קידום בפייסבוק מדריך למקדם המתחיל, וגם למקדמים הוותיקים יותר

סביר להניח, שאם תחפשו אחר מדריך קידום בפייסבוק, תיתקלו בסוג של הנחייה צעד אחר צעד על פוסטים מקודמים, מנהל המודעות של פייסבוק ועוד כמה טיפים לקידום ממומן, שבאופן כללי יכולים לתת לכם מושג כללי באשר לאיך לקדם דף עסקי בפייסבוק. אבל בשביל לקדם את הדף שלכם באופן מוצלח באמת, כזה שיניב עבורכם תוצאות משמעותיות ויבליט את המותג שלכם ביחס למתחרים, סביר להניח שתצטרכו לחפור ברשת, וגם אז, לא בטוח שתמצאו את הדרכים הכי מדוייקות להצלחה שיווקית ברשת החברתית.

וחבל על כל רגע, כי כש- 78% מהצרכנים מבצעים רכישות שהושפעו ממדיה חברתית, פייסבוק הוא המקום המושלם לנצל את הבמה לכיבוש המשתמשים ולהמרתם לאוהדים, עוקבים ולקוחות פעילים. מדובר בסוג של אומנות, כי כשמליוני עסקים עולים על השיטה המסורתית, חייבות להיות דרכים יצירתיות להתעלות מעל כולם, הרי ככה נולדות ההמצאות הטובות מכולן.

אז חסכנו לכם את השיטוט המתיש והמיותר ברשת, וחסכנו לכם גם הרבה מאוד כסף על נסיונות עקרים או קורסים שילמדו אתכם פרסום בפייסבוק לעסקים בשיטות הסטנדרטיות. הנה מדריך פייסבוק למתחילים שמקדימים את זמנם, עם הטיפים שיקדמו אתכם ואת הדף העסקי שלכם.

הטיפים והרעיונות שלא תמצאו בשום מדריך קידום בפייסבוק

1. קריאה לפעולה היא השורה התחתונה

פרסום פייסבוק או בכל מדיה חברתית חייב לכלול הנעה לפעולה של המשתמש, מכיוון שכל פעולה שיווקית בדיגיטל בכלל, וברשת החברתית בפרט, נועדה ליצור המרה של המשתמשים. בין אם זה רישום לאתר, השארת פרטים, ביצוע רכישה או בקשה לקבלת מידע נוסף, ללא קריאה לפעולה, המשתמשים לא ידעו מה מצופה מהם. האכילו אותם בכפית והובילו אותם אל היעד שאתם רוצים שיגיעו. הוסיפו בדף העסקי שלכם כפתור קריאה לפעולה, שתואם את האסטרטגיה העסקית שלכם. זהו הכפתור הכחול, שמעוגן בראש הדף, ושלבו קריאות נוספות בפרסומים השונים. חובה לשלב אלמנטים שונים של פרסום ממומן בפייסבוק על מנת לקבל תוצאות מקסימליות. קראו עוד על איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק.

2. תמונת השער יכולה לקדם אתכם

אל תתייחסו אליה כאל אלמנט עיצובי דקורטיבי לדף, ונצלו אותה לקידומו. באמצעותה תוכלו למשוך תשומת לב ולהוסיף הנעה לפעולה בדרך מקורית ויעילה.

3. תזמון המודעות בדף

טוב, ידוע שהקידום האורגני הוא לא הפייבוריט של פייסבוק, ושעל מנת להצליח ברשת החברתית חשוב לקדם את הפוסט. אבל בשביל להשיג אפקט מירבי מכל פוסט ותוכן שתפרסמו, תזמנו את הפוסטים בהתאם לקהל היעד, לשעות פעילות העסק ולשעות הצפייה החמות ברשת.

4. שימוש בסרטונים

סרטונים הם כלי אפקטיבי להגדלת יחסי המרה והגדלת מעורבות הגולשים. הם מעלים את אחוזי ההקלקות בלמעלה מ- 200%, את אחוזי ההמרה בדפי נחיתה ב- 80%, ואת הסיכוי לרכישה בקרב משתמש שנחשף ב- 60%. המסקנה המתבקשת היא פשוט לשתף בדף העסקי תוכן איכותי שמצטלם טוב: הדרכות, סקירות מוצר, סרטוני תדמית, אווירה וכל סרטון שיכול להיות רלוונטי למשתמשים.

5. פייסבוק לייב

השיטה המתקדמת של פייסבוק ליצור אינטראקציה עם עוקבים ולקבל דחיפה לעדכוני החדשות מגדילה את הסיכויים שלכם לקבל חשיפות ותגובות ולקדם את המכירות שלכם.

6. גרפיקה יוצאת דופן

למרות שפייסבוק היא פלטפורמה שמקדמת תוכן, נמצא שמודעות שמלוות בתמונות מקבלות 230% חשיפה גבוהים יותר. גרפיקה יוצאת דופן או כזו שמושכת את העין יכולה להבליט אתכם על פני המתחרים ולמשוך קהל לפרסומים שלכם.

7. תוכן מאחורי הקלעים

הצגת העסק מנקודת מבט קצת אחרת, שמתאפשרת רק בפלטפורמה הזו, יכולה לתת חשיפה חדשה ומעניינת ולפתח את מערכת היחסים שלכם עם העוקבים. תמונות וסרטונים מישיבת צוות, פגישות עסקיות, מיתוג העסק וכדו' יעזרו לכם לקבל תגובות ומעורבות, והמודעות לא חייבות תמיד להיות מלוטשות ומדוייקות.

8. קופונים והנחות בדף העסק

צרו תמונה עם קוד הנחה או קישור לדף הטבה באתר, והשיגו יותר המרות ויותר תנועה. רוצים לטלטל את הקהל? הוסיפו מבצע לזמן מוגבל.

9. איסוף ביקורות

ברשת החברתית כולם מסתמכים על דעת הקהל ומחפשים תמיד הוכחה חברתית. ריבוי ביקורות אותנטיות יסייע לכם להשיג יותר אהדה ויחזק את המותג שלכם ואמינותו.

10. יצירת תוכן על ידי המשתמשים

הוכחה חברתית נוספת ובעלת השפעה עוצמתית היא תוכן שהמשתמשים מפרסמים בדף העסקי מתוך נסיונם האישי עם השירות או המוצר שאתם סיפקתם באמצעות שיתוף פוסט, צילום תמונה ותיוג של העסק ועוד.

11. ניצול סדר היום הציבורי

למביני עניין ידוע שסדר היום הציבורי תמיד מושך את הקהל. נצלו את שיחת היום והנושאים האקטואליים שעומדים על סדר היום, ושלבו אותם בפרסומים שלכם.

12. הצמדת פוסט לראש הדף

פייסבוק נותנת לכם את האפשרות להצמיד פוסט לחלקו העליון של הדף על מנת למקסם את החשיפה אליו. תוכלו להסתייע בכך לקידום מכירה או חשיפת אירוע של החברה, מבצע מיוחד וכדו'.

13. שילוב הדף באפיקי שיווק נוספים

שיווק במדיה הדיגיטלית חייב לכלול לפחות 2-3 אפיקי שיווק נוספים. אם אתם מפרסמים תוכן בבלוג, מפיצים ניוזלטר או מקדמים דף עסקי באינסטגרם, שתפו את העוקבים בקישור לדף הפייסבוק העסקי שלכם, וכך תחזקו את מערכת היחסים ביניכם לבין העוקבים, תגיעו אל תודעתם מאפיקי שיווק נוספים ותחזקו את הדף העסקי שלכם במדיה החברתית. קראו עוד על פרסום באינסטגרם.

מסתבר שזה פשוט יותר ממה שסיפרו לכם

13 הטיפים שהצגנו בפניכם הם הדרך היעילה להביא את הדף העסקי שלכם להצלחה שיווקית עבור העסק שלכם. כמובן שיש לשלב אותם עם כל שיטות השיווק המסורתיות, הדוגלות בתוכן איכותי, רלוונטי ובעל ערך לגולש, קידום נכון דרך מנהל המודעות של גוגל עם פילוח מדוייק לקהלי היעד המתאימים וכמובן, מעקב יומיומי אחר הצלחת המודעות שפרסמתם. זו לא מלאכה שנעשית על רגל אחת, אך היא אפשרית ומוכחת. כמובן שתמיד ניתן להיעזר בחברה מקצועית שמכירה את הזירה החברתית והדיגיטלית היטב, ומתמחה בתחום זה.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן