות את כל מאמצי השיווק ומדייקים את תוצאותיהם. התקדמות נוספת בזירה הטכנולוגית מביאה אותנו להתמקד במאמר זה בהשפעת הבינה המלאכותית (AI) על הפייסבוק, וכיצד המפרסמים יכולים וצריכים לעשות בה שימוש לשיפור תוצאות השיווק שלהם.

מהי בינה מלאכותית?

בינה מלאכותית היא מצב שבו מחשבים וטכנולוגיות מראים התנהגות אינטליגנטית שרק בני אדם היו מסוגלים לה בעבר. התפתחויות בתחום כוללות צ'אטבוטים, למידת מכונה, עיבוד תמונה  עוד. בואו נבחן כיצד פייסבוק עושה בטכנולוגיה הזו שימוש.

איך שינויים בתחום ה- AI משפיעים על פרסום ממוקד בפייסבוק

בינה מלאכותית בפייסבוק

לבינה המלאכותית יש, בראש ובראשונה, תפקיד בפן השיווקי של פייסבוק. באמצעות מודעות פייסבוק חברות מציגות את המותג שלהן בפני מיליוני אנשים, ועם 1.28 מיליארד משתמשים חודשיים, זהו אחד השווקים הבודדים הגדולים ביותר שתמצאו בעולם, ולכן פרסום ממוקד בפייסבוק כל כך משתלם.

אם טרם התנסיתם בפרסום בפייסבוק בעבר, יהא עליכם ליצור את מסע הפרסום שלכם מאפס – לבחור את הקהלים, המחיר שאתם מוכנים להשקיע על כל קליק ועוד. אתם מוזמנים ללמוד על כך יותר במדריך פייסבוק למתחילים שהכנו עבורכם.

מצד שני, אם אתם מפעילים מספר קמפיינים במקביל, אתם עשויים להידרש לשעות עבודה מרובות ונחישות רבה כדי להמשיך להתאים ולהבטיח שהקמפיינים שלכם נמצאים במיקום הטוב ביותר לתוצאות מיטביות. לרובנו, זה הזמן שפשוט אין לנו (במיוחד אם השיווק עובד, והמכירות עלו). מסיבה זו, כדאי להיעזר במומחי פרסום ממוקד בפייסבוק.

בין אם אתם עושים זאת לבד או בעזרת אנשי מקצוע שמתמחים ביישום אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל, עם התוכנית הנכונה, אתם יכולים לקשר בינה מלאכותית לקמפיינים השיווקיים שלכם בפייסבוק, שם היא מעריכה את מיקומכם בכל רגע נתון.

בנוסף לחיפוש אחר קהלים משתלמים יותר, היא גם תעריך ללא הרף את סכום הצעת המחיר הנכון הנדרש להצלחה, ואם אתם רוצים לשמור על השליטה בכל נתוני הקמפיין וביצועיו, היא תציע שינויים שתוכלו לבצע במסע הפרסום שלכם כדי להועיל לעסק שלכם ולהגדיל את החזר ה- ROI.

אם אתם מעדיפים לבלות את זמנכם במקום אחר, ה-AI  יכולה להיות אוטומטית לחלוטין ושינויים יבוצעו בשמכם. עם רמה כזו של אינטליגנציה מאחורי מסעות הפרסום השיווקיים שלכם, אתם יודעים שהקמפיין תמיד יהיה בעמדה הטובה ביותר כדי להביא תוצאות.

מידע משופר

כיום, אין לנו דרך אפשרית לנתח את מיליוני המשאבים ולאמוד מה הלקוחות שלנו עושים וחושבים. למרבה המזל, בינה מלאכותית נמצאת שם כדי להרים את הרסן ולנתח את כל הלקוחות הפוטנציאליים, הדעות שלהם על התעשייה, הדעות שלהם על המותג ועוד. כשמתייחסים לכך מנקודת המבט של המשווק, זה מאפשר לנו להיכנס לנעליו של הצרכן ולראות את העולם מנקודת המבט שלו, זה קריטי.

פייסבוק משקיעה בטכנולוגיית למידה עמוקה, המאפשרת זיהוי טוב יותר של פנים אנושיות. לאחר מכן, נעשה שימוש בבינה מלאכותית לקריאת הקוד של מחשבים כדי להבין את הניואנסים של השפה. עבור כל המשווקים בפייסבוק, זה אמור להוביל לפילוח מדויק יותר של השוק ובכך להציע הזדמנות למיקוד מודעות.

מעבדה רביעית

רק לאחרונה, פייסבוק הכריזה על מעבדת הבינה המלאכותית הרביעית שלה (במונטריאול), וזה מראה על ההשקעה והעמדה שלהם בנושא. בעקבות מיקרוסופט, שגם השקיעה רבות בתחום הזה, AI הולכת לשחק תפקיד שילך ויגדל עם קמפיינים שיווקיים בפייסבוק.

מבחינת פייסבוק עצמה, השימוש בבינה מלאכותית בכמה דרכים כולל את תהליך בחירת הפוסטים והצגתם למשתמשים בתוך האפליקציה. בנוסף לכך, בינה מלאכותית מאפשרת לצמצם את הספאם למינימום באפליקציית המסנג'ר.

אם עדיין לא השקעתם ב- AI  עבור פרסום ממוקד בפייסבוק, אנו ממליצים בחום לעשות זאת השנה לפני שהמתחרים שלכם יעשו את אותו הדבר. עם בוט אוטומטי השולט במודעות הפייסבוק שלכם, אתם יכולים לבצע אופטימיזציה של מסעות הפרסום שלכם ולהתאים את עצמכם לשוק. אם הוא יזהה הזדמנות למקד יותר אנשים, הוא יפעל וזה בדיוק סוג המחקר ותהליך קבלת ההחלטות שאין לכם זמן לעשות בעצמכם.

יש כאן מסקנה מתבקשת באשר לפרסום ממוקד בפייסבוק

השיווק בפייסבוק יעיל, ועל כך כולם תמימי דעים. אולם, אם לפני 5 שנים יכולנו להביא תוצאות בקלות, הרי שהתחרות הגוברת מקשה עלינו להגיע אליהן. הבשורה המשמחת היא, שטכנולוגיות AI שמוטמעות במערכת של פייסבוק מקלות ומסייעות לנו בדיוק בנקודה זו, אך רק מי שמשכיל ויודע להשתמש בהן לנצל אותן בצורה מיטבית, יוכל להתבלט ולהגדיל את הצלחתו.

משמעות הדבר היא, שכיום, יותר מתמיד חייבים להשקיע בקופירייטינג וקריאייטיב לא פחות ממעולים, כאלו שמתאימים לקהלי היעד. במקביל, חייב למדוד את תוצאות הקמפיין ולבצע ניתוח מעמיק, לקבל תובנות ועל בסיסן לבצע כל הזמן אופטימיזציה לקמפיין.

רק מי שיצליח לעמוד ברף הזה יצליח גם להוזיל את עלויות הקמפיין וגם לשפר את תוצאותיו.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן