להגיע למקום הראשון בגוגל - השיטה המנצחת שתרים את העסק שלך

פתחתם עסק, איישתם את כל עמדות מתן השירות והמענה ללקוחות, אתם מוכנים להוביל ולספק את הסחורה, אפילו בניתם אתר אינטרנט מושקע, אבל משהו עדיין מרגיש תקוע? מאמצי השיווק אינם מניבים את התוצאות הרצויות ואתם רחוקים שנות אור מתקרת הזכוכית שדמיינתם שיכולה להיות לעסק שלכם? כנראה שחסרה לכם תנועה שוטפת של גולשים חדשים לעסק, כאלה שמחפשים את השירות שאתם נותנים או את המוצר שאתם מוכרים, ולא יודעים כיצד למצוא אתכם. כנראה שחסר לכם המרכיב שהופך כל עסק למתחרה רציני ברשת, אנחנו מכנים את החיה הזו "קידום אורגני", וכשהיא מתעוררת, לא ניתן לעצור אותה. אז איך מקדמים אתר בגוגל ומגיעים אל המקומות הראשונים במנוע החיפוש שכולם סומכים עליו? איך מביאים תנועת גולשים איכותית שמניבה רווחים שוטפים ואפילו מקבלים החזר בטוח להשקעה? באנו לחשוף בפניכם את השיטות, כדי שלא תניחו לעסק שלכם לטבוע ברשת.

קידום אורגני לעסק שלי? למה לי?

קידום אורגני הוא קידום יציב וארוך טווח. התוצאות שלו נשמרות לאורך זמן. הוא מצריך לא מעט עבודה, אבל תוצאותיו נשמרים לאורך זמן, כשהוא נעשה באופן מקצועי ומדויק. על פניו נראה שזו השקעה שדורשת סבלנות, אבל כנראה שהביטוי "סבלנות משתלמת" נוצר עבור הקידום האורגני ומתאים לו ככפפה ליד. לא רק שקידום אורגני איכותי מניב תוצאות טובות, איכותיות ויציבות לטווח הארוך, הוא מעניק לכם תנועה שוטפת של לקוחות חדשים לעסק, לקוחות קצה (שלא היו מגיעים לעסק שלכם ללא הקידום באינטרנט), מגדיל את התנועה לאתר ובעקבות כך מגדיל את כמות המכירות. זהו ללא ספק אחד מאפיקי השיווק המשתלמים יותר לעסק, מאחר והוא מכסה עצמו באופן וודאי ואיננו יקר בהשוואה לשיטות קידום אחרות.

חשוב לדעת! בהשוואה לכל אפיק פרסום אחר, הקידום האורגני מניב את הלידים הכי חמים, כיוון שכאשר אתר מקודם במספר ביטויים בעמוד הראשון של גוגל הוא מקבל מעין ערבות לטיבו מגוגל, שנתפס כסמכות הגבוהה ביותר בעיני הגולשים.

איך מקדמים אתר בגוגל - המדריך הרשמי

מה זה קידום אורגני הפוך?

אנו נוהגים להשתמש בביטוי "קידום אורגני הפוך" כשאנו פועלים במטרה להוריד אזכורים שליליים על העסק בעמודים הראשונים של גוגל. אנו שואפים שכל האזכורים אודות העסק יהיו חיוביים על מנת לשמור על תדמית העסק ומוניטין חיובי בקרב הגולשים, ועל כן חשוב שהגולשים ייחשפו לאזכורים חיוביים בלבד!
ניהול מוניטין בגוגל כולל ניטור כל האזכורים ובניית תוכנית פעולה, אשר במסגרתה יוסרו האזכורים השליליים או לפחות יידחקו למקומות נמוכים בדירוג של גוגל, אליהם הגולשים לא טורחים להגיע, ובמקביל יצירת תכנים איכותיים ואזכורים חיוביים וקידומם למקומות הגבוהים.

קידום אורגני או ממומן? גם וגם?

האם כדאי בכלל לבחור לקדם את האתר באמצעות פרסום ממומן בגוגל או שעדיף לבחור בקידום אורגני? למעשה 2 השיטות הללו מומלצות, מאחר והן משלימות זו את זו, ולכל שיטה יתרונות משלה. בדרך כלל השיקול של בעלי העסקים נובע מטעמי תקציב, אך על מנת לקבל החלטה מושכלת באמת, אנו מניחים לפניכם כמה נקודות למחשבה:

- אתם לא באמת חייבים לבחור בשיטה אחת עבור קידום אתרים באינטרנט. תוכלו להתחיל מקידום ממומן שייתן לכם לידים חמים באופן מידי, והשקיעו במקביל בקידום אורגני שיניב לכם תוצאות בטווח הארוך. כשהקידום האורגני יתחיל להזרים לידים לעסק תוכלו לשחרר מהקידום הממומן.
- נכון, הקידום הממומן אומנם עולה יותר, אבל תוכלו לבחור את התקציב שאתם מסוגלים ומוכניים לעמוד בו, ומרגע שהקידום האורגני יתפוס, תתחילו לקבל לידים חמים בחינם.
- אתר שמקודם באופן אורגני יוצר אמון ואהדה בקרב הגולשים ותורם רבות למוניטין החיובי של העסק.
- באמצעות הקידום האורגני העסק ייהנה מנוכחות חזקה ברשת וחיזוק המותג. ובינתיים, עד שכל זה יקרה, תוכלו לחשוף אותו בקידום ממומן לקהלים מפולחים ולהשיג המרות גבוהות.

להיות ראש לאריות - איך מקדמים אתר בגוגל?

כדי לבלוט במנועי החיפוש צריכים פשוט לעשות את זה נכון ובאופן עקבי. המטרה - להיות במקומות הגבוהים ולהופיע בחיפושים שמתאימים לשירות\ מוצר שאתם מוכרים, ואת זה מתחילים לעשות בעזרת מחקר מדויק ומקיף של מילות מפתח. על מנת לבחור מילות מפתח שנכונות לעסק שלכם, חברת הקידום תערוך תחקיר שבסופו תדעו בדיוק מהן המילים המבוקשות ביותר בקטגוריית העסק שלכם בהתאם לקהל היעד שזקוק לשירות שלכם באזור הגיאוגרפי בו העסק נותן שירות וכו'. בגדול, חשוב לטרגט את מילות המפתח באופן מדויק לקהל היעד ולצורכי העסק.

לדוג', עבור חנות פרחים בראשון לציון יכולות להיות רלוונטיות מילות החיפוש הבאות:
- משלוחי פרחים בראשון לציון
- מתנה רומנטית לאישה בראשון לציון
- ראשון לציון חנות פרחים
לא די במילות מפתח, ועל מנת להגיע למקום הראשון חשוב שתשקיעו גם בתוכן, שעונה על הצרכים המתגלים בביטויים שנבחרו עבור מילות המפתח. נניח שהגולש חיפש מתנה רומנטית לאישה בראשון לציון ונכנס לאתר שלכם, הוא חייב לקבל מענה הולם עבור חיפושיו, שכן אם לא ייענו צרכיו, הוא לא יבזבז שנייה מיותרת באתר שלכם ויצא במהרה לחיפוש חדש (מה שעלול לפגוע בדירוג האתר שלכם מפאת חוסר רלוונטיות לגולש), ולכן, חשוב לספק לו מידע אודות המתנה הרומנטית. כאן ניתן לספר לו על סידורי פרחים מיוחדים למחווה רומנטית, מבצעים מיוחדים לאוהבים וכו'. המטרה היא להשאיר את הגולש באתר ואף לגרום לו לדפדף בדפים נוספים על מנת להגדיל את זמן השהות שלו באתר, מה שישפר את דירוג האתר בגוגל. הבנתם? הוא בסך הכול צריך להרגיש שמצא את מה שחיפש!

דרך נוספת להגדיל את זמן השהות של הגולש באתר היא שיפור חוויית הגלישה באתר באמצעות גלישה מהירה, קלילה, נעימה, בעלת ניווט קל ומהיר, שבסך הכול ייקח את הגולש למסע וירטואלי מרתק ונינוח. שיפור חוויית המשתמש היא אחד התחומים החמים כיום בענף, וחשיבותה הולכת וגדלה ללא הרף.
ובל נשכח לציין את אחד משלושת המרכיבים החשובים ביותר לדירוג אתרים בגוגל- קישורים חיצוניים. הכוונה היא להפניות מאתרים אחרים לאתר שלכם. למה זה טוב? גוגל מעריך, שאם אתרים אחרים ממליצים לגולשים להיכנס לאתר שלכם, אז בטח יש שם ערך מוסף עבור הגולשים, וככל שיותר אתרים יטמיעו בדפים שלהם את הקישורים לאתר שלכם, יש סיכוי טוב יותר שגוגל יקדם אתכם, וסיכוי מעולה להביא תנועת גולשים חדשים לאתר שלכם.

את הקישורים מומלץ "למשוך" מאתרים גדולים, מובילים וסמכותיים, חשוב להדגיש שצריך לדעת איך עושים זאת בצורה נכונה "שגוגל אוהב": מה זה אתרים סמכותיים, איך בוחנים אתרים סמכותיים, באיזה מינון בונים את הקישורים, מאיזה אתרים וכו'. ניתן להתחיל עם אתרי אינדקס וכמובן רשתות החברתיות, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וכו'. קשרו את הפרופיל העסקי שלכם ברשתות החברתיות לאתר, והיעזרו גם במובילי דעה ברשת לקידום האתר שלכם על ידי קישורים והמלצות. עוד על מה זה קידום אורגני.

ולפני סיום, להלן 2 הידיים שלנו:

יד ימין ויד שמאל שהן בעצם הכלים הכי חשובים שילוו אתכם לאורך כל תקופת חיי האתר, יסייעו לכם להכיר, להבין ולנתח את תנועת הגולשים שמגיעה לאתר:
1. יד ימין: גוגל אנליטיקס- מאפשר מעקב אחר תנועת הגולשים באתר, מאיזה עמוד נחיתה נכנסו ומאיזה עמוד באתר יצאו, האם המירו באתר (השאירו פרטים/ נרשמו לניוזלטר/ ביצעו רכישה...) וכו'.
2. יד שמאל: Google Webmaster Tool או Search Console: גוגל וובמאסטר הוא בין הכלים הכי חשובים עבור מקדמי אתרים, הכלי מאפשר לראות נתונים אמיתיים ומגוונים ישירות מגוגל ובאופן אישי בלבד לבעל החשבון. הכלי מסייע לאיתור בעיות ונושאים טכניים שונים שנוגעים לאתר כגון:
פרמטרים של URL
שינוי כתובת (הפניות 301)
שגיאות זחילה
כתובות URL חסומות
סטטוס אינדקס
שאילתות חיפוש
קישורים חיצוניים שמפנים לאתר
קישורים פנימיים
ועוד ועוד.

בניית תוכנית חודשית מותאמת לעסק

פעילות קידום אורגני דורשת התמדה ועקביות. לאחר בניית התשתית (בניית אתר ריספונסיבי שעומד בכל ההנחיות של גוגל, אופטימיזציה מקיפה של דפי הנחיתה באתר, מחקר מילות מפתח, שיפור חוויית המשתמש...) חשוב לבנות תוכנית חודשים שתכלול השגת קישורים (2-4 בחודש), הזנת מאמרים איכותיים בבלוג או במגזין האתר (4-6 בחודש) וכמובן, בדיקות יסודיות באשר להתנהגות הגולשים באתר על מנת לבחון אילו פעולות עובדות יותר, מה מונע מהגולשים להתקשר/ לרכוש וכו'.

חבורה של אורגניזמים

אוסף גאוני האינטרנט של חברת Digitwow מצליח להגיע לתוצאות איכותיות בזכות הסינרגיה המדהימה שנובעת משיתוף פעולה והזנה הדדית של מידע, רעיונות, השראה ויצירתיות. כחברת שיווק דיגיטלי לעסקים אנו שואפים לקדם ולהתקדם, ואנחנו לא עוצרים לקחת אויר, כי אנו תמיד שואפים להגיע לאוויר הפסגות, עד למקום הראשון! אנחנו זמינים לרשותכם.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן