למה מומלץ לשלב בין פרסום בגוגל ופייסבוק לטובת קידום העסק שלכם?

פרסום ושיווק ברשת האינטרנט יכול לפתוח את העסק שלכם לאפיקים חדשים, החל מהחדרת מותג לשוק, דרך חשיפה נרחבת לקהלי יעד חדשים ועד לניהול קמפיינים ממוקדי תוצאות בגוגל וברשתות החברתיות. אך היריעה היא כל כך רחבה, ורבים מתקשים להחליט מהם אפיקי השיווק, בהם כדאי להשקיע את התקציבים של העסק, ועל מנת לחסוך לכם את הבלבול, התהייה ובזבוז המשאבים היקרים שלכם, בחרנו בשתי פלטפורמות סופר פופולריות, שהשילוב ביניהן מתאים לכל סוגי העסקים, ומניב קמפיינים מוצלחים ותשואות גבוהות- פרסום בגוגל ופייסבוק.

למה גוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש המתקדם הנפוץ ביותר בישראל. 97% מהגולשים פונים לגוגל לחיפוש מידע, מוצרים ושירותים מידי יום, ואם אתם רוצים להגיע לקהל רחב, זו פלטפורמת הפרסום הנכונה.

פרסום בגוגל לעסקים יכול להתבצע ב- 2 שיטות: אורגנית או ממומנת. לכל שיטה יתרונות משלה, ובמקרים רבים, השילוב שבין 2 השיטות יעניק את האפקט הרצוי.

השיטה האורגנית - עלייה טבעית בדירוגים בגוגל

בשיטת הקידום האורגנית מביאים את אתר העסק למקומות הגבוהים בגוגל, כשהשאיפה היא להיכנס אל עשרת המקומות בעמוד הראשון בגוגל שיופיעו בחיפוש מילות המפתח המקודמות. הקידום האורגני מתבסס בין היתר על תוכן איכותי, השגת קישורים ממקורות סמכותיים שזו תורה בפני עצמה, אתר עם חווית משתמש גבוהה, זמני טעינה מהירים, ניווט קל, אופטימיזציה לתוכן ותגי מטא, תמונות ועוד. המטרה העיקרית לגרום לגולש להישאר באתר שלנו כמה שיותר זמן, וככל שהאתר והתוכן יהיה מרתק ובעל ערך, כך נצליח להשיג תנועה רבה באתר עם זמן שהייה ארוך בממוצע לגולש והמרות.

תוצאות שיטת הקידום האורגנית אומנם אינן מיידיות, אך הן נשמרות לאורך זמן, ומומלץ להיעזר בשירותיה של חברה לקידום אתרים באינטרנט, שבקיאה בתחום ובעלת תוצאות מוכחות.

למה כדאי לשלב בין פרסום בגוגל ופייסבוק לטובת קידום העסק שלכם

השיטה הממומנת - תוצאות מיידיות ותשואה גבוהה

בשיטת הקידום הממומן מציגים את העסק בראש מנוע החיפוש, כך שעם חיפוש מילת המפתח שהגדרנו בקמפיין, האתר שלכם נחשף. בשיטה זו לא תשלמו עבור חשיפות בלבד, אלא רק על הקלקות, כלומר, על כניסה של גולש דרך המודעה הממומנת אל דף נחיתה או אל אתר העסק שלכם.

דרך נוספת לעשות פרסום ממומן באינטרנט במנוע החיפוש של גוגל היא באמצעות פרסום מודעות בשטחי הפרסום שגוגל מקצה לשם כך. אלו המודעות שמופיעות בצידי הדף במגוון פורמטים ותצורות, או באתרים גדולים, עימם גוגל משתפת פעולה.

בשיטה זו ניתן להשיג תוצאות מהירות, ומכיוון שמשלמים רק עבור הקלקות, היא נחשבת לכזו שמניבה תשואה גבוהה.

מחקר מילות מפתח - המפתח להצלחת הקמפיין הדיגיטלי

כשמפרסמים בגוגל חשוב לבצע מחקר מעמיק של מילות המפתח הרלוונטיות, שיביאו אליכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, שהסבירות שיבצעו המרה גבוהה. תנועת גולשים שאינה רלוונטית לאתר שלכם תפגע בקידום, ולכן אנחנו ממליצים להיעזר במדריך Google Adwords שהכנו עבורכם, אך אם אינכם בקיאים בתחום, כדאי להיעזר בחברה שמתמחה בממשק הפרסום של גוגל, גוגל אדוורדס או גוגל אדס.

פרסום בגוגל ופייסבוק - שילוב מנצח לקידום העסק

ציינו, שאת התוכן שנבנה לטובת שיווק העסק נרצה לקדם בזירות הדיגיטליות השונות, ומאחר וקיימות כל כך הרבה זירות, בחרנו לספר לכם על הרשת החברתית שמצליחה להניב תוצאות אדירות, כשמשלבים אותה יחד עם הפרסום בגוגל, רשת הפייסבוק.

מליוני העסקים שמפרסמים בפייסבוק כבר הבינו, שלא מדובר בכמות הלייקים בדף העסקי, אלא בכמות ההמרות שתצליחו להשיג באמצעות פלטפורמת הפרסום הזו. היא מעניקה חשיפה אדירה ומדייקת את הפרסום כשהיא מציגה אותו לקהלים מפולחים באופן ספיציפי לפי הגדרת המפרסמים. כאן ניתן לחשוף מגוון מודעות לקהלים שונים בהתאם לסטטוס, גיל, עיסוק, תחביבי, מיקום, השכלה ועוד. מטורף נכון? וודאי, כי כך אתם יכולים להיות בטוחים שרק מי שצריך לראות את המודעה שלכם יצפה בה, סיכויי ההמרות שלכם ישתפרו באופן מדהים וההשקעה הכספית שלכם תניב תשואה נהדרת.

איך מנהלים דף עסקי בפייסבוק?

דף הפייסבוק הפך לכרטיס הביקור של העסקים השונים, ולכן כדאי לדאוג לנראותו ולתפעולו באופן שוטף. הנה כמה דגשים, שחשוב לא לפספס:

  • מומלץ למתג את הדף העסקי ולשמור על אחידות המותג, שמציגה את העסק בצורה איכותית ויוצרת אמון עם הגולשים.
  • בתמונת הפרופיל מומלץ להציג את הלוגו של העסק. תמונת הקאבר לעומת זאת צריכה להיות בעלת שפה מיתוגית אחידה לתמונת הפרופיל, ומומלץ להניע באמצעותה לפעולה.
  • עיצוב פוסטים יסייע לכם לשמור על אחידות המותג, להשיג נראות טובה ולהגיע ליותר גולשים. חשוב להבין, שעיצוב פוסטים דורש ידע רב, מכיוון שפוסטים עם תמונות במידות לא מתאימות יציגו תמונות מפוקסלות או חתוכות. כמו כן, חשוב להשתמש בקבצי PNG לאיכות תמונה טובה ולשמור על חוק ה- 20% (במודעות ממומנות), לפיו כמות הטקסט במודעה לא יכולה להיות יותר מ- 20% מגודל המודעה. חשוב להזין את הדף בתכנים בעלי ערך לגולש באופן תדיר. ניתן ליצור סדרת תכנים בהמשכים שתיצור סקרנות, אך חשוב מכך, לפרסם באופן תדיר על מנת לשמור על המותג בתודעת הגולש.
  • חשוב ליצור אינטרקציה עם הגולש, וזו נעשית באמצעות הנעה לפעולה.
  • קידום ממומן - בדומה לשיטת הקידום הממומן בגוגל, גם פייסבוק מציעה לכם לפרסם מודעות בתשלום, להגיע אל קהלים נוספים ולחשוף את העסק לעוד לקוחות פוטנציאליים. ממשק ניהול מודעות בפייסבוק מאפשר לכם לבחון את תוצאות הקמפיינים על מנת לדייק את הקמפיינים שלכם ולבחון את מידת הצלחתם.

פייסבוק ואינסטגרם - רשתות שהולכות יד ביד

לא צריך להיות גאון דיגיטלי, כדי להבין שרשת האינסטגרם חזקה דיה כדי להביא את מיטב המפרסמים להשקיע בה כחלק מאסטרטגיית השיווק שלהם בדיגיטל. הודות לעובדה שפייסבוק רכשה את אינסטגרם, ניתן כיום לצאת בקמפיין ב- 2 הרשתות במקביל ולהגיע ליותר גולשים בלחיצת כפתור אחת. חשוב לדעת ששתי הרשתות אומנם בעלות ממשק זהה, אך פונות לקהלים שונים ופותחות את העסק שלכם לשווקים חדשים.

רוצים עוד? בחברתנו אשפי דיגיטל, שישמחו לספר לכם עוד על קידום העסק שלכם ועל הדרכים בהן מומחי Digitwow יודעים לייצר תוצאות. בואו לגלות איך זה יכול לקרות גם לעסק שלכם!

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן