קידום אורגני בגוגל – מכונת הלידים שלך ברשת!

ניסיונה הנרחב של Digitwow – חברה לקידום אתרים, מסייע לבעלי העסקים לחשוף את העסק לקהל יעד ממוקד, לצבור לקוחות חדשים ולהגיע להצלחה רבה יותר מהציפיות!

עבודת הקידום שאנו מבצעים נעשית באופן ממוקד ומותאם אישית

כולנו מכירים את גוגל – מנוע החיפוש המוביל שמספק לנו תשובות מדי יום אך למרות סקרנותנו הטבעית נמצא כי רוב הגולשים אינם מרחיקים לכת מעבר לדף השני של תוצאות החיפוש, מכאן ניתן להבין שהמטרה של כל בעל אתר היא להגיע לראש תוצאות החיפוש.

הגעה לדף הראשון –”לפסגה” תגדיל את הסיכוי לכך שהגולש ילחץ על התוצאה שמובילה אל האתר שלו ובהמשך ירכוש ממנו מוצרים או שירותים. אחת הדרכים להביא את האתר לעמוד הראשון בגוגל היא לבצע קידום אורגני.

מה זה אומר – קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני בגוגל היא שיטת אמנות למנוסים בלבד, מדובר בקידום שמתבסס על דירוג אתרים לפי פרמטרים שגוגל קבע, ובאמצעותם הוא מבצע הערכה, עד כמה האתר רלוונטי ומותאם לגולש ע”פ השאילתות שהוקשו בגוגל. הקידום מתבצע בין היתר על ידי העלאת תכנים איכותיים שקשורים למוצר או לשירות המשווקים. כל התכנים צריכים לכלול מילות מפתח. אם בעבר היו התכנים מכילים כמויות אדירות של מילות מפתח, עד כדי הגעה למצב בו התוכן אינו קריא ומובן הרי שהיום הדברים השתנו, גוגל הפך להיות חכם יותר ולכן צריכים המאמרים להכיל מילות מפתח שמשתלבות בטקסטים באופן מאוזן, ברור ונעים לקריאה.

ישנם קריטריונים נוספים שמשפיעים על מיקומו של האתר ובנוסף לדרישות בנוגע לתכנים צריך האתר המקודם לעלות במהירות. אתר שלא יעלה במהירות יגרום לגולשים שרובם חסרי סבלנות לפנות אל אתרים אחרים שעולים מהר ומשביעים את רצונם. קריטריונים אחרים שמשפיעים על מיקום האתר הם: הנגישות שלו והידידותיות למשתמש – כלומר הקלות בה מצליח המשתמש לנווט את עצמו בין התכנים ולמצוא את מבוקשו.

קידום-אורגני

היתרונות וחסרונות של הקידום האורגני

יתרונות:

קליקים שאינם עולים כסף:

בניגוד לשיטת פרסום ממומן בגוגל שמביא לתוצאות מהירות, מתבצע למשך זמן קצר ועולה כסף (על בעל האתר לשלם עבור כל לחיצה על מודעה ממומנת), הלחיצה על תוצאות הקידום האורגני אינה כרוכה בתשלום. בקידום האורגני בעל אתר אינו יצטרך לשלם על כל הקלקה בטווח הארוך.

חשיפה רבה:

אתרים שמקודמים בשיטת הקידום האורגני מגיעים לחשיפה עצומה שמגדילה את הסיכוי של בעל האתר לצבור לקוחות חדשים. חלק מתהליך הקידום האורגני כולל בניית קישורים נכנסים לאתר כך שאתר שמקודם באופן אורגני יכיל כתבות שונות ויהיה נוכח בפורטלים ואתרים אחרים, רשתות חברתיות וערוצים נוספים. הקישורים הנכנסים יובילו לתנועה נוספת ויסייעו בהגברת החשיפה.

ערך גבוה:

הכנסות לתקופה ממושכת. הקידום האורגני דורש השקעה אך הוא יכול להוביל ליצירת הכנסות לאורך תקופה ארוכה. ​תהליך נכון של קידום אורגני מעלה את ערכו של האתר כך שבמידה שבעליו ירצה למכור אותו בשלב כלשהו הוא יוכל לקבל עבורו תשלום גבוה יותר מאשר על אתר שלא עבר קידום אורגני.

יכול לקחת זמן, אך ההשקעה היא לטווח ארוך:

הקידום האורגני דורש השקעה רבה, התמדה, סבלנות, מקצועיות, אך הוא נועד לטווח ארוך שכן לוקח זמן עד שאתר מתחיל לתפוס תאוצה ולככב בתוצאות האורגניות, אך שאתם כבר בפסגה אתם נהנים מקליקים מלקוחות פוטנציאליים, וזה בחינם!

אתר שעושים לו SEO חד משמעי "בריא" יותר:

אתר שמקודם אורגנית יתאפיין במבנה נכון ובריא הן מבחינת קוד האתר והן מבחינת היררכיה וחווית משתמש עוצמתית, עבור מנועי החיפוש והגולשים. מה שיבוא לידי ביטוי בעיצוב, בבר הניווט, בחווית תכנים עשירה ועוצמתית

מוניטין חיובי

אתר שמקודם אורגנית ומופיע בתוצאות החיפוש הראשונות גורם לגולשים להאמין שמדובר על אתר מוביל שגוגל "חותם" עליו, בניגוד לכך – אם האתר מופיע בתחתית התוצאות סבורים הגולשים שמדובר על אתר כושל או לפחות לא מוצלח במיוחד.

חסרונות:

זמן:

תהליך הקידום האורגני דורש זמן כך שיש להמתין בסבלנות עד שרואים תוצאות. אנחנו לא דוגלים בקיצורי דרך! נדרשת עבודה יסודית ומעמיקה שבסופו של דבר הפירות יגדלו על העץ בצורה הטובה ביותר והכי חשוב – ישארו על העץ לאורך זמן ולא ייפלו ממנו.

אי יציבות:

גוגל עורך מגוון שינויים ולכן חשוב להישאר עם היד על הדופק ולבצע שינויים כדי שהקידום האורגני יעמוד בדרישות.

לא לחובבנים:

כדי לבצע קידום אורגני מוצלח, כזה שיוביל לתוצאות טובות יש צורך בידע נרחב בתחום. חשוב להכיר את הכלים המתקדמים, החידושים והשינויים ולבצע מעקב מתמיד. ללא ידע מקצועי נרחב עלולות להתבצע טעויות והתהליך עשוי להיכשל

אילו קריטריונים יש לבדוק כאשר מחפשים חברה לקידום אתרים?

קידום אתרים הוא תהליך מורכב שדורש הרבה ידע וניסיון מקצועי אך גם רגישות רבה – חשוב להבין את האדם שעומד מאחורי העסק ולשם כך יש צורך באינטליגנציה רגשית.

כדי לבצע את תהליך הקידום האורגני כראוי יש לערוך מחקר מילות מפתח ולהשקיע בכך הרבה מחשבה. מילות המפתח שייבחרו הן אלו שיובילו את הגולש אל האתר. נוסף על כך, על מילות המפתח להשתלב באתר ובטקסטים שמופיעים בו באופן ברור וזורם שלא יכעיס את הגולש ואת גוגל, במידה שגוגל “מתרגז” הוא מעיף את האתר למקומות נמוכים יותר ועל ידי כך מפחית את סיכויי החשיפה שלו. עבודה מרובה של Out of box thinking  כבר אמרנו?

חשוב להבין שקידום אורגני צריך להתבצע באופן שוטף כך שהעבודה לעולם אינה נגמרת ויש לחדש את התכנים בתדירות גבוהה ולוודא שהם מעניינים, ברורים, כתובים ללא שגיאות כתיב ויוצרים אמון בעסק. כמו כן, יש לבצע אופטימיזציה שמטרתה לייעל את המבנה של האתר, לדאוג לכך שהוא יתאים למנוע החיפוש וישפר את החוויה של הגולשים.

קידום אתרים באינטרנט הוא תחום נרחב שכולל מגוון שיטות קידום. כדי להביא לתוצאות המקסימליות ולסייע לעסק לצמוח ולגדול חשוב לבחור בחברה שמתמחה בתחום קידום אתרים. חברה לקידום אתרים חייבת להיות מקצועית ובעלת ניסיון כדי שהיא תוכל להתאים את שיטות השיווק הנכונות ביותר לסוג העסק ולמטרותיו.

בואו לקדם את האתר שלכם עם Digitwow!

אם אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם בצורה נכונה שמתאימה לסוגו, אופיו וקהל היעד שלו תוכלו לפנות אל חברת DIGITWOW ולעבוד עם בעלי מקצוע שמתמחים בתחום.

בין מגוון שיטות השיווק הקיימות אנו מתמחים בביצוע קידום אתרים אורגני. כדי להביא את האתר להצלחה אנו מבצעים מגוון פעולות, ביניהן:

 *מחקר ובדיקה מקיפים של העסק, השוק, מתחריו וכמובן בחירה במילות מפתח הנכונות והמדויקות ביותר.

* כותבי התוכן שלנו מנוסים ומיומנים שיודעים כיצד לצור עניין, איך להעביר את המידע ואיך לשלב את מילות המפתח באופן הרמוני כך שהקוראים ייהנו מהקריאה וילמדו על שירותיו ומוצריו של העסק.

*תהליך האופטימיזציה מתבצע באופן מעמיק כך שאנו מייעלים ומשפרים את האתר באופן מתמיד. פעולת האופטימיזציה היא כלי מרכזי בקידום העסק והיא מאפשרת לנו להבין אילו תהליכים עובדים טוב יותר ואילו תהליכים יש לשפר.

 *אנו רגישים ללקוחותינו, הגונים, עובדים בשקיפות מלאה ומערבים אותם בתהליך השיווקי של העסק בדרכו להצלחה.

מעוניינים להתחיל בקידום אורגני עוד היום ולהביא לתוצאות מעולות שילוו אתכם לטווח הארוך?
צרו קשר עכשיו ונצא לדרך:

קראו עוד על קידום אורגני בגוגל: