האם אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם מתאימה לשנת 2021?

תחום השיווק בדיגיטל עובר שינויים ומתפתח כל הזמן. משנה לשנה אנו ערים להתפתחות מגמות שונות, ומי שלא נמצא עם היד על הדופק עלול למצוא את עצמו מאחור נושם אבק, או יותר נכון, משתרך אחר העסקים שעלו על אסטרטגיית השיווק העדכנית ביותר  לשנת 2021.

בשנים האחרונות התוכן שלט במדיה הדיגיטלית. יחד עם הקידום בגוגל והרשתות החברתיות החזקות, פייסבוק ואינסטגרם גילינו מה מיקוד מודעות יכול לחולל לקמפיין (וואו, זה היסטרי!!!) וזכינו לגלות שווירליות ברשת הרבה יותר כיפית ורצויה מנגיף הקורונה.

אם בשנה האחרונה התמקדנו במילות חיפוש ובתוכן ממוקד לקהלי היעד של העסק, הרי שהשנה אנחנו חייבים להיות הרבה יותר ספציפיים. הפרסונליזציה, הפנייה האישית, איתור הלקוח הפוטנציאלי בפינצטה ויצירת אמון וקשר הדוק עמו הם שיכריעו את כף המאזניים ויגדירו את אופי החיזור שלכם.

האם אתם יודעים איך הלקוח הפוטנציאלי שלכם אוהב אתכם?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

העיקרון של שיווק ממוקד ללקוח הפוטנציאלי יוצר את ההפרדה בין לקוח עסקי ללקוח פרטי, ומבלי ששמתם לב, חשפנו את אחד הסודות הגדולים של השיווק החכם בשנת 2021. שימו לב, אם תשכילו ליצור את ההפרדה הזו ואם תצליחו לפנות לכל לקוח פוטנציאלי שלכם באופן ממוקד, אישי וישיר, אנחנו לא אחראים למה שעלול לקרות לכם, אבל רק מזהירים, הכינו את התותחים הכבדים, כי כנראה שזו הולכת להיות שנה עסקית מ-ט-ו-ר-פ-ת עבורכם!

כעת עליכם להבין מיהו הקהל שלכם באופן אישי, ואיך הוא אוהב שפונים אליו. יש שיקראו לזה אומנות השיווק הדיגיטלי, אבל אנחנו יודעים שמדובר באומנות החיזור בדיגיטל. ממוקדי מטרה ומוכנים לפגוע בול, הנה האפיקים הכי לוהטים לשיווק עסקים בדיגיטל בשנת 2021.

פרסום וקידום העסק באינסטגרם נותן לכם יותר

גוגל אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל היה, וכנראה גם יישאר לעוד הרבה זמן המלך של הרשת! מנוע החיפוש האדיר של גוגל לא מפסיק להתפתח, וכיאה למי שמוביל בתחומו, הוא ומתגמל סוחף יחד אתו את כל מי שמשכיל לעקוב וליישם אחר שינויי האלגוריתמים של גוגל שמשתנים לעיתים תכופות, כמובן שבהתאם לכללים שהוא מכתיב.

נמצא שלמעלה מ - 80% מהצרכנים מחפשים, ואתרים שירותים, מוצרים ומידע דרך גוגל, והמספרים עולים מידי שנה. נכון, במדינות אחרות יש מנועי חיפוש נוספים שרלוונטיים, אבל הישראלים אוהבים להיצמד למה שעובד, וחכמת ההמונים בדרך כלל מכוונת אותנו למקומות טובים - גוגל.

בשנה הקרובה מומלץ לתת דגש על חיפוש קולי בגוגל ולוודא שהאתר מותאם לצורת החיפוש הזו (זה יעזור לכם גם בהגדלת החשיפה דרך הרשתות החברתיות, כי הגולשים משתפים באמצעותם, והמון!!), הווה אומר, שיש לאתר מילות מפתח בהתאם לשיטה. כמו כן, יש לוודא שהתשובות באתר קצרות וענייניות, כי ככה גוגל אוהבת אותן, שהתוכן ברור ונגיש ושזמן הטעינה של האתר יהיה סופר מהיר.

המסקנה – קידום אורגני בגוגל ממשיך להיות השחקן המוביל ברשת והוא חייב להיות חלק מהאסטרטגיה לקידום ולשיווק העסק שלכם בשנה הקרובה!

גוגל ממומן

בשנים האחרונות החלפנו את מנגנון המודעות ועברנו מ – Google AdWords ל – Google Ads, מה שהפחית את אוטומציית הפרסום והקשה על מפרסמים רבים. אך המקצוענים שלא הורידו רגל מהגז והמשיכו להתמקצע גילו שאף על פי שתהליך הפרסום התארך, הוא מקצועי יותר, כך שעבור עסקים עם תקציבים גבוהים קל יותר לעלות במעלה הדירוג.

נכון, התחרות מייקרת את הפרסום, אך אם יש לכם את הקלף המנצח שנקרא חברת קידום תותחית עם קריאטיב מנצח ומסרים מובנים, החזר ה – ROI שלכם יהיה מדהים, וגם הקמפיינים שלכם עתידים להניב עבורכם הצלחה רבה.

המסקנה – פרסום ממומן בגוגל חייב להיות חלק מאסטרטגיית השיווק של העסק שלכם בשנה הקרובה, אבל הוא כבר לא נשאר בידי חובבנים ועובר רק למקצוענים.

פייסבוק

עם למעלה ממיליארד משתמשים יומיים פעילים, הפרסום בפייסבוק מגיע לקהל עצום, אבל בשנה הקרובה הוא מחייב את המפרסמים להשתמש במיקוד מורכב ובמגוון סוגי מודעות. פרט לכך, בשנת 2021 בהמשך ישיר לקודמתה ממשיכה פייסבוק לקדם את הקהילות, ומעמידה לרשות המפרסמים כלים לתכנון, הקמה וניהול קהילה לטובת מינוף, הגדלת חשיפה וחיזוק מותגים. בשנה הקרובה הקהילה הדיגיטלית של העסק שלכם היא בין הנכסים הדיגיטליים המשמעותיים ביותר שיש לעסק שלכם, שכן באמצעותה תוכלו לפנות באופן אישי לחברים ואוהדים, להרחיב פעילויות שיווק ממוקדות, לנתח ולשפר ביצועים וכמובן, להכיר את חברי הקהילה שלכם, וזה מחזיר אותנו אל אומנות החיזור מתחילת המאמר.

מסקנה – קידום בפייסבוק יביא אתכם ישירות אל הקהל שלכם ויעזור לכם להבין אותו טוב יותר. אתם חייבים להיות שם ולשלב אותו באסטרטגיית השיווק בשנה הקרובה.

אינסטגרם

כאן המכירות שלכם צפויות לעלות, וההוכחה לכך היא תגי הקניות, הכלי השיווקי הגאוני, שפותח בפני המפרסמים את האפשרות להציג מידע, תיאור, מחיר ומגוון אפשרויות על גבי התמונה המפורסמת. האם יש דבר פשוט ויפה יותר מזה, שהגולש לוחץ על התמונה ועובר ישירות אל דף המכירה באתר שלכם?

המסקנה – מובנת מאליה!!! אסטרטגיית השיווק שלכם בשנת 2021 לא יכולה להתקיים ללא פרסום באינסטגרם.

לסיכום,

כצפוי, יש הרבה חדש תחת השמש הזוהרת על מרחבי הרשת. החיפוש הקולי נכנס לפעולה בפול גז, הקידום הממומן עבר למערכת מקצועית יותר, הרשתות החברתיות מעודדות אתכם להיות חברים של החברים שלכם, ומערך המכירות המקוונות עולה מדרגה. שנת 2021 הולכת לקרב אתכם יותר אל הקהל שלכם, ואם תהיו אלגנטיים ותחזרו אחריהם בעקביות, מרבית הסיכויים שיתפתח ביניכם רומן ארוך טווח.

מעוניינים בהכוונה מקצועית ובניית תמהיל שיווקי מתאים לעסק שלכם לשנת 2021? צרו איתנו קשר היום.

מרגישים שיש לכם צורך בידע נוסף?

צרו קשר עכשיו ונצא לדרך

דילוג לתוכן