פרסום ממומן בגוגל, אפיק הפרסום שמכניס לכם כסף מהיום הראשון

אם היינו צריכים לבחור מקום אחד לפרסם בו בדיגיטל, מבלי לחשוב פעמיים נכריז מייד על גוגל, שנחשב בקרב המפרסמים ל"אלוהים" של הרשת, במיוחד בישראל, ובמיוחד לאור העובדה שלפחות 90% מהגולשים פונים לגוגל בין 25 ל- 220 פעמים מידי יום!!! פרסום בגוגל לעסקים הינו תחום מוכר ואהוד בקרב המפרסמים, שמניב הצלחות עבור עסקים קטנים וחברות גדולות.

מה כל כך מדהים בגוגל?

הוא נוח, ידידותי למשתמש, במרבית המקרים מביא לגולש את תוצאות החיפוש המדוייקות וקולע בדיוק למה שהוא מחפש. אבל אם הוא כל כך טוב לגולש, כיצד אתה, כבעל עסק, יכול לנצל אותו?

ברור שהאינטרס שלך הוא חשיפת העסק שלך לכמה שיותר גולשים והגדלת כניסות לאתר שלך, אבל האם ידעת שגולש שהגיע בטעות לאתר שלך ויצא ממנו תוך מספר שניות יכול להוריד את הדירוג שלך במנוע החיפוש? האם העלת אי פעם בדעתך שכאשר האתר שלך נחשף לגולש, שלא מצא בו את מה שהוא חיפש, אתה למעשה פוגע בתדמית העסק שלך?

לרשת חוקים משלה. זו זירה מורכבת ומלאה בתוכן בלשון המעטה, וכל אתר שואף להתבלט מעל כולם. עם זאת, לא שווה לך לבלוט תמיד, מה שכדאי לך זה לבלוט חכם. ובדיוק מהסיבה הזו כדאי שתכיר את הדרכים הנכונות לפרסם את העסק שלך בגוגל.

פעמים רבות בעל עסק משקיע באתר ובתוכן, ובוחר לבצע את הקידום לאתר באופן עצמאי. במרבית המקרים הקידום לא מתקדם כמצופה או לא בקצב שבו הוא יכל, ולכן מומלץ להשתמש בשרותי חברת פרסום בגוגל, שמכירה את הזירה הענקית והסבוכה הזו, ותדע לקחת אותך למעלה בדרך המהירה והכלכלית ביותר. בוא נכיר בעובדות, גם אנחנו לא ננסה לבנות קונסטרוקציה לבניין, כי מה שצריך לעמוד איתן, כדאי שיהיה בידיים בטוחות.

ועדיין, בדיוק כמו שתבחן את תוכניות הבנייה של הבית שלך, הבאנו לך מאמר, שיציג בפניך את תוכנית העבודה שעליה יסתמך מקדם האתרים שלך. איך לפרסם בגוגל? השיטות והיתרונות שבהן, כל הדרכים וכל סדר הפעולות שכדאי שתכיר, כי על זה יקום ויפול האתר שלך.

איך מודדים הצלחת הקמפיין בפרסום בגוגל לעסקים

מהם היתרונות של פרסום גוגל לעסקים?

  1. PPC- Pay Per Click:  "שלם עבור הקלקה" - כשאתה בוחר בפרסום ממומן בגוגל, אתה משלם רק עבור הקלקות של גולשים. עלות ההקלקה (שידועה מראש) יורדת מבנק ההקלקות שרכשת מגוגל, כשהנחת היסוד היא, שרק גולש שתוכן המודעה רלוונטי עבורו, יקליק עליה. בשיטה זו כל מפרסם בוחר כמה להשקיע ומתי להפסיק לפרסם.
  2. התאמה ומיקוד: הצגת המודעות על פי מיקום גיאוגרפי של הגולשים ולפי הסטוריית החיפוש של הגולש.
  3. בקרה והתייעלות: מערכת גוגל מעניקה למפרסם כלים, באמצעותם ניתן לבדוק אילו מהמודעות עובדות, באילו מהמודעות כדאי לערוך שינויים ואילו פעולות עוררה כל מודעה בקרב הגולשים (השארת פרטים/ רכישת מוצר/ כניסה לאתר...). במידת הצורך ניתן לשנות קמפיין, לתת לו קידום נוסף או לעצור אותו לאלתר.
  4. תזמון יעיל וחכם לחשיפה אופטימלית ומרבית: את המודעות המפורסמות בגוגל ניתן לתזמן בהתאם לשעות ולימים בהם המפרסם מעוניין לחשוף את המודעה. בהתאם להיקף הכניסות שכל מודעה מקבלת ניתן לשנות ולהתאים את תזמון המודעה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר לטובת הצלחת הקמפיין. על מנת ליצור תזמון נכון כדאי לחקור את הרגלי הגלישה של קהל היעד במידת האפשר.
  5. התאמה לכל סוגי המשתמשים, בניידים ובנייחים: אף על פי שהפרסום בנייד ובנייח זהה כמעט לחלוטין, קיימים ביניהם שני הבדלים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת המודעה: המסך במובייל קטן יותר, ומשתמשי המובייל בדרך כלל נמצאים בתנועה, והפרסום שמכוון עליהם צריך להיות קצת יותר אגרסיבי ומניע לפעולה. ההבדלים הללו מהווים פרמטר משפיע על מחיר הפרסום, וזהו גם פרט שחשוב לקחת בחשבון.
  6. Remarketing, שיווק מחדש: מערכת גוגל מאפשרת לכם חשיפת מודעות מחודשת לגולשים שנחשפו לקמפיין שלכם ולא ביצעו המרה. שימוש נכון בכלי הזה מוביל לאחוזי הצלחה גבוהים וייעל את הקמפיין.

סדר הפעולות הנכון להצלחת הקמפיינים הממומנים שלך

  1. ניתוח ביטויי המפתח ואסטרטגיית השיווק בקרב המתחרים ובחירת מילות מפתח לקמפיין. בעבר פרסמנו את מדריך google adwords השלם. אתם מוזמנים לבקר בו וללמוד יותר על בחירת מילות מפתח לקמפיין שלכם.
  2. הגדרת מסגרת תקציב לכל מילה ממילות החיפוש שבחרנו לקמפיין
  3. הגדרת קהלי היעד ויעדי הקמפיין
  4. ניסוח מודעות הפרסום ובחירת המסרים השיווקיים
  5. ביצוע אופטימיזציות לטובת יעול הקמפיין

כללי הקידום בגוגל - הטיפים שכדאי לכם לשנן

  1. בבניית קמפיין בגוגל אדוורדס יריית הפתיחה מתחילה ברשת החיפוש של גוגל, שמציגה את המודעות שלכם בדיוק מתי שהגולש מחפש את השירות שאתם נותנים. פרסום נוסף ברשת המדיה יגיע במקביל או לאחר מכן.
  2. הצעד הבא הוא חקר מילות המפתח, כשהדגש הוא על איכות המילים ולא על כמות החיפושים. נפח החיפוש חשוב, אך לא כשהוא בא על חשבון רלוונטיות מילות המפתח לקמפיין.
  3. חיוני להשתמש בכל סוגי ההתאמות שקיימות למילות המפתח. התאמה מדוייקת תמנע את הופעת המודעות שלכם בביטויים לא רלוונטיים ותוודא שכל חשיפה תהיה אפקטיבית, כולל מילות מפתח שליליות.
  4. זכרו, הקריאייטיב עושה את ההבדל, וכאשר המודעה שלכם מופיעה לצד מודעה של המתחרה, הוא יבחר במודעה המושכת והמדוייקת עבורו. מודעה נכונה מניעה לפעולה ומנוסחת בצורה רהוטה.
  5. קבוצת מודעות צריכה להכיל 3-10 מילות מפתח בלבד. במידה ויש לכם יותר מילות מפתח, פצלו מודעות ומקדו אותן.
  6. מעקב תדיר אחר המודעות יתן לכם נתונים באשר לסוג המכשירים מהם מתבצעות פעולות בעקבות המודעות, מילות המפתח שמובילות להמרה ועוד.
  7. לרשותכם מגוון תוספי מודעות שיחזקו אותן, תוסף להתקשרות, להשארת הודעה, למיקום, למחיר, לאפליקציה ועוד.
  8. לכל קבוצת מודעות נסחו 3 מודעות שונות על מנת להעלות את סיכויי החשיפה. בכל מודעה שנו פרמטר אחד בלבד (|כותרת/ עמוד נחיתה...).

סרטוני תדמית ופרסום ביוטיוב לקידום העסק

סרטוני תדמית ואווירה והדרכות מצולמות הפכו לנפוצים מאוד בקרב המפרסמים ובעלי העסקים. הסרטונים מסייעים להיבט התדמיתי של העסק, ומסייעים לצורכי שיווק וקידום ברשת, וגם כאן ניתן להתאים את הסרטונים לקהלי היעד שהגדרתם בקמפיין.

פרט לעובדה שיוטיוב, הוא האתר הרביעי הנצפה בעולם, מערכת הפרסום שלו נתמכת על ידי מערכת גוגל אדס, ולכן כדאי לנצל את יתרונותיה להצלחת הקמפיין. עלויות ההקלקה ביוטיוב נמוכות באופן ניכר בהשוואה להקלקות ברשת החיפוש, ועלות ההקלקה נגבית רק במידה והגולש צפה בסרטון שלכם לפחות 30 שניות.

סרטוני התדמית נפוצים במיוחד גם ברשתות החברתיות, ונעשה בהם שימוש נרחב כשפונים לפרסום בפייסבוק או לפרסום באינסטגרם.

בשורה התחתונה - איך מודדים את הצלחת הקמפיין?

הצלחת קמפיין נמדדת בכמה כסף השקעת וכמה קיבלת חזרה, כמה כסף נכנס לך לעסק, ותקציב הפרסום שלך חייב להיות מנותב בצורה חכמה ונכונה על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר. חברת Digitwow היא חברה ותיקה ומקצועית, שמעניקה בין היתר שירותי שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים במגוון אפיקים, ביניהם קידום בגוגל וברשתות החברתיות. אנו מאמינים שמה שעובד חייב להיות חלק מאסטרטגיית הפרסום שלך, ואנו כאן כדי להשתמש בכל הכלים והידע שלנו כדי לבנות עבורך קמפיין שעובד ומצליח, כי ההצלחה שלך היא ההצלחה שלנו! צור איתנו קשר ונעיף את העסק שלך לאוויר!

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן