פרסום ממומן בגוגל מודעות שיזניקו את העסק שלכם למעלה

digitwow  מתמחה בביצוע פרסום ממומן בגוגל ותביא אתכם למקומות הראשונים!

הקמפיינים הממומנים שלנו יובילו לתוצאות מרשימות במהירות הבזק!

חברת digitwow מומחית בתחום פרסום ממומן בגוגל. במהלך השנים למדנו מהן שיטות הפרסום הטובות והיעילות ביותר והבאנו את האתרים של לקוחותינו לחשיפה אדירה ולהצלחה כלכלית.

פרסום ממומן בגוגל - מודעות שיזניקו את העסק שלכם למעלה

פרסום ממומן בגוגל, נקרא גם בשם PPC (Pay-Per-Click) משום שבשיטה זו משלם בעל האתר על כל קליק שבוצע על ידי הגולש. הפרסום הממומן שמתבצע בגוגל הוא שיטת פרסום של מודעות שהעסק מעוניין לשווק.

קיימים כמה סוגי קמפיינים, אנו נתמקד בעיקריים:

רשת החיפוש בלבד –  Search Network Only:

קמפיין שיציג מודעות ברשת החיפוש של גוגל. כאשר הגולש מחפש שירות או מוצר כלשהו ומקליד את מילות המפתח בשאילתא מופיעות בפניו התוצאות – אותן תוצאות ראשונות הן מודעות שמפורסמות בשיטת הקידום הממומן. מדוע צריכות המודעות לכלול מילות מפתח? – שאלה טובה.

הסיבה לכך היא שמנוע החיפוש מאתר מידע באמצעות מילות מפתח. אותן מילים חייבות להיבחר בקפידה שכן הן אלו שיובילו את הלקוח אל האתר של העסק המקודם. בקיצור – מי שמפספס כאן מתחיל את העבודה על רגל שמאל.

מילות המפתח הן המילים השכיחות ביותר בחיפושי הגולשים בגוגל. כאשר גולש יקליד את מילות המפתח שהגדרתם במודעה שלכם, המודעה תופיע בראש העמוד בגוגל, ובכך יגדלו משמעותית הסיכויים שהגולש ייכנס אל המודעה שלכם. זאת מאחר ומנוע החיפוש של גוגל נתפש כאמין, והגולש נוטה להאמין שאם המודעה שלכם מופיעה בראש העמוד, סביר שהיא רלוונטית ומתאימה לחיפושיו.

כמו כן, הגולש מעוניין לחסוך זמן חיפוש יקר, ושוב נוטה לסמוך על מנוע החיפוש של גוגל, שמצא עבורו את התוצאה הרלוונטית ביותר.

קיימות 4 התאמות עבור מילות החיפוש, ואלו הן:

  1. Broad Match (התאמה רחבה) – מומלצת פחות מאחר והיא ממוקדת פחות ועל כן פחות כדאית. בהתאמה מסוג זה, במידה ופרסמתם “מסעדת גורמה בתל אביב”, מספיק שהגולש יקיש מילה אחת או שתיים מהמשפט, הוא ייחשף למודעתכם. ייתכן שהוא מחפש מסעדת פועלים בתל אביב ועל כן מודעתכם אינה רלוונטית עבורו.
  2. Exact Match (התאמה מדוייקת) – להבדיל מקודמתה, כאן הגולש ייחשף למודעתכם רק כאשר יקיש את שלושת המילים שהגדרתם, ולא רק, מודעתכם תיחשף ללקוח גם במידה והקיש את המילים עם שגיאות כתיב והקלדה נפוצות, ללא גרשיים וללא מרווחים (“מסעדתגורמא בתא”).
  3. Phrase Match (התאמה לביטוי) – בהתאמה זו הגולש ייחשף למודעתכם כאשר הקיש את מילות החיפוש שהגדרתם בליווי מילים/ ביטויים נוספים או כאשר הקיש גרסאות בעלות דמיון (“מסעדת גורמה בצפון תל אביב”/ “תל אביב מסעדת גורמה”). התאמה זו מאפשרת פנייה ממוקדת ומדוייקת לקהלים.
  4. Broad Match Modifier (התאמת פלוסים) – בדומה לקודמתה, גם כאן החשיפה נעשית בהקלקה על מילות החיפוש שהוגדרו בצימוד ביטוי/ מילים נוספות, אך להבדיל מקודמתה, זו מוצגת רק במידה והגולש הקיש אותן בסדר שונה מהגדרתן (“גורמה מסעדה תל אביב”), ובכך פונה לקהל יעד רחב יותר.

מודעה ממומנת – מיקוד, דיוק והקפדה על הכללים

ניסוח מודעות ממומנות יכול להיות מאתגר אך מנגד – מסייעות המגבלות של גוגל למנסחי המודעה להישאר ממוקדים. כותרת המודעה יכולה להגיע לאורך של לא יותר מ-25 תווים כאשר כל הטקסט יכול להגיע למקסימום 35 תווים בכל שורה. כל הטקסט יכול להגיע לשתי שורות. חשוב מאוד להימנע משימוש בסימני קריאה ללא צורך ולשמור על רווחים. במידה שהמודעה מנוסחת בשפה האנגלית אין לכתוב אותיות גדולות. 

ניסוח המודעה חייב להתבצע לאחר חשיבה רבה שכן יש לשמור על מספר התווים, להשתמש במילות המפתח המתאימות ולגרום למודעה להוביל לפעולה המתבקשת שהיא – משיכת תשומת לב והבאת תנועה לאתר. כמובן שיש לשמור על שפה מקצועית שמשדרת אמינות. גולש שיתקל במודעה שמבטיחה לו דבר מה ולא מקיימת את ההבטחה לא ישוב לאותו אתר.

רשת המדיה בלבד-  Display Network Only:

 

הקמת קמפיין שיציג מודעות (מודעות טקסט ובאנרים מסוג תמונה) ברשת המדיה של גוגל. הפרסום נעשה באמצעות באנרים על גבי שטחי פרסום של גוגל, הממוקמים בדפי האינטרנט, אליהם מגיעים הגולשים בעת חיפושיהם במנוע החיפוש של גוגל.

שטחים אלו מכונים GDN- Google Display Network, או בעברית, רשת המדיה של גוגל. זיהוי הבאנרים קל, כיוון שתמיד יופיעו איקס והאות i בפינתם השמאלית העליונה .

קיימות מספר אפשרויות בחירה עבור המודעות ברשת המדיה של גוגל, ביניהן, גודל המודעה, צורתה (ריבוע, מלבן אנכי/ אופקי…), מיקום המודעה (בתחתית העמוד/ בפינה השמאלית העליונה…) ואף להתאימה לאמצעי המדיה השונים (נייחים/ ניידים…). כמו כן, ניתן לבחור במודעות רספונסיביות, המתאימות לכלל הפורמטים.

מטרת המודעות היא אחת- לגרום לגולש להקליק ולהביאו ישירות אל דף הנחיתה של העסק שלכם!

אז מה ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל ובין הקידום האורגני בגוגל?

התשובה היא שמדובר על שתי שיטות קידום שונות שיכולות ואף מומלצות כהשלמה זו את זו. לכל אחד מהשיטות יש יתרונות וחסרונות משלה. בעלי עסקים רבים מתלבטים באיזו שיטה לבחור, בעיקר מפאת שיקולי תקציב.

מבולבלים? אתם שואלים מה אנחנו אומרים?

אנחנו אומרים: אתה רוצה להתחיל לקבל מבול של לידים? מבול של לידים בתוך זמן קצר מאוד? אתם רוצים להנות משני ערוצי שיווק המובילים ביותר לעסק שלך? בזמן שאנחנו עובדים של שיטת הקידום לטווח הארוך (כאמור שיטת הקידום האורגני) תוכלו להנות מלידים בתוך זמן קצר על ידי שיטת הקידום לטווח הקצר, להלן הפרסום הממומן בגוגל.

עדיין מבולבלים?... צרו קשר

להלן היתרונות והחסרונות של כל שיטת קידום:

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל נחשב לשיטת קידום "לטווח הארוך" מאשר שאר שיטות הקידום. להלן יתרונותיו וחסרונותיו בהשוואה לקידום הממומן:

לוקח זמן אך הקידום הוא לטווח ארוך – הקידום האורגני דורש השקעה רבה, התמדה, סבלנות, מקצועיות, אך הוא נועד לטווח ארוך שכן לוקח זמן עד שאתר מתחיל לככב בתוצאות של גוגל, אך שאתם כבר בפסגה אתם נהנים מקליקים מלקוחות פוטנציאליים בחינם!

אתר טוב יותר – אתר שקודם באופן אורגני יתאפיין במבנה נכון יותר עבור מנועי החיפוש והגולשים. האתר יכיל תכנים איכותיים ויהיה קל יותר לנווט בו בהשוואה לאתר שלא עבר קידום אורגני.

מוניטין חיובי – אתר שקודם באופן אורגני ומופיע בתוצאות החיפוש הראשונות גורם לגולשים להאמין שמדובר על אתר מוביל, בניגוד לכך – אם האתר מופיע בתחתית התוצאות סבורים הגולשים שמדובר על אתר כושל או לפחות לא מוצלח במיוחד.

חשיפה – חלק מתהליך הקידום האורגני כולל בניית קישורים נכנסים לאתר כך שאתר שמקודם באופן אורגני יכיל כתבות שונות ויהיה נוכח בפורטלים ואתרים אחרים, רשתות חברתיות וערוצים נוספים. הקישורים הנכנסים יובילו לתנועה נוספת ויסייעו בהגברת החשיפה.

עלויות – הקידום האורגני אינו זול אך בעל אתר שבוחר בשיטת הקידום לא צריך לשלם על כל הקלקה.

קידום ממומן PPC

מהיר ביותר – פרסום בגוגל אדוורדס (קידום ממומן) מאפשר למודעה לעלות באופן מידי והתוצאות יכולות להופיע כבר באותו היום, זאת בניגוד לקידום האורגני שדורש זמן.

בטוח לגולש- הפרסום המקוון ידוע ככלי עוצמתי ובעל השפעה רחבה. מאחר והחשיפה באמצעותו מגיעה אל קהלים רבים ומגוונים, חל איסור על פרסום מודעות, הקשורות לטבק, תרופות ואלכוהול, על מנת למנוע את הצגת המודעות הללו באופן, שעלול לסתור את חוקי המקום/ האוכלוסיה הנחשפת לתוכן (קטינים או אוכלוסיות האוסרות על שימוש באלכוהול לדוגמא). קידום תוכן מסוג זה מתאפשר באופן מוגבל, וקיימות דרישות מקדימות, המוצגות בפני המפרסמים, שמטרתן לוודא את כשירות המודעות.

גמישות – גמישות הפרסום הממומן באה לידי ביטוי במספר מישורים – ראשית, מאפשר הפרסום הממומן בחירה נרחבת של מילות מפתח שאינן מתאימות לקידום אורגני. שנית – ניתן לנסח את המודעות בדרכים שונות – זאת בניגוד לקידום האורגני שמגביל את אופן הניסוחים. כמו כן, ישנה גמישות בבחירה של דף הנחיתה וניתן להפנות את הגולשים למגוון דפי נחיתה.

הופעה לזמן קצר – בניגוד לקידום האורגני שמיועד לטווח הארוך מופיעות מודעות הקידום הממומן לזמן קצר בלבד ומאפשרות לבעל האתר לקבוע את הזמנים בהם הן יופיעו ואף להסיר אותן בכל רגע. גמישות זו מאפשרת לבעל האתר לפרסם את עצמו באירועים מיוחדים - לקראת חגים, שינויים בעונות השנה ומועדים נוספים. מנגד – ברגע שבעל האתר מפסיק לשלם המודעות יורדות, זאת בניגוד לקידום האורגני.

התחייבות וסיכונים – פרסום עסקים בגוגל בשיטת הקידום האורגני דורש מבעל האתר להתחייב לתקופה ארוכה, בניגוד לכך, הקידום הממומן לא דורש מבעל האתר להתחייב לגוגל. כמו כן, יכול בעל האתר להגדיר את התקציב היומי כך שכאשר התקציב נגמר המודעות יורדות. הדבר מאפשר לבעל האתר לשלוט בתקציב בצורה רבה יותר מאשר בשיטת הקידום האורגני.

אין צורך להשקיע בכתיבת טקסים רבים – הקידום הממומן אינו דורש השקעה בכתיבת תכנים ארוכים ושזירת מילות מפתח.

חשוב לבדוק את מדיניות הפרסום של גוגל לפני העלאת מודעות. מדיניות הפרסום נוגעת בנושאים שונים, החל מפורמטים ותכונות של מודעות, דרך דרישות טכניות ודרישות משפטיות ועד זכויות יוצרים, תוכן בלתי הולם, תוכן למבוגרים בלבד, תוכן פוליטי ועוד. מדיניות הפרסום נועדה להבטיח גלישה בטוחה ומניעת הטעיות ופוגענויות מסוגים שונים.

קל לבצע בדיקות – קידום אתרים ממומן מאפשר לבעל האתר לערוך ניסויים רבים ובקלות. ניתן לבדוק האם הקמפיין ממוקד וכיצד הקהל מגיב אליו ללא השקעה רבה (כמובן שיש להכיר את הכלים המובילים לביצוע הבדיקות). בהתאם לניתוח יכול בעל האתר להסיק מסקנות ולבצע שינויים שישפרו את תהליך הקידום.

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל נחשב לשיטת קידום "לטווח הארוך" מאשר שאר שיטות הקידום. להלן יתרונותיו וחסרונותיו בהשוואה לקידום הממומן:

לוקח זמן אך הקידום הוא לטווח ארוך – הקידום האורגני דורש השקעה רבה, התמדה, סבלנות, מקצועיות, אך הוא נועד לטווח ארוך שכן לוקח זמן עד שאתר מתחיל לככב בתוצאות של גוגל, אך שאתם כבר בפסגה אתם נהנים מקליקים מלקוחות פוטנציאליים בחינם!

אתר טוב יותר – אתר שקודם באופן אורגני יתאפיין במבנה נכון יותר עבור מנועי החיפוש והגולשים. האתר יכיל תכנים איכותיים ויהיה קל יותר לנווט בו בהשוואה לאתר שלא עבר קידום אורגני.

מוניטין חיובי – אתר שקודם באופן אורגני ומופיע בתוצאות החיפוש הראשונות גורם לגולשים להאמין שמדובר על אתר מוביל, בניגוד לכך – אם האתר מופיע בתחתית התוצאות סבורים הגולשים שמדובר על אתר כושל או לפחות לא מוצלח במיוחד.

חשיפה – חלק מתהליך הקידום האורגני כולל בניית קישורים נכנסים לאתר כך שאתר שמקודם באופן אורגני יכיל כתבות שונות ויהיה נוכח בפורטלים ואתרים אחרים, רשתות חברתיות וערוצים נוספים. הקישורים הנכנסים יובילו לתנועה נוספת ויסייעו בהגברת החשיפה.

עלויות – הקידום האורגני אינו זול אך בעל אתר שבוחר בשיטת הקידום לא צריך לשלם על כל הקלקה.

קידום אתרים PPC (ממומן)

מהיר ביותר – פרסום בגוגל אדוורדס (קידום ממומן) מאפשר למודעה לעלות באופן מידי והתוצאות יכולות להופיע כבר באותו היום, זאת בניגוד לקידום האורגני שדורש זמן.

בטוח לגולש- הפרסום המקוון ידוע ככלי עוצמתי ובעל השפעה רחבה. מאחר והחשיפה באמצעותו מגיעה אל קהלים רבים ומגוונים, חל איסור על פרסום מודעות, הקשורות לטבק, תרופות ואלכוהול, על מנת למנוע את הצגת המודעות הללו באופן, שעלול לסתור את חוקי המקום/ האוכלוסיה הנחשפת לתוכן (קטינים או אוכלוסיות האוסרות על שימוש באלכוהול לדוגמא). קידום תוכן מסוג זה מתאפשר באופן מוגבל, וקיימות דרישות מקדימות, המוצגות בפני המפרסמים, שמטרתן לוודא את כשירות המודעות.

גמישות – גמישות הפרסום הממומן באה לידי ביטוי במספר מישורים – ראשית, מאפשר הפרסום הממומן בחירה נרחבת של מילות מפתח שאינן מתאימות לקידום אורגני. שנית – ניתן לנסח את המודעות בדרכים שונות – זאת בניגוד לקידום האורגני שמגביל את אופן הניסוחים. כמו כן, ישנה גמישות בבחירה של דף הנחיתה וניתן להפנות את הגולשים למגוון דפי נחיתה.

הופעה לזמן קצר – בניגוד לקידום האורגני שמיועד לטווח הארוך מופיעות מודעות הקידום הממומן לזמן קצר בלבד ומאפשרות לבעל האתר לקבוע את הזמנים בהם הן יופיעו ואף להסיר אותן בכל רגע. גמישות זו מאפשרת לבעל האתר לפרסם את עצמו באירועים מיוחדים - לקראת חגים, שינויים בעונות השנה ומועדים נוספים. מנגד – ברגע שבעל האתר מפסיק לשלם המודעות יורדות, זאת בניגוד לקידום האורגני.

התחייבות וסיכונים – פרסום עסקים בגוגל בשיטת הקידום האורגני דורש מבעל האתר להתחייב לתקופה ארוכה, בניגוד לכך, הקידום הממומן לא דורש מבעל האתר להתחייב לגוגל. כמו כן, יכול בעל האתר להגדיר את התקציב היומי כך שכאשר התקציב נגמר המודעות יורדות. הדבר מאפשר לבעל האתר לשלוט בתקציב בצורה רבה יותר מאשר בשיטת הקידום האורגני.

אין צורך להשקיע בכתיבת טקסים רבים – הקידום הממומן אינו דורש השקעה בכתיבת תכנים ארוכים ושזירת מילות מפתח.

חשוב לבדוק את מדיניות הפרסום של גוגל לפני העלאת מודעות. מדיניות הפרסום נוגעת בנושאים שונים, החל מפורמטים ותכונות של מודעות, דרך דרישות טכניות ודרישות משפטיות ועד זכויות יוצרים, תוכן בלתי הולם, תוכן למבוגרים בלבד, תוכן פוליטי ועוד. מדיניות הפרסום נועדה להבטיח גלישה בטוחה ומניעת הטעיות ופוגענויות מסוגים שונים.

קל לבצע בדיקות – קידום אתרים ממומן מאפשר לבעל האתר לערוך ניסויים רבים ובקלות. ניתן לבדוק האם הקמפיין ממוקד וכיצד הקהל מגיב אליו ללא השקעה רבה (כמובן שיש להכיר את הכלים המובילים לביצוע הבדיקות). בהתאם לניתוח יכול בעל האתר להסיק מסקנות ולבצע שינויים שישפרו את תהליך הקידום.

חברת DIGITWOW מסייעת לכם להפיק תוצאות מעולות מהקמפיינים הממומנים!

חברת DIGITWOW מתמחה בשיטת הקידום הממומן. החברה מקפידה להעלות קמפיינים ממוקדים שאהובים על גוגל, מניעים את קהל היעד לפעולה ומובילים ליצירת קשר וביצוע רכישות.

הידע המקצועי של החברה והעבודה עם כותבים מיומנים שיודעים כיצד לנסח את המודעות כך שיהיו מושכות, מסקרנות, אמינות ומדויקות, ניתוח הקמפיין המדויק, הסקת המסקנות וייעול התהליך גורמים לשיפור אדיר בתנועת הגולשים ובכמות הרכישות.

אם אתם מעוניינים לצאת עם קמפיין מוצלח שיוביל לתוצאות מידיות – אפילו באותו היום, אתם מוזמנים לצור קשר!

אנו מבטיחים לכם שירות מקצועי, אמין ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך.