הפרסום שמייצר לידים ולא שותה את התקציב - שלם רק על מה שעובד

פרסום ממומן באינטרנט\ PPC\ קידום ממומן, קרוי על שם מודל התשלום הנפוץ שלו, pay per click, ומטרתו להביא להגדלת כמות הכניסות לאתר וכמובן, איסוף לידים באינטרנט, ורצוי כמה שיותר. הפרסום נעשה באמצעות מודעות על גבי שטחי פרסום במנועי החיפוש, ומחירו נקבע בשיטה שמזכירה מכרז. המפרסם בוחר מילת חיפוש לקידום, שמחירה נקבע בהתאם לביקוש שלה.

קידום במנועי חיפוש - למי זה מתאים?

השיטה מתאימה במיוחד למי שרוצה להגיע כמה שיותר מהר אל קהל היעד שלו. מדובר בשיטת שיווק במנועי החיפוש לטווח קצר, המתאימה בין היתר למבצעים או לאירועים תלויי עונה (סוף עונה/ חגים...) התחומות בזמן מוגבל.

כמו כן, השיטה מתאימה גם למי שהטמיע אתר חדש במנועי החיפוש ורוצה לקבל תוצאות מהירות וטרם הספיק להשיג תוצאות בקידום האורגני.

איפה כדאי לך לשים את הכסף?

הפלטפורמות המומלצות ביותר לפרסום ממומן באינטרנט הם:

  1. גוגל ממומן
  2. פייסבוק ממומן
  3. אינסטגרם ממומן

שלטי חוצות במנועי החיפוש

Google Display Network או בקיצור (GDN) היא רשת מודעות הפרסום הענקית של גוגל, באמצעותה ניתן להגיע אל כ- 80% מהגולשים (לפי הערכותיה של גוגל), ששמה הולך לפניה, וכל מפרסם שפוי שואף לנצל את יתרונותיה הרבים, ביניהם שימוש בכמה סוגי מודעות (טקסט, תמונה, אנימציות, וידאו ומובייל), מיקוד המודעות לפי אתרים או קהלי יעד מפולחים ומיקוד על פי הקשר (המפרסם בוחר מילות מפתח רלוונטיות, והאלגוריתם של גוגל מזהה את ההקשר ומציג את המודעה בהתאם לו).

המודעות הללו מוצגות על גבי שטחי הפרסום שמקצה גוגל במנועי החיפוש ובאתרים המפרסמים בה ומשתפים עימה פעולה, ומטרתה לאסוף לידים חמים, המגיעים ישירות אל המפרסם באמצעות הפנייה אל דף נחיתה/ צור קשר/ ביצוע רכישה וכו'.

למה בסיס שיווק העסק שלך חייב להתחיל עם פרסום ממומן באינטרנט?

אקטיבי או פסיבי? בשבילי שניהם!

לעומת פרסום ממומן בגוגל, הפועל באופן פאסיבי (ממתינים שהגולש יקליד בשאילתא את מילות החיפוש הרלוונטיות), קידום מכירות בפייסבוק פועל באופן אקטיבי (דחיפת המסר), כיוון שהגולש נחשף אל המסר טרם הכיר את המפרסם. מומלץ במיוחד לשלב בין שתי השיטות על מנת להשיג תוצאות טובות יותר, ולהיחשף לקהלים הרלוונטים מכמה שיותר זירות וירטואליות.

שיטות הפרסום בפייסבוק מגוונות ומאפשרות לקדם את העסק באמצעות רכישת קופונים אונליין (facebook offer), קמפיינים של איסוף לידים, פרסום אפליקציות להגדלת מספר ההורדות, דף אוהדים המאפשר שיתוף תכנים ואינטראקציה גבוהה עם קהל האוהדים ועוד.

הקמפיינים שחייבים להכיר:

  • מודעות לידים- מאפשר המרות גבוהות במיוחד באמצעות הנעת הגולש לפעולה על ידי פתיחת טופס לידים ברגע ההקלקה על המודעה. בטופס הלידים הגולש מאשר את פרטיו (שם, מייל וטלפון) ליצירת קשר/ קבלת הצעת מחיר/ רכישה ועוד. יתרונות הקמפיין הם ביחסי המרה גבוהים, הגדלת הלידים החמים ומחיר נמוך פר ליד.
  • מודעות קרוסלה - מאפשרות הצגת כמה מסרים בו זמנית לאותו קהל יעד באופן ויזואלי, שתוצאתו - מספר המרות גבוה.
  • הגדלת התנועה באתר - אסטרטגיה שיווקית שמטרתה רכישת אמון הגולשים והפיכתם ללקוחות פעילים בהמשך, באמצעות הפצת תכנים ומידע לקהלי יעד רלוונטים. קמפיין מסוג זה משפיע לאורך זמן גם על קידום האתר בגוגל, ועל כן מומלץ לשלב בין השניים על מנת להשיג תוצאות טובות ואיכותיות יותר.
  • קמפיין רימרקטינג - ללא ספק אחד האספקטים הבולטים של הפרסום בפייסבוק. הרימרקטינג למעשה "רודף" אחרי הגולשים שביקרו באתר שלכם או בדף הנחיתה על מנת להציג להם תוכן נוסף ולחשוף אותם שוב במטרה להפוך אותם ללקוחות פעילים.

אם היה עלינו לבחור ביתרון אחד משמעותי במיוחד בפרסום בפייסבוק הוא היה פילוח קהלים. פייסבוק מאפשרת לפלח את הגולשים על פי גיל, מין, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין/ עיסוק, מיגדר, מצב זוגיות/ השכלה ועוד. פילוח מדוייק מאפשר הגעה אל הקהלים הפוטנציאלים של העסק וחשיפות אפקטיביות עם כל פרסום.

תמיד יש מי שרואה אותך עין בעין

פרסום באינסטגרם מומלץ במיוחד עבור עסקים פוטוגנים, כאלו שמצטלמים טוב ומגרים ויזואלית את הגולש, כמו אוכל, קוסמטיקה, אופנה, לייף סטייל, צילום, תכשיטים ועוד. נמצא כי הפרסום באינסטגרם פועל באופן עוצמתי במיוחד באמצעות "זכירות" ביחס לפלטפורמות פרסום אחרות (על פי מחקר של Zeta Tools, יכולת הגולש להיזכר בפרסומת שראה פעם 1 באינסטגרם גבוהה פי 3 מיכולתו להיזכר בפרסומת אליה נחשף אונליין בכל רשת אחרת).

אין ספק שמאז שפייסבוק רכשה את אינסטגרם בשנת 2012, פרסום באינסטגרם בתשלום נעשה אפקטיבי הרבה יותר גם עבור עסקים קטנים, וכיום כולם יכולים ליהנות מיתרונות הרשת, ביניהן חשיפה לקהלים נוספים, פילוח שוק (בדומה לפייסבוק), כפתורי קריאה לפעולה ועוד.

שיטות הפרסום שאינסטגרם מציעה:

  • תמונות
  • סרטונים עד 30 שניות
  • מודעה/ סרטון להורדת אפליקציה
  • מודעת קרוסלה
  • מודעות landscape - מודעות מאוזנות, המעניקות לגולש תחושה של צפייה במסך קולנוע.
  • Marquee - מוצר פרימיום, המעלה מודעות למותג ומעניק חשיפה רחבה בזמן קצר (מתאים לפרסום השקה/ ערב פתיחה...).
  • קמפיין לידים שמטרתו לגרות את הגולש להשאיר את פרטיו בתמורה להטבה כלשהי.

דרוש מנופאי שירים לך את העסק?

העסק שלך לא חייב להיות ויראלי, אבל הוא חייב להביא לידים חמים ולהגדיל את כמות הלקוחות באופן שוטף וקבוע, ובשביל זה אנחנו כאן - ללוות אותך לאורך כל הדרך ולחשוף אותך אל עולם דיגיטלי בו העסק שלך פורח. פרסום דיגיטלי לעסקים הוא עולם שלם של ידע, התחדשות בלתי פוסקת, יצירתיות ומעוף. חברת Digitwow היא חברה לקידום אתרים ועסקים בעולם דיגיטלי שרץ תמיד קדימה. צוות המוחות הדיגיטלים שלנו במרתון תמידי להרים עסקים ולמנף אותם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות עם כל הכלים שצברנו לאורך שנות הניסיון שלנו בענף. בנינו חברת שיווק באינטרנט כי העולם מחכה לנו ולך, והעולם כולו בתוך המסך, בוא נשתלט עליו יחד.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן