פרסום ממומן בגוגל עם Digitwow – ת-ו-צ-א-ו-ת במהירות הבזק!

הקמפיינים הממומנים שלנו יובילו לתוצאות מרשימות במהירות הבזק!

אנו מומחים בתחום פרסום ממומן בגוגל. במהלך השנים למדנו מהן שיטות הפרסום הטובות והיעילות ביותר והבאנו את האתרים של לקוחותינו לחשיפה אדירה ולהצלחה כלכלית.

פרסום ממומן בגוגל, נקרא גם בשם PPC (Pay-Per-Click) משום שבשיטה זו משלם בעל האתר על כל קליק שבוצע על ידי הגולש. הפרסום הממומן שמתבצע בגוגל הוא שיטת פרסום של הרצת מודעות פרסום שהעסק מעוניין לשווק, בהתאם לתקציב פרסום, שהוא בעצמו מגדיר.

רשת החיפוש בלבד –  Search Network Only:

קמפיין שיציג מודעות ברשת החיפוש של גוגל. כאשר הגולש מחפש שירות או מוצר כלשהו ומקליד את מילות המפתח בשאילתה, מופיעות בפניו התוצאות – אותן תוצאות ראשונות הן מודעות שמפורסמות בשיטת הקידום הממומן.

מדוע צריכות המודעות לכלול מילות מפתח? – שאלה טובה.

הסיבה לכך היא שמנוע החיפוש מאתר מידע באמצעות מילות מפתח. אותן מילים חייבות להיבחר בקפידה שכן הן אלו שיובילו את הלקוח אל האתר של העסק המקודם. בקיצור – מי שמפספס כאן מתחיל את העבודה על רגל שמאל.

מילות המפתח הן המילים השכיחות ביותר בחיפושי הגולשים בגוגל. כאשר גולש יקליד את מילות המפתח שהגדרתם במודעה שלכם, המודעה תופיע בראש העמוד בגוגל, ובכך יגדלו משמעותית הסיכויים שהגולש יקליק על המודעה שלכם ויעבור לאתר. זאת מאחר ומנוע החיפוש של גוגל נתפש כאמין, והגולש נוטה להאמין שאם המודעה שלכם מופיעה בראש העמוד, סביר שהיא רלוונטית ומתאימה לחיפושיו.

כמו כן, הגולש מעוניין לחסוך זמן חיפוש יקר, ושוב נוטה לסמוך על מנוע החיפוש של גוגל, שמצא עבורו את התוצאה הרלוונטית ביותר.

ובמילים אחרות, מילות חיפוש בגוגל הן הביטויים הפופולריים ביותר שהגולשים מחפשים בגוגל עבור השירות או המוצר שהעסק מציע, ולפיהן גוגל יודע איזה מודעות לחשוף בפניהם. לדוגמה, אם מישהו מחפש מסעדה לבלות בה, סביר שהוא יחפש אותה באזור או בעיר ספציפית, ואפילו לפי סוג האוכל שהוא רוצה לאכול, למשל, “מסעדת בשר הרצליה”. אם נרצה לדייק את החיפוש עוד יותר נוסיף מילות מפתח נוספות כמו “מסעדת שף” או “מסעדה כשרה” וכו’. דיוק במילות החיפוש שרלוונטיות לקהלי היעד של העסק הוא הכרחי, ולשם כך אנו מבצעים מחקר מעמיק.

אך לא די במחקר מילות המפתח שמכוונות אל קהל היעד של העסק המפרסם, כיוון שקמפיינים ממומנים בגוגל adwords מצריכים אופטימיזציה מתמשכת כדי למקסם את הצלחתם ולדייק את המודעה ישירות לקהלי היעד באופן הכי ממוקד ומדויק שיש במינימום עלות ביד ומקסימום המרות. לכן, אנו בחברת Digitwow מתמחים בניהול קמפיינים בגוגל, ולא מסתפקים בפרסום המודעות, אלא בוחנים את הצלחת הקמפיין בכל עת. עם הכלים המתקדמים שלנו והתוספים השונים, אנו הופכים כל פרסום ממומן בגוגל להצלחה, מכוונים אל המטרה ופוגעים בה באופן מדוייק!

רשת המדיה בלבד –  Display Network Only:

הקמת קמפיין שיציג מודעות (מודעות טקסט ובאנרים מסוג תמונה) ברשת המדיה של גוגל. הפרסום נעשה באמצעות באנרים על גבי שטחי פרסום של גוגל, הממוקמים בדפי האינטרנט, אליהם מגיעים הגולשים בעת חיפושיהם במנוע החיפוש של גוגל.

שטחים אלו מכונים GDN- Google Display Network, או בעברית, רשת המדיה של גוגל. זיהוי הבאנרים קל, כיוון שתמיד יופיעו איקס והאות i בפינתם השמאלית העליונה .

קיימות מספר אפשרויות בחירה עבור המודעות ברשת המדיה של גוגל, ביניהן, גודל המודעה, צורתה (ריבוע, מלבן אנכי/ אופקי…), מיקום המודעה (בתחתית העמוד/ בפינה השמאלית העליונה…) ואף להתאימה לאמצעי המדיה השונים (נייחים/ ניידים…). כמו כן, ניתן לבחור במודעות רספונסיביות, המתאימות לכלל הפורמטים.

מטרת המודעות היא אחת- לגרום לגולש להקליק ולהביאו ישירות אל האתר או דף הנחיתה של העסק שלכם!

ואם הזכרנו דפי נחיתה לעסקים, זה המקום לציין, שגם אם עוד לא הספקתם לבנות אתר לעסק שלכם, דפי נחיתה הן אחת הדרכים הפופולריות לפרסום עסק בגוגל, שמצליח להביא לידים חמים ולהגדיל את הפעילות העסקית.

קיימות 4 התאמות עבור מילות החיפוש, ואלו הן:

  1. Broad Match (התאמה רחבה) – מומלצת פחות מאחר והיא ממוקדת פחות ועל כן פחות כדאית. בהתאמה מסוג זה, במידה ופרסמתם “מסעדת גורמה בתל אביב”, מספיק שהגולש יקיש מילה אחת או שתיים מהמשפט, הוא ייחשף למודעתכם. ייתכן שהוא מחפש מסעדת פועלים בתל אביב ועל כן מודעתכם אינה רלוונטית עבורו.
  2. Exact Match (התאמה מדוייקת) – להבדיל מקודמתה, כאן הגולש ייחשף למודעתכם רק כאשר יקיש את שלושת המילים שהגדרתם, ולא רק, מודעתכם תיחשף ללקוח גם במידה והקיש את המילים עם שגיאות כתיב והקלדה נפוצות, ללא גרשיים וללא מרווחים (“מסעדתגורמא בתא”).
  3. Phrase Match (התאמה לביטוי) – בהתאמה זו הגולש ייחשף למודעתכם כאשר הקיש את מילות החיפוש שהגדרתם בליווי מילים/ ביטויים נוספים או כאשר הקיש גרסאות בעלות דמיון (“מסעדת גורמה בצפון תל אביב”/ “תל אביב מסעדת גורמה”). התאמה זו מאפשרת פנייה ממוקדת ומדויקת לקהלים.
  4. Broad Match Modifier (התאמת פלוסים) – בדומה לקודמתה, גם כאן החשיפה נעשית בהקלקה על מילות החיפוש שהוגדרו בצימוד ביטוי/ מילים נוספות, אך להבדיל מקודמתה, זו מוצגת רק במידה והגולש הקיש אותן בסדר שונה מהגדרתן (“גורמה מסעדה תל אביב”), ובכך פונה לקהל יעד רחב יותר.
אנחנו ב"Digitwow" מתמחים בבניית קמפיינים בגוגל אדס ומתחייבים לשים אותך מעל המתחרים שלך כדאי שתוכל לקטוף לידים צעד אחד לפניהם

מודעה ממומנת – מיקוד, דיוק והקפדה על הכללים

קידום במנועי חיפוש על ידי  ניסוח מודעות ממומנות יכול להיות מאתגר אך מנגד – מסייעות המגבלות של גוגל למנסחי המודעה להישאר ממוקדים. כותרת המודעה יכולה להגיע לאורך של לא יותר מ-25 תווים כאשר כל הטקסט יכול להגיע למקסימום 35 תווים בכל שורה. כל הטקסט יכול להגיע לשתי שורות. חשוב מאוד להימנע משימוש בסימני קריאה ללא צורך ולשמור על רווחים. במידה שהמודעה מנוסחת בשפה האנגלית אין לכתוב אותיות גדולות. 

ניסוח המודעה חייב להתבצע לאחר חשיבה רבה שכן יש לשמור על מספר התווים, להשתמש במילות המפתח המתאימות ולגרום למודעה להוביל לפעולה המתבקשת שהיא – משיכת תשומת לב והבאת תנועה לאתר. כמובן שיש לשמור על שפה מקצועית שמשדרת אמינות. גולש שיתקל במודעה שמבטיחה לו דבר מה ולא מקיימת את ההבטחה לא ישוב לאותו אתר.

אז מה ההבדל בין פרסום ממומן בגוגל ובין הקידום האורגני בגוגל

התשובה היא שמדובר על שתי שיטות קידום שונות שיכולות ואף מומלצות כהשלמה לצורך פרסום אתר בגוגל. לכל אחד מהשיטות יש יתרונות וחסרונות משלה. בעלי עסקים רבים מתלבטים באיזו שיטה לבחור, בעיקר מפאת שיקולי תקציב.

מבולבלים? אתם שואלים מה אנחנו אומרים?​

אנחנו אומרים: אתה רוצה להתחיל לקבל מבול של לידים? מבול של לידים בתוך זמן קצר מאוד? אתם רוצים ליהנות משני ערוצי השיווק המובילים ביותר לעסק שלך? בזמן שאנחנו עובדים של שיטת הקידום לטווח הארוך (כאמור שיטת הקידום האורגני) תוכלו להנות מלידים בתוך זמן קצר על ידי שיטת הקידום לטווח הקצר, להלן הפרסום הממומן בגוגל.

השילוב שבין שתי השיטות לצורך פרסום אתרים מאפשר לכם לחשוף את העסק מרגע זה (!!!) על ידי קידום אתרים ממומן, שייתן לכם את הזמן הנחוץ עד לקידום האתר באופן אורגני למקומות הגבוהים במנוע החיפוש.

היתרונות של הפרסום המומן בגוגל (PPC):

מהיר ביותר – פרסום בגוגל אדוורדס (קידום ממומן) מאפשר למודעה לעלות באופן מידי והתוצאות יכולות להופיע כבר באותו היום, זאת בניגוד לקידום האורגני שדורש זמן.

בטוח לגולש- הפרסום המקוון ידוע ככלי עצמתי ובעל השפעה רחבה. מאחר והחשיפה באמצעותו מגיעה אל קהלים רבים ומגוונים, חל איסור על פרסום מודעות, הקשורות לטבק, תרופות ואלכוהול, על מנת למנוע את הצגת המודעות הללו באופן, שעלול לסתור את חוקי המקום\ האוכלוסייה הנחשפת לתוכן (קטינים או אוכלוסיות האוסרות על שימוש באלכוהול לדוגמה). קידום תוכן מסוג זה מתאפשר באופן מוגבל, וקיימות דרישות מקדימות, המוצגות בפני המפרסמים, שמטרתן לוודא את כשירות המודעות.

גמישות – גמישות הפרסום הממומן באה לידי ביטוי במספר מישורים – ראשית, מאפשר הפרסום הממומן בחירה נרחבת של מילות מפתח שאינן מתאימות לקידום אורגני. שנית – ניתן לנסח את המודעות בדרכים שונות – זאת בניגוד לקידום האורגני שמגביל את אופן הניסוחים. כמו כן, ישנה גמישות בבחירה של דף הנחיתה וניתן להפנות את הגולשים למגוון דפי נחיתה.

הופעה לזמן קצר – בניגוד לקידום האורגני שמיועד לטווח הארוך מופיעות מודעות הקידום הממומן לזמן קצר בלבד ומאפשרות לבעל האתר לקבוע את הזמנים בהם הן יופיעו ואף להסיר אותן בכל רגע. גמישות זו מאפשרת לבעל האתר לפרסם את עצמו באירועים מיוחדים - לקראת חגים, שינויים בעונות השנה ומועדים נוספים. מנגד – ברגע שבעל האתר מפסיק לשלם המודעות יורדות, זאת בניגוד לקידום האורגני.

התחייבות וסיכונים – פרסום עסקים בגוגל בשיטת הקידום האורגני דורש מבעל האתר להתחייב לתקופה ארוכה, בניגוד לכך, הקידום הממומן לא דורש מבעל האתר להתחייב לגוגל. כמו כן, יכול בעל האתר להגדיר את התקציב היומי כך שכאשר התקציב נגמר המודעות יורדות. הדבר מאפשר לבעל האתר לשלוט בתקציב בצורה רבה יותר מאשר בשיטת הקידום האורגני.

אין צורך להשקיע בכתיבת טקסים רבים – הקידום הממומן אינו דורש השקעה בכתיבת תכנים ארוכים ושזירת מילות מפתח.

חשוב לבדוק את מדיניות הפרסום של גוגל לפני העלאת מודעות. מדיניות הפרסום נוגעת בנושאים שונים, החל מפורמטים ותכונות של מודעות, דרך דרישות טכניות ודרישות משפטיות ועד זכויות יוצרים, תוכן בלתי הולם, תוכן למבוגרים בלבד, תוכן פוליטי ועוד. מדיניות הפרסום נועדה להבטיח גלישה בטוחה ומניעת הטעיות ופוגענויות מסוגים שונים.

קל לבצע בדיקות – קידום אתרים ממומן מאפשר לבעל האתר לערוך ניסויים רבים ובקלות. ניתן לבדוק האם הקמפיין ממוקד וכיצד הקהל מגיב אליו ללא השקעה רבה (כמובן שיש להכיר את הכלים המובילים לביצוע הבדיקות). בהתאם לניתוח יכול בעל האתר להסיק מסקנות ולבצע שינויים שישפרו את תהליך הקידום.

האם אפשר לוותר על הפרסום בגוגל לעסקים?

התשובה לשאלה האם להיות שם ברורה- כל עסק חייב היום נראות דיגיטלית. אנו חיים בעידן, שבו הצרכנים מחפשים שירותים ומוצרים דרך המסך הקטן, כמות הרכישות המקוונות הולכת וגדלה בהיקפים שלא ניתן להתעלם מהם, ועסק שמוותר על שיווק במנועי החיפוש נתפס כמיושן ולא אטרקטיבי.
שיווק בגוגל הוא הדרך היחידה של העסקים לחדור אל תודעת הגולשים, ואפילו אם אין לכם עדיין אתר אינטרנט, כדאי שתמהרו להראות נוכחות באמצעות גוגל ממומן ושליחת תנועה לדף נחיתה, שיחשוף את העסק שלכם לכל הקהלים הכי חמים שלכם.

להיפתח לקהל רחב יותר ולהגדיל את היקף המכירות של העסק

האם שקלתם להפוך את החנות שלכם למקוונת? היום אפשר להגיע אל לקוחות בכל מקום בעולם, ולנגוס בפלחי שוק מגוונים וגדולים על ידי פרסום עסק בגוגל ומכירה ברשת. הרגלי הקנייה של הגולשים עוברים גם הם שינויים אדירים, ולא רק שהם מחפשים אתכם ברשת, הם גם רוצים לבצע רכישה, כאן ועכשיו!
פרסום בגוגל אדוורדס יכול לקדם את המוצרים שלכם ולקדם מכירה מאובטחת בקליק, כך שתוכלו פשוט להרוויח יותר. 
גוגל אתרים מאפשרת לכם לפתוח את העסק האינטרנטי שלכם ולעשות קידום בגוגל אדוורדס ללא היתרים, ללא אישורי בנייה וללא ביקורות של רשויות החוק. אתם יכולים לחסוך הרבה כסף על שכירות, עובדים ואישורים ופשוט לגלגל את העסק בשלט רחוק.

התקדמו לקידום ממומן בגוגל!

אנו מתמחים בבנייה וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל (PPC). החברה מקפידה להעלות קמפיינים ממוקדים שאהובים על גוגל, מניעים את קהל היעד לפעולה ומובילים ליצירת קשר וביצוע רכישות!

הידע המקצועי של החברה והעבודה עם כותבים מיומנים שיודעים כיצד לנסח את המודעות כך שיהיו מושכות, מסקרנות, אמינות ומדויקות, ניתוח הקמפיין המדויק, הסקת המסקנות וייעול התהליך גורמים לשיפור אדיר בתנועת הגולשים ובכמות הרכישות.

אנו מבטיחים לכם שירות מקצועי, אמין ושקיפות מלאה לאורך כל הדרך!

מעוניינים להתקדם לקמפיין ממומן בגוגל ולהתחיל לקבל לידים עוד היום?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך:

קראו עוד על פרסום ושיווק בגוגל: