אתם לא יכולים להישאר מחוץ למשחק, הצטרפו עכשיו לרשת הכי לוהטת - המדריך הרשמי למשתמש באינסטגרם

עם 300 מיליון משתמשים אין פלא שאינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות. נראה שכולם הפכו להיות צלמים מקצועיים, מצולמים פוטוגנים ובעיקר בעלי דיעה, אמירה ואג'נדה. אינסטגרם בישראל תפסה תאוצה רבה מאוד בשנים האחרונות ונמצא כי היא פופולרית במיוחד בקרב בני הנוער, ואהודה במיוחד בקרב נשים. אז אם עוד לא נכנסתם לסטטיסטיקה מחוסר ניסיון או התמצאות, הכנו לכם מדריך למשתמש באינסטגרם- מדריך קליל ופשוט עם כל המידע שאתם זקוקים לו, והכל במאמר 1.  בדקות הקרובות תלמדו איך לפרסם באינסטגרם, מה זה האשטאג ואיך עושים האשטאג באינסטגרם, איך לקבל לייקים באינסטגרם, איך יוצרים סטורי באינסטגרם ועוד. 1,2,3 מתחילים!

רשת של אהבה

איך עושים לייקים באינסטגרם? המקבילה באינסטגרם לסימון הלייק המוכר מהפייסבוק הוא סימון הלב המופיע בחלקו השמאלי התחתון של הפרסום. אהבתם? לחצו ופרגנו בלב, והתחילו להתרגל, האינסטגרם היא רשת חברתית מלאה באהבה.

איך לקבל לייקים באינסטגרם? הפרסומים שלכם מופיעים בפיד של העוקבים שלכם, ולבחירתם נתונה האפשרות לאהוב את התמונה שלכם על ידי הלחיצה על גבי סימון הלב. רוצים להגדיל את כמות הלייקים שלכם? המשיכו לקרוא. כל השיטות בהמשך המאמר.

איך שולחים הודעה באינסטגרם

הודעות, תמונות וסרטונים נשלחים באמצעות . Instagram Direct.

מקישים על הלחצן  בחלקו השמאלי העליון של המסך,  אחר כך מקישים על הלחצן  המופיע באותו מיקום, מוסיפים את אנשי הקשר אליהם שולחים את ההודעה ולוחצים "הבא". מקלידים את ההודעה, מוסיפים תמונה או סרטון על ידי הקשה בסימון  או על ידי הקשה בסימון  לבחירה מהספרייה. לשליחה מקישים  או "שלח".

עוד על איך שולחים הודעה באינסטגרם:

  1. על ידי כניסה לפרופיל של מישהו שאחריו אתם עוקבים, תוכלו לשלוח לו הודעה אישית בהקשה על "הודעה".
  2. כדי לשלוח הודעה למישהו שאתם עוקבים אחריו, תוכלו גם לעבור לפרופיל שלו ולהקיש על הודעה.
אתם לא יכולים להישאר מחוץ למשחק, הצטרפו עכשיו לרשת הכי לוהטת - המדריך הרשמי למשתמש באינסטגרם

מעצימים את התמונה ומגיעים ליותר חשיפות

תיוג באינסטגרם

הצטלמתם עם חבר ואתם רוצים ששמו יופיע יחד עם התמונה? תייגו

שיתפתם תמונה במסעדה? תייגו

רוצים שמישהו ספיציפי יראה את הפרסום שלכם? תייגו

תיוג באינסטגרם  ואזכורים על כל סוגיהם נעשים על מנת לשתף ולחשוף או במטרה להגדיל חשיפה.

איך מתייגים באינסטגרם - תיוג בגוף הטקסט

התיוג נעשה בגוף הטקסט באמצעות הוספת הסימן @ בצמוד לשמו של האדם אותו אתם מתייגים (ללא רווח). לדוגמא: @shani shemesh

איך מתייגים באינסטגרם - תיוג על גבי התמונה

באפשרותכם להשתמש גם בכפתור Add People, לבחור מקום בתמונה בו תרצו לתייג את האנשים, ולרשום את המתוייג/ת ב- Tap to add people.

האשטאג - זה לא סוג של כלב

בדומה לתיוג אנשים בגוף הטקסט, ניתן לתייג נושאים. ככל שההאשטאג שפירסמתם יותר פופולארי, כך תזכו ליותר חשיפה ולייקים.

איך עושים האשטאג באינסטגרם

ההאשטאג הוא מעין קטלוג נושאים ברשתות החברתיות, ונראה כמחרוזת טקסט. הוספתו נעשית על ידי הוספת # לפני הנושא המתוייג, והוא נכתב ללא רווחים כלל, לדוג: #healthandfitness

איך להעלות לייקים באינסטגרם - שיטת ההאשטאג

האשטאג יכול לתת בוסט לפרסומים שלכם, אבל לפני בחירת ההאשטאג מומלץ לערוך תחקיר ולבדוק מהם ההאשטאגים הפופולארים בהקשר לפרסום. ככל שההאשטאג יותר פופולארי, כך הסיכויים לקבל יותר לייקים גדל.

איך להעלות לייקים באינסטגרם - שיטת התיוגים

השיטה הזו יכולה להועיל לכם מאוד, אף על פי שאינסטגרם מאפשרת לכם לתייג עד 30 איש בלבד. עבור שיטה זו נדרש תחקיר נוסף, במסגרתו תבחנו מיהם החברים הפופולרים שלכם ברשת ותתייגו אותם. שימו לב, על מנת להימנע ממבוכה ומחסימות השתדלו לתייג אך ורק חברים שהתיוג מקובל עליהם או חברים שהפרסום רלוונטי עבורם.

אחי, איפה אתה? לא רואים אותך!

הוספת מיקום באינסטגרם

הוספת מיקומכם מאפשרת לשתף היכן אתם או היכן צולמה התמונה.

הוספת מיקום באינסטגרם בפוסט חדש נעשית על ידי לחיצה על הסימון  בעת כתיבת הטקסט ולחיצה על "פרסם". הוספת מיקום בפוסט שכבר פורסם בעבר נעשית על ידי לחיצה על הסימון  המופיע בפינה השמאלית העליונה של הפוסט, לחיצה על "ערוך פוסט", לחיצה נוספת על הסימון  להוספת המיקום ולחיצה אחרונה על "שמור".

המיקום שלכם אינו קיים? תוכלו ליצור מיקום חדש  על ידי הוספתו בפייסבוק. לאחר הוספת המיקום בפייסבוק, תוכלו לחפשו ולהוסיפו לפוסטים באינסטגרם.

ספר לנו סיפור

פיצ'ר הסטורי, המציג סרטונים באורך 15 שניות גג, המוצגים ל- 24 שעות בלבד.

איך יוצרים סטורי באינסטגרם?

ניתן ללחוץ על אייקון הבית המופיע בתחתית המסך ולחיצה נוספת למעלה על אייקון המצלמה. אפשרות נוספת היא לגרור מימין לשמאל את המסך וללחוץ לחיצה ארוכה על העיגול בתחתית המסך. לסיום לוחצים על הסימון done.

תוספות לבחירתכם: התוספות לקישוט הסטורי מזכירות מעט את הכלים המשמשים גרפיקאים. מגוון אפשרויות לבחירתכם להעברת המסר הויזואלי:

  • לחיצה על Aa מאפשרת הוספת טקסט על גבי הסרטון.
  • שינוי צבע הטקסט נעשה באמצעות לחיצה ארוכה על אחד העיגולים עם הצבע, הפותחת פלטת גוונים לבחירה.
  • בעת הוספת הטקסט מופיעים אייקונים ברום המסך מימין לשמאל לשינוי גופן, הקפת הטקסט במלבן של צבע (a), מיקום הופעת הטקסט (בדומה ל- word).
  • אייקון העפרון מאפשר מעבר למכחול ציור, על ידו אייקון לסימון טקסט מודגש במרקר, אחריו אייקון לשרטוט קו נאון (עפרון עם נקודות סביבו), האייקון הבא הוא מחק, והאחרון מאפשר ציור עיגולים במגוון וריאציות.
  • סטיקר (ריבוע עם פה וזוג עיניים)- אייקון המאפשר הוספת מיקום (location) לקידום הסטורי ומספר החשיפות, מעלות לציון טמפ' קיצונית, שעת הצילום, האשטאג ואזכור (mention) של גלריה אחרת באינסטגרם, סקר (poll) ליצירת אינטראקציה עם העוקבים ועוד.

את העיצובים השונים ניתן לשנות (לזרוק לפח בחלקו התחתון של המסך). את הסטורי ניתן לשמור בגלריית התמונות (בעזרת החץ המורה לכיוון התחתון), להעלות לאינסטגרם (עיגול ופלוס בתוכו) או לשלוח לאדם מסויים עם גלריה באינסטגרם (send to).

קידום ממומן באינסטגרם

מגוון יתרונות האינסטגרם מביא לא מעט עסקים לשווק עצמם ברשת החברתית. הודות לחשיפה נרחבת, לפילוח שוק ומיקוד בקהלי יעד, תזמון פרסומים, יצירת כפתורי הנעה לפעולה ובניית מאגר לקוחות ניתן לקבל אחוזי המרה גבוהים בהשקעה נמוכה יחסית בפרסום באינסטגרם.

אז זהו, הבטחנו שזה יהיה קליל, ואם הגעתם עד כאן, סימן שעמדנו במשימה. כעת כל שנותר לכם הוא להפשיל שרוולים ולכבוש את הרשת. רוצים לדעת עוד? חברת Digitwow היא חברת שיווק וקידום עסקים בזירה הדיגיטלית. אנו מתמחים בפרסום עסקים ומינוף בעזרת פלטפורמות שונות, אינסטגרם היא אחת הנישות החזקות שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת. קראו עוד בנושא איך לפרסם באינסטגרם?

ורגע לפני סיום, לא דחוף לנו לומר, אך למי שבכל זאת מעוניין.

איך מוחקים חשבון אינסטגרם

החלטתם שזה נגמר, ואתם רוצים לסיים את הרומן הסוער ברשת. אלו הצעדים שעליכם לנקוט: נכנסים לחשבון האינסטגרם בעזרת שם משתמש וסיסמה ועוברים לדף "מחק את החשבון שלך". בצד המסך מופיע תפריט, בו מסמנים "מדוע אתה מוחק את החשבון שלך?". מזינים שוב את הסיסמה, מציינים את הסיבה למחיקת החשבון ואז מופיעה האפשרות "מחק את החשבון שלי לצמיתות".

חשוב לדעת

  1. מחיקת החשבון נעשית אך ורק דרך האתר בעזרת שם משתמש וסיסמה בלבד.
  2. ללא הזנת הסיבה למחיקת החשבון לא ניתן לבצע מחיקתו.
  3. לאחר מחיקת החשבון לא ניתן להירשם באמצעות אותם שם משתמש וסיסמה.
  4. לא ניתן להפעיל מחדש חשבון שנמחק.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן