איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק, השיטות המקצועיות להצלחת הקמפיין

אחת הפלטפורמות העוצמתיות והנגישות כיום לפרסום היא פייסבוק. הרשת החברתית שכבשה קרוב למיליארד גולשים ברחבי העולם ושינתה את פני הרשת כולה, תופסת נתח נכבד מצרכני הרשת, ולכן אינספור מפרסמים מוצאים לנכון לנצל את הבמה, להיחשף, לפרסם ולבחון איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק.

כל אחד יכול לפתוח בפייסבוק דף עסקי באופן עצמאי, להעלות פוסטים ולצבור לייקים בדף. פייסבוק מעודדת את הגולש הממוצע לעשות זאת, מספרת לו שזה פשוט ומפתה את המפרסמים להשקיע כסף בקידומים ולקבל את התחושה שהם יודעים איך לשווק את העסק.

אך התחושה הזו שקרית, מכיוון שגם הרשת החברתית מתגלה לעיתים כ-לא חברותית ורבים מוצאים עצמם מבולבלים כשפייסבוק לא מאשרת להם מודעה, "מענישה אותם" או כשהם משקיעים זמן רב בכתיבת פוסט, בטוחים ש- 5,000 הלייקים בדף יתורגמו לפחות במספר אחוזים ללייקים בפוסט ומתאכזבים שוב.

הם שואלים את עצמם איפה טעו? והתשובה: לא שכרתם איש מקצוע, שמכיר את השטח ויודע להשיג תוצאות אפקטיביות באמצעות שיטות פרסום בפייסבוק מדויקות עצמתיות! אם יש עצה אחת שהיינו נותנים לכם, כשמדובר בפרסום בפייסבוק, היא תהיה לפנות לחברה מקצועית שתיקח את הקמפיין בשתי ידיים ותקמפיין את העסק שלכם להצלחה מסחררת בפייסבוק.

איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק חברת DIGITWOW מומחי דיגיטל ורשתות חברתיות

הטעויות הנפוצות של החוסכים במקצוענים:

בחירת צורת ייצוג - אנחנו בעד קידום העסק גם מהפיד הפרטי, אבל פרסום נכון עבור העסק ייעשה ראשית בדף העסקי, ומטרתו להוביל אליו גולשים נוספים. אם משכתם גולשים אל הדף הפרטי שלכם במקום לדף העסקי כוחו של הדף יורד, וחבל!

קישור מהאתר לפייסבוק - כשגולש מגיע לאתר שלכם, אתם רוצים ששם הוא יישאר. קישור לדף הפייסבוק מוציא את הגולש אל הפייסבוק, שהוא ג'ונגל של מפרסמים ומודעות פרסום שקופצות מכל עבר. הנחתם קישור - הפסדתם לקוח שוודאי עבר למפרסם אחר וגם איבדתם מזמן השהייה שלו באתר, שהיה מסייע לקידום האורגני של האתר. עוד על קידום אתרים אורגני בגוגל.

מדברים אל הקיר - בעלי העסקים לא תמיד זמינים להגיב בדף הפייסבוק. גולשים שמגיבים או מתעניינים זקוקים לזמן תגובה מהיר ואפילו מיידי. לא עניתם בזמן? איבדתם את רלוונטיות הפנייה ואמינות הדף שלכם בעיני הגולש ירדה.

"חפשו אותנו בפייסבוק"- בכל פרסום עבור העסק שלכם, זה יהיה המשפט האחרון שכדאי לפרסם. שלחתם את הגולש לחפש אתכם בפייסבוק ושוב הוא אבוד בג'ונגל עמוס המתחרים.

חוסר הנעה לפעולה - גם אם אתם מפרסמים בדף מידי יום ויש לו כבר אלפי לייקים, אין זה אומר שהדף שלכם נחשף. על מנת להשיג תגובות ואינטראקציה עם אוהדי הדף חשוב לבחון את שעות הפרסום, איכות התכנים ולהניע לפעולה. למרבית בעלי העסקים אין די ידע בכתיבת תוכן שיווקי ולכן עלולים לפספס פה את המטרה.

ריבוי דפים - עסקים רבים פותחים מספר דפים עסקיים, ומתפעלים 1 במקרה הטוב. דפים לא פעילים פוגעים באמינות העסק בקרב הגולשים והאהדה לעסק יורדת בהתאם.

חוסר עקביות - ניהול הדף העסקי חייב להתבצע בעקביות ובתדירות קבועה. כשבעל העסק יוצא לחופשה שנתית, ויחד איתו גם ניהול הדף, יהיו לכך השלכות. לא רק שהפרסומים ירדו, סביר שגם המענה המהיר לעוקבים נפגם, והפספוס הוא כפול.

ניהול משברים - בעלי עסקים רבים אינם מיומנים בניהול משברים בפייסבוק, ובמקרים של ביקורת שלילית או תגובה נזעמת עלולים לטעות בתגובתם, וגרוע מזה - למחוק את הביקורת/ התגובה. ברור שיש מקרים חריגים של אי שביעות רצון הלקוח, וידוע שברשת כל גולש רוצה להביע את עמדתו, ועל מנת להתמודד עם משברים מסוג זה נכון חשוב להיעזר באיש מקצוע.

דף בלי אתר - כשאתם מניחים את כל הביצים בסל אחד, העסק שלכם בסיכון. דף פייסבוק ללא אתר משאיר אתכם תלויים בפייסבוק ונתונים לחסדיו. כשפייסבוק ייתקע- אתם תיתקעו, ואם פייסבוק יחליט להעניש אתכם או לסגור לכם את הדף- כל השיווק שלכם ייענש, ביג- טיים!!!

רוצה לגלות איך להפוך את העסק שלך לסיפור הצלחה?
זה הזמן ללחוץ כאן

אז איך נמנעים מטעויות?

ראשית, פונים לחברה מקצועית שמתמחה בפרסום ברשת החברתית. דיברנו על חשיבות הפנייה לאנשי מקצוע רבות, וכל שנותר לנו הוא לספר לכם, כיצד אנו עושים זאת.

בחברת DIGITWOW מומחי שיווק דיגיטל ורשתות חברתיות שלא מסתפקים בלעשות את מה שהלקוח רוצה, אנחנו יודעים מה העסק שלך צריך, ויחד נבנה עבורך את חבילת הקידום שנכונה לעסק שלך. בוא להכיר גם את מדריך פייסבוק למתחילים שהכנו עבורך.

איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק?

היתרון הבולט שיש בפרסום ממומן בפייסבוק הוא היכולת לדייק בפלח השוק אליו אנו מכוונים את הפרסום לפי גיל, סטטוס, מיקום גיאוגרפי, מין, היסטוריית רכישות באינטרנט, תחומי עניין ועוד. כמו כן, ניתן לקבל אומדן מדויק של כמות החשיפות שיהיו לפרסום בפרק זמן מסוים, לבחור האם לשלם לפי חשיפות או לפי הקלקות ולקבל סטטיסטיקות ברורות ומפורטות מידי יום עבור המרות.

מהם הכלים שלנו לפרסום ממומן בפייסבוק?

Boost Post- הכלי הנפוץ ביותר לשימוש, כפתור שבעזרתו מגדילים את תפוצת הפוסט בתשלום על מנת להגדיל את החשיפה עבור עדכונים, אירועים והצעות מיוחדות. נחשב לכלי שמעודד מעורבות גבוהה (לפי פייסבוק) בהשוואה לכלים אחרים, אך אפשרויות המיקוד בו מוגבלות.

Ads Manager– כלי מנהל המודעות של פייסבוק, שבעזרתו יוצרים מודעות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם ע"י מגוון רחב של סוגי קמפיינים, כל קמפיין למטרה אחרת. סוגי קמפיינים יכולים להיות: שליחת תנועה, הקלקות, המרות, וידאו, הגדלת מעורבות ועוד.באמעצות הכלי ניתן לפלח קהל יעד מדוייק ברמה גבוהה.

Custom Audiences- כלי המאפשר העלאת רשימת לקוחות עם פרטי הקשר שלהם ויצירת מודעות, המכוונות אליהם ישירות.

Retargeting- כלי אפקטיבי במיוחד, המאפשר לפנות מחדש לכל מי שביקר באתר ולא ביצע רכישה ולהציע לו הנחה/ הטבה משתלמת ומותאמת אישית. הכלי מאפשר מעקב אחרי אותו לקוח פוטנציאלי וניתן באמצעותו להגדיר קהלים ממוקדים לבניית קמפיין ייחודי עבור קבוצות בעלות מכנה משותף.

בוטים - צ'אט בוט, תוכנה בעלת בינה מלאכותית, שמטרתה לגבות/ להחליף שירות לקוחות אנושי למתן מענה ראשוני ללקוח מתעניין. התוכנה מסייעת להתמודד עם פניות מרובות ומשפרת את חוויית הלקוח במתן מענה מהיר ומקצועי.

כדי לפגוע בול, אתם צריכים לכוון ישירות למטרה. אם ערכתם סקר שוק, פילחתם את קהל היעד שלכם והכנתם תוכן קריאייטיבי ומניע לפעולה, הגיע הרגע שבו עליכם לבחור את סוג הקמפיין שישיג לכם את התוצאות הטובות ביותר מבין 7 סוגי מודעות בפייסבוק.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן