האם הגיע הזמן לשכור שירותי שיווק באינטרנט מקצועיים לעסק?

אחוז גדול מהעסקים המצליחים שקלו בשלב כזה או אחר להעסיק איש שיווק לעסק שמתמחה בזירה הדיגיטלית. במרבית המקרים השאלה שצריכה להישאל היא לא האם כדאי להעסיק מומחה שיווק באינטרנט לעסקים, אלא, מתי נכון לעשות זאת? השיקול המשמעותי שיש לקחת בחשבון בעת המענה על השאלה הזו הוא, מידת המוכנות של העסק לשינוי.

לא מעט מהעסקים בישראל נפגעו קשות עקב המגפה העולמית, ועל אף הקצאת המשאבים המעטים שנותרו להם לפעילות בזירה הדיגיטלית, הם עדיין מרגישים בסכנה קיומית.

האם אתם מוכנים לבצע את השינויים הנדרשים?

אם התשובה חיובית, יתכן שאתם מוכנים לשכור חברה מקצועית לצורך שיווק העסק באינטרנט!

לא מעט מבעלי העסקים הקטנים נוקטים בגישת "עשה זאת בעצמך". הם רואים במומחי השיווק בדיגיטל השקעה יקרה או לא משתלמת, ובטוחים שהם יכולים לעשות את זה טוב מספיק בעצמם. עם זאת, שכירת מישהו שמתמחה בשיווק עסקים באינטרנט יכולה להועיל לעסקים באופן מהותי, ולמה? המשיכו לקרוא.

העריכו את צורכי העסק שלכם

הידיעה מתי הזמן הנכון להיעזר ביועץ לצורך שיווק באינטרנט לעסקים מצריכה הבנה אינטימית של הפעילות והמעמד הנוכחי של העסק.

האם אתם מייצרים לידים דרך הרשתות החברתיות ואתר האינטרנט, אך לא סוגרים עסקאות?

האם אתם נאבקים כדי למשוך את הלקוחות שנכונים לעסק שלכם?

אם כן, יש לכם אינדיקטורים מצוינים, שאומרים שעליכם לשקול לשכור איש מקצוע לצורך שיווק העסק באינטרנט.

משווק טוב לא רק יתגלה כמי שמביא ללקוחותיו תנועה עסקית ולקוחות חדשים לעסק, אלא גם כמי שמצליח להגדיל את החזר ההשקעה עבור פעולות השיווק בזירה הדיגיטלית.

איך תדעו שהגיע הזמן לשכור שירותי שיווק דיגיטלי לעסק?

הנה כמה אינדיקטורים נוספים, שיסמנו לכם שהגיע הזמן להיעזר במומחי שיווק באינטרנט לעסקים:

  • העסק נמצא בירידה ומתקשה להתבלט בין המתחרים בזירה הדיגיטלית.
  • אסטרטגיית השיווק של העסק לא קוהרנטית.
  • פעולות השיווק של העסק אינן עקביות מפאת חוסר זמן ו/או הקצאת משאבים לא נכונה.
  • השיווק של העסק מתמקד בשיטות מסורתיות או שאינן מתאימות לסוג העסק וקהל היעד אליו הוא פונה.

בשורה התחתונה, אם ניסיתם ולא הצלחתם, אם טרם בניתם אסטרטגיה שיווקית או שאתם כושלים ביישום עקבי ומדויק שלה ואם אתם לא מצליחים לייצר את התוצאות שמביאות אתכם אל המטרות והיעדים העסקיים שלכם, כדאי שתאתרו שירותי שיווק עסקי מקצועיים.

הגיע הזמן לשכור שירותי שיווק באינטרנט לעסקים

שיווק עסק באינטרנט - פעם הכל היה פשוט יותר

הזירה הדיגיטלית התפתחה ועברה במהלך 3 העשורים האחרונים אינספור שינויים אדירים במהירות ובפרק זמן קצר מאוד. אם בעבר כל מה שעסק היה צריך זה אתר, היום הוא צריך אתר מקודם שמותאם ועומד בסטנדרט הקידום של מנועי החיפוש, ובמקביל לייצר נוכחות באמצעות נכסים דיגיטליים כמו פרופילים עסקיים, דפי נחיתה ועוד.

שיווק באינטרנט לעסקים הפך לעיסוק מרכזי, שמצריך הרבה מאוד זמן, מעקב מתמיד והתמחות בנושאים שונים כמו חוויית משתמש, מהירות טעינה, רימרקטינג, קופירייטינג, ניהול מוניטין ועוד. כל אחד מהתחומים הללו ותחומים נוספים מצריכים התמחות ספציפית, וגם בחברות שיווק דיגיטלי, כל אחד מהם שמור לאיש מקצוע אחד בלבד, כך שזה הגיוני, שבעל עסק לא יוכל לעשות את כל זה לבד.

קידום עסקים ברשת עם מקסימום תוצאות במינימום עלויות!

שפע פלטפורמות הפרסום שקיימות בדיגיטל עלולות לגרום לבעל עסק שרוצה לשווק בכוחות עצמו בלבול וחוסר מיקוד, שכן התחושה היא, שאם לא מפרסמים בכולן, עלולים לפספס בענק. ההשלכות של זה הן בזבוז של תקציב השיווק בפלטפורמות הלא נכונות, אי הצלחה של קמפיינים ואכזבה מהזירה הדיגיטלית. באופן כללי, זה בדיוק מה שגורם לבעלי עסקים רבים לתהות, "מה המתחרה שלי עושה ואני לא"?

אם המתחרים שלכם מצליחים להתבלט, לייצר בידול ולהצליח לנצל את הזירה הדיגיטלית לטובת הפעילות העסקית, סביר להניח שיש להם איש שיווק מקצועי או חברת שיווק דיגיטלי שמנהלת עבורם את כל השיווק הדיגיטלי של העסק ומסייעת להם בקידום עסקים ברשת.

במה חברות שיווק דיגיטלי מתמחות?

לא מעט בעלי עסקים סבורים שדי בפרופיל פייסבוק ופרסום מודעות כדי לשווק את העסק. אולם, התשובה לשאלה איך לשווק עסק מתחילה בפעולות בסיסיות, אך די מורכבות, שלא מסתכמת בהעלאת תמונה או פרסום מבצע.

להלן חלק מההתמחויות שמציעות חברות השיווק בדיגיטל:

  • פילוח שוק והגדרה של קהלי היעד.
  • בידול העסק ויצירת נוכחות דיגיטלית.
  • בניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל ואסטרטגיית תוכן.
  • איתור פלטפורמות השיווק שנכונות לכל עסק.
  • בחירה נכונה וניהול קמפיינים בפלטפורמות השיווק השונות, ביניהן גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.
  • יצירת תוכן, עיצוב מסרים והנעה לפעולה.
  • בניית נכסים דיגיטליים וקידומם ליצירת טראפיק באתר, הגדלת הפעילות העסקית, הגדלת החשיפה והמודעות למותג.
  • שיפור חוויית המשתמש בכל אחד מהנכסים הדיגיטליים של העסק.

אם אתם יודעים לעשות את הפעולות האלה בכוחות עצמכם שאפו, אם לא כדי מאוד שתתרכזו במה שאתם טובים בו בניהול העסק שלכם! ותיתנו את השיווק של העסק שלכם למישהו שזה העיסוק שלו ומה שהוא טוב בו!

אומנות החיזור

לא די לייצר תוכן לעסק. התוכן צריך להיות עם ערך. ולא סתם ערך, ערך שמתאים לקהל היעד שיניע לפעולה. הוא צריך להיכתב בשפה שקהל היעד מדבר, לעורר בו רגש ולגעת בכאב שלו או בעונג שהוא מחפש. על מנת לייצר תוצאות טובות נדרש ליצור תוכן שתופס כל משתמש בדיוק בשלב שבו הוא נמצא במסע הלקוח ומעביר אותו בין השלבים השונים של משפך השיווק.

השיווק באמצעות התוכן דומה לסדרת דייטים ראשונים, שמתאפיינים בספקנות, חששות ואפילו התנגדויות. אם הצלחתם לצלוח אותם, אתם עשויים להצליח ולהעמיק את הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי עד להפיכתו ללקוח בפועל.

עסקים שונים משווקים אחרת

קיים הבדל מהותי בין שיווק עסק שמוכר שירותים לשיווק איקומרס. השינויים הללו מתבטאים באסטרטגיית השיווק, ובאופן גס ניתן לומר, ששיווק עסק באינטרנט שמספק שירותים מתמקד באיכות (הלידים), ושיווק איקומרס מתמקד בכמות (המכירות).

באילו פלטפורמות מתבצע שיווק באינטרנט לעסקים?

כיום יש הרבה פלטפורמות בהן ניתן לעשות קידום עסקים ברשת. העיקריות שבהן:

  • גוגל – מנוע החיפוש המוביל בעולם ובישראל לקידום עסקים ברשת מאפשר ליצור קמפיינים ממומנים באמצעות מודעות פרסום שמתמקדות בקהלים ממוקדים ולקדם אתרי אינטרנט באופן אורגני. חברות שיווק מקצועיות מחדשות כל הזמן צ'ק ליסט קידום אתרים בהתאם לסטנדרטים המשתנים של מנועי החיפוש והרגלי הגלישה וצריכת התוכן של המשתמשים.
  • שיווק ברשתות חברתיות – הרשתות החברתיות מאפשרות ליצור קמפיינים, חנויות מקוונות ולפרסם מודעות תוך התאמתם לקהלים מוגדרים. הפופולריות מכולן הן פייסבוק ואינסטגרם, אך עבור עסקים רבים גם טיקטוק וטוויטר עשויות להיות מועילות לא פחות.
  • טאבולה ואאוטבריין – פלטפורמות התוכן מאפשרות להפיץ תוכן (כתבות ומאמרים) בתפוצה נרחבת ולהביא לתנועה רבה של גולשים. פרסום באאוטבריין מאפשר להביא כמות גולשים מכובדת לקריאת כתבה שתמיר לידים איכותיים מגולשים שצורכים תוכן.
  • לינקדאיןפרסום בלינקדאין מאפשר לקדם עסקים B2B ולגייס עובדים בצורה אפקטיבית להפליא תוך התמקדות בקהלי יעד ספציפיים.

לסיכום,

הזירה הדיגיטלית התרחבה, וגם התחרות גדלה. כיום נדרש מעסקים הרבה יותר על מנת להגיע אל קהלי היעד ולייצר הצלחה עסקית.

חשוב להבין, ששיווק עסק באינטרנט הוא תהליך מתמשך, אין "זבנג וגמרנו". על מנת להגיע לתוצאות אפקטיביות נדרש לפרסם בכמה אפיקים במקביל, ולאורך הדרך לשפר ולדייק את כל פעולות השיווק בהתמדה.

כיום בעלי עסקים לא יכולים לחלוש על שיווק העסק לבדם, הן מפאת חוסר זמן, ניסיון, אך בעיקר משום שיש כל כך הרבה דברים להבין, לחקור, לדעת ולעשות, שזה פשוט הופך להיות עבודה נוספת.

מסיבה זו ההמלצה היא לשחרר את המושכות ולתת לאיש מקצוע לטפל בשיווק של העסק בזירה הדיגיטלית.

בחברת Digitwow עובדים מיטב המומחים בשיווק דיגיטלי. צוות החברה חי ונושם שיווק לעסקים וניסיון של 11 שנה בתחום מציע לקהל הלקוחות שלנו הוכחות חותכות להצלחה ותובנות, שהופכות כל פעולת שיווק להצלחה.

אנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ללא עלות, הקפה עלינו! כל מה שנותר לכם לעשות זה להשאיר את פרטי הקשר שלכם למטה בטופס.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן