מה זה קידום אורגני? – הסודות נחשפים – כל מה שלא סיפרו לך במאמר זה

הדרך למעלה – זה רק עניין של זמן!

בינינו, כל בעל עסק מעוניין שהאתר שלו יופיע במקומות הראשונים בגוגל. הרי גוגל ידוע כאפיק פרסום רווחי ומשתלם, במיוחד לאור העובדה שיותר מ- 97% מהגולשים מחפשים בו כמעט כל דבר, החל ממנעולן ושיפוצניק ועד למקדם אתרים או מעצב רהיטים.  

אבל לפני שפונים למקדם אתרים יש כמה דברים שחשוב לדעת כמו מה זה קידום אורגני? איך עושים קידום אורגני בגוגל? למי זה מתאים? למה בכלל להשקיע בזה זמן וכסף? ולמה חשוב לבחור מקדם אתרים מקצועי, ולא פחות חשוב, בעל ניסיון!!! 

איך עוקפים את המותגים הגדולים?

בדיוק בשביל זה יש את הקידום האורגני. זהו קידום שמתבסס על דירוג אתרים לפי פרמטרים, שגוגל קבע, ובאמצעותם הוא מבצע הערכה, עד כמה האתר רלוונטי לגולש ומתאים לחיפושים שהקיש. בין הפרמטרים: רלוונטיות לגולש, נראות האתר, זמן שהייה באתר ועוד. לדוג’: נניח שהגולש מחפש מסעדת גורמה בתל אביב, והתוצאה אליה הוא נכנס מובילה אותו אל שיפודיה או אל מסעדת פועלים, סביר להניח שהוא ישהה מספר שניות באתר, וברגע שיבין שזה לא רלוונטי עבורו (מהר מאוד) יצא בחזרה לחיפוש מחדש. מכך גוגל מסיק שהאתר שעלה לביטוי זה לא רלוונטי עבור הגולש, שלא מצא את מה שחיפש, וכתוצאה מכך דירוג האתר ירד.

הגולשים ברשת מסתמכים על הדירוג של גוגל, כי הוא חוסך להם זמן חיפוש יקר, מקצר עבורם תהליכים, ותוצאות החיפוש בדרך כלל תואמות את מבוקשם, ולכן מנוע חיפוש זה נתפס כאמין, ובמדינת ישראל במיוחד, כיוון שזהו מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בקרב הישראלים, לעומת מדינות אחרות, בהן שכיח להשתמש גם ב”יאהו” או “בינג”.

ובמילים פשוטות יותר, רבים חושבים שבניית אתר תספיק לקידום העסק שלהם, אבל חשוב לזכור, שחשוב שגוגל יאהב את האתר, ובשביל שזה יקרה, האתר צריך להיות מושקע בתוכן, בעיצוב וכמובן, בקידום כהלכה, אחרת האתר לא יצבור פופולאריות, הוא ייחשב כאפיק פרסום ושיווק לא אפקטיבי וכל יתרונותיו הרבים יתפספסו.

קידום אורגני או ממומן? למה לא גם וגם?

רבים שואלים אותנו, מדוע לא ללכת על פרסום ממומן בגוגל, שמרים את האתר ישירות לראש העמוד? כולם רוצים תוצאות מהירות כאן ועכשיו, וכולם רוצים להכניס יותר כסף לעסק עוד היום, אבל חשוב לזכור, שהתוצאה המהירה היא לא תמיד האפקטיבית ביותר.

בכל הנוגע לקידום באינטרנט, אנחנו יכולים לרוץ ספרינט, ויכולים לרוץ מרתון. ומה ההבדל ביניהם כשמתרגמים זאת לקידום בגוגל? קידום אורגני הוא קידום שדורש סבלנות ואורך רוח, לקידום האורגני לוקח זמן מה לתפוס ולהביא את האתר שלך לתוצאות הרצויות, אבל מרגע שגוגל דירג אותו במיקום הרצוי התוצאה (כמובן בהמשך עבודה נקייה ואופטימיזציה) נשמרת לאורך זמן. הפרסום הממומן מעניק לך בנק הקלקות לפי תקציב מוגדר מראש, ומרגע שהבנק התרוקן, האתר שלך יפסיק להיחשף במיקומים הגבוהים, ועל כן הוא דורש השקעה כלכלית גבוהה יותר. כלומר, הפרסום הממומן עולה לכם יותר בטווח הארוך, דרושים תקציבים מידי חודש, וללא השקעות אין תוצאות! כך שאם ניקח בחשבון גם את עלות הפרסום, נראה שהפרסום האורגני זול יותר ומניב תוצאות ארוכות טווח.

הקידום האורגני מתאים למגוון רחב של עסקים, חברות או נותני שירות, לעומת הקידום הממומן, שיהיה אפקטיבי פחות עבור עסק שמוכר מוצר או שירות עם שולי רווח צרים מאוד. אנחנו ב- DIGITWOW מנוסים ובעלי ידע מקצועי ועדכני בתחום, ויכולים להתאים עבורך את חבילת הקידום שהכי נכונה לך ולעסק שלך, צוות מומחי הדיגיטל שלנו מתאים לכל עסק את סוג הפרסום שנכון לו, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר. בוא נספר לך על כך יותר!

החובבנים יטבעו ברשת, המקצוענים ירימו את האתר שלך גבוה!

חברה שמתמחה בקידום אתרים באינטרנט תדע להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל ולשמור על התוצאה לאורך זמן. שנות הניסיון שלנו לימדו אותנו כיצד לעשות זאת נכון, פיתחנו שיטות יצירתיות עבור מגוון עסקים, שמייצרות תוצאות ומביאות חשיפה מוכחת. לקוחותינו מגיעים מתחומים שונים ועבור כולם בנינו תוכנית אישית, שהגדילה את הטרפיק באתר והפכה גולשים ללקוחות פעילים. אנו מזמינים אותך לצאת איתנו לדרך, כי כשיש לנו מטרה, אנחנו מצליחים לקלוע בול! עם חברת DIGITWOW מובטחת לך זמינות גבוהה, שקיפות מלאה וליווי אישי, זירת האינטרנט היא גדולה, ואנחנו פה במיוחד בשבילך לצעוד איתך יד ביד ולהביא לך את התוצאות הטובות ביותר!